"Yok ebenden!" diye yüksek sesle bağırdı Tenten. Yanakları sanki kırmızı boyayla çizilmişçesine kıpkırmızı olmuştu.
"Ugh, neden tüm salaklar beni buluyor?! Birisi bana aptal savar takarak şunlardan uzaklaştırsın lütfen!" diye devamını getirdi. Ardındansa hemen ayağa kalktı ve koşarak uzaklaştı.
"Bu neydi ya?" diye somurttu ve yüzünü buruşturdu Sakura. Onladın iyi bir çift olacağını düşünüyordu halbuki.
İç çekti, ardından ayağa kalktı ve yavaşça kantine yürümeye devam etti. Modu düşük bir şekilde yürürken aklına randevuya çikacakları gelince ise, aniden çiçekli böcekli bir aura yaymaya başladı ve tekrardan seke seke gitmeye başladı Sakura. Randevularında Sasuke'yle yapmayı hayal ettiği romantik şeylerin yanı sıra, onu zora sokmak için yapacak çok şeyi de vardı ve bu onu oldukça heyecanlandırıyordu.
O mutlu hâliyle dikkatsiz bir şekilde kantine girdiği anda ise, üstüne atlayıp ona sarılan bir adet İno sonucu, dengesini koruyamayıp tekrar totişinin üstüne düşmüştü.
"O hayalet ösebtisi gerzek engel atmayı bıraktı sonunda!" dedikten sonea Sakura'nın üstünden kalktı ve kantinde deli gibi koşmaya başladı İno. Sai'nin kantinde olmamasına şükür etse iyiydi çünkü kantindeki herkes ne dediğini duyabiliyordu.
"Ne mutlu sana... " diye mırıldanırken, dudak büzerek ayağa kalktı Sakura. Aşk bir tek onun yüzünü güldürmüyordu sanki. Ayrıca yere düşmekten totişi acımaya başlamıştı.
Ayağa kalktıktan sonra diğer arkadaşlarının yanına doğru yürüyen Sakura, koşarken kendisine çarpan Naruto sayesinden tekrar yeri boylamış ve totişinin üzerine düşmüştü.
Naruto ise, ona çarptığını fark edince epey bir korkup geriye adımlamıştı.
"Ü-Üzgünüm Sakura-chan!" diye ürkekçe bağırdıktan sonra ise, tekrar koşmaya başladı. Ancak bu sefer daha çok birinden kaçıyor gibi koşuyordu.
Sakura, sinirlerine hakim olmaya çalışarak ayağa kalktı. Diğerlerinin olduğu masaya bir başkasına daha çarpmamak amacıyla hızla yürürken, Karin ile çarpışmaları sonucu tekrardan totiş üstü yere düştü.
"Önüne baksana!" diye bağırdı çatık kaşlarla Karin. Hemen sonrasında kantinden hızlı ve sert adımlarla adımlarla dışarı çıktı, bir şeye sinirlenmiş gibiydi.
Karin'in arkasındansa çok hızlı olmasa bile koşan Suigetsu, yere düşen Sakura'nın olduğu yerde durdu ve elini uzatarak, kalkmasına yardım etti.
"Onun kusuruna bakma lütfen, niraz sinirlendirdim de." dedi ve mahçupça gülümseyerek, Karin'in arkasından koşmaya devam etti.
Sakura'nınsa yüzünde istemsizce hoş bir gülümseme oluştu ve mırıldandı.
"Ne tatlı bir çift..."
Bir kez daha yere düşmemek için, yere bakıp ayaklarını izledi ve hızlı adımlarla arkadaşlarının oturduğu masaya gitti.
"Acaba bir gün..." diye düşündü Sakura.
Daha sonra bir sandalye çekip otururken, düşüncesi bile yüzünü kızartıp, kalbini küt küt attıran hayallerle birlikte devamını getirdi.
"Sasuke-kun ve ben de böyle olabilecek miyiz?"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game || sasusaku
FanfictionBazen, bazı şeyler yolunda gitmez. Ancak, olması gereken şeyler şu an tamamen yanlış istikametten giderek başladığı yerden daha da geriye doğru gidiyordu. Ve bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yoktu. Ya da belki de, olması gereken şeyler bunlardı.