on

1.1K 107 101
                                    

"Sen cidden çok kötüsün Sasuke-kun." derken, sahte gözyaşlarını sildi Sakura. "Sevgilinle randevudayken, başka kızların randevu teklifini kabul etmek nasıl bir seviyesizliktir böyle?"

Sasuke, sinirle. nefesini verdi. Gelen kızlardan hoşlandığı falan yoktu, sadece Sakura'yı kendinden soğutmak için uğraşıyordu.

"Kusura bakma Sakura, güzelliğin aklımı öyle başımdan aldı ki, senin sevgilim olduğunu unuttum."

"Kisiri bikmi Sikiri, gizilliğin iklimi iyli bişimdin ildi ki, sinin sivgilim ildiğini inittim." diye içinden geçirdi Sakura, yine de yaptiğı rolü bozmadı. Gülme krizine girmemek için kendini zor tutuyor, kalbi oldukça hızlı atıyordu. Gözyaşları elbette ki sahteydi. Hatta bunun için Konan'ın tavsiyesiyle, ne kadar sağlıksız klsa da gözlerine limon sıkmıştı ve şu an gözleri fena hâlde yanıyordu. Ağlamasınıb sebebi de buydu tabiim

"Kalbim acıyor ama..." dedi Sakura, gözlerini ovuştururken.

Sasuke, buna tepkisiz kaldı ve nefes vererek, ona küçük bir kutu uzattı.

"Birinci ayımız kutlu olsun."

Sakura, ona köylü görmüş masum uzaylı gibi bakmaya başladı. İşte bu, kesinlikle hiç beklemediği bir hamleydi.

"Ha? O kadar oldu mu ya...?" diyerek, bir kutuya, bir de ona kutuyu uzatan Sasuke'ye bakmaya başladı Sakura. İçinden, "Çok ponçik bir sevgili olurdu aslında..." diye geçirmeden edememişti. Daha sonra ne düşündüğünü fark etti ve garip düşünceleri uzaklaştırmak için, kendine tokat attı.

"...Sakura?"

Sakura, geri ona döndüğünde, ne kadar saçmaladığını anladı ve masaya baktı.

"Üzgünüm... Ben sana hediye almadım, yani bunu kabul edemem." diyerek, ona uzattığı kutuyu geri çekmesi için, elini hafifçe geri ittirdi Sakura.

"Pekâlâ. Ama yine de bunun sende kalmasını istiyorum, al yani. " diyerek, kutuyu Sakura'ya verdi ve hesabı ödemeye gitti Sasuke.

Sakura ise, kutuyla bakışmaya başladı. Aklı başına gelinceyse, yavaşça kutuyu alarak, çantasına koymayı sonunda akıl edebilmişti. Aklında oluşan, garip düşüncelere engel olamıyordu.

Ne yani, Sasuke onu sevmeye mi başlamıştı?

Hayır. Bu, saçmalıktan başka bir şey değildi.

-

game || sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin