"Naruto soruyor ve Sasuke cevaplıyor. dedi uyuşuk, yorgun bir sesle Shikamaru. Daha sonra tekrar yayıldığı yeşil koltuğa uzanmaya başladı.
"Üşengeç herif..." diye mırıldandı ve bakışlarını Naruto'ya çevirdi Sasuke. Kuruyan dudaklarını yaladı, hemen ardından dudaklarını aralayark tekrar konuştu.
"Cesaret, ben birilerinin askine korkak kedi değilim."
Her ne kadar Sasuke, yaptığı iğneleme karşısında Naruto'nun sinirleneceğini düşünse de, bazen işler planlamadığı gibi gidebiliuordu. Çünkü şu an, Naruto'nun suratından kelimenin tam anlamıyla muziplik akıyordu. Onu şaşırtan şey ise, bunun her zamankinden daha farklı bir muzip sırıtış olmuş olmasıydı.
"Haruno Sakura-chan'ı ortaokuldan hatırlıyorsun, değil mi? Şu an farklı sınıftasınız gerçi. Ancak bana kalırsa hâlâ senden hoşlanıyor. Yani, sanırsam."
Sasuke, ismini duyduğu kızın görüntüsü ve sesi aynı anda aklına hücum edince, gözlerini devirip konuştu. Genel olarak kızların sinir bozucu olduğunu düşünürdü ama bu kızda ayrı bir sinir bozuculuk vardı.
"Sadede gel."
Naruto'nun yüzündeki muzip sırıtış, daha çok büyüdü ve Sasuke'ye yerine getirmesi gereken görevini söyledi.
"Ona çıkma teklifi et."
Bunu demesi üzerine, çatur çutur cips yemekten konuşmaya zaman bulamayan Choji konuşmuştu sonunda.
"Wowowow haram."
Bu laf üzerine Sasuke dışındaki neredeyse herkes gülerken, Sasuke somurtmaya devam etti ve onları cevapladı.
"O kız hakkında ne düşündüğümü biliyorsun. Sinir bozucu, hem de fazlasıyla."
Naruto, yüzünü buruştu. Sakura'yla yakın arkadaşlardı ve pembe saçlı kızın, Sasuke'den vazgeçmek üzere olduğunu biliyordu. Hatta üzere değil, çoktan vazgeçtiği söylenebilirdi.
İşte bu yüzden, Sasuke'ye bu görevi yaptırması gerektiğini hissetmişti. Sonuçta bazı şeyler onun da suçuydu.
"Ama cesaret dedin ve yapmak zorundasın. İtiraz etmek yok!" diye bağırdı ve ellerini göğüsünde birleştirdi. Kaşlarını çatarak ciddi görünmeye çalıştı. Ama karşısında bir Uchiha, hatta bir Uchiha'dan öte Uchiha Sasuke varken ne kadar ciddi görünebilirse tabii.
Sasuke'yse, sadece derin nefes alıp verdi ve sakinleşmeye çalışıyordu. Naruto'yu "korkak kedi" adı altında iğneledikten sonra göre yapmazsa, asıl korkak kedi kendisi olurdu. Ve bildiği, yapmak istediği tek şey, korkak kedi olmadığını kanıtlamak ve bu görevi başarıyla yerine getirmekti.
"Kabul."
-
selam, özlediniz mi beni?
kitabı yeniden okursanız sevinirim, değişen yerler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game || sasusaku
FanfictionBazen, bazı şeyler yolunda gitmez. Ancak, olması gereken şeyler şu an tamamen yanlış istikametten giderek başladığı yerden daha da geriye doğru gidiyordu. Ve bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yoktu. Ya da belki de, olması gereken şeyler bunlardı.