yedi

1.1K 109 28
                                    

En son yaşadıkları olaydan yaaşır iki gün sonra, okuldalardı ve daha randevularını planlıyorlardı. Ya da daha doğrusu; sadece Sakura planlıyordu.

Ellerini yıkadıktan sonra tuvaletten çıktı ve kantine, randevuda yapmak istediklerini düşünerek seke seke gitmeye başladı. Fakat, tuvalete sanki peşinde kovalayan varmış gibi hızla yürüyen Tenten ile çarpışması ve yere totiş üstü düşmesi, hayallerindeki toz pembe ortamı yok etmisti. Nefes verdi ve dudak büzerek bakıp, totişini ovalarken mırıldandı.

"Acıdı bu ya... İyi misin sen? Nereye bu hızla?

Çarptığı kişiye, yani Tenten'e baktı. Normalde hep sıkı sıkı bağladığı iki topuzu dağılmış gibiydi, gözleri ıslak gibiydi ama ağlayacak gibi durmuyordu. Sakura gözlerini kocaman açıp kavgadan çıkmış gibi görünen Tenten'i süzmeye devam ederken, onun okul gömleğine dökülmüş kahverengi kahve lekesini görünce, hızlıca ayağa kalktı. Ne olduğu hakkında cidden hiçbir fikri olmadığından, merakla onu soru yağmuruna tutmaya başladı.

"Ne oldu sana böyle? Bir yerin yandı mı- Hâlâ sporcu sütyeni mi giyiyorsun sen? Her neyse! Nasıl döküldü? Kim döktü? Yoksa kendin yanlışlıkla mı döktün ve NEDEN GÖZLERİN DOLACAK GİBİ!?"

Tek nefeste söylediği şeyler yüzünden Sakura nefeslenirken, Tenten kaşlarıni çatarak istemsizce ellerini göğüs kısmına siper etti. Sonra Sakura'nın o gözlerini kocaman açmış hâlini görünce, istemsizce kahkaha atmaya başladı.

Ardındansa hatırladıgı ve cevap vermeye değer bulduğu sorularını teker teker cevapladı.

"Kave döküldü, belli değil mi? Önemli bir şey değil ve yansaydı revire giderdim, tuvalete değil seni şapşal. Neji yine Hinata'ın peşinden giderken beni görmedi üstüme yanlışlıkla döktü, ne aptal çocuk değil mi?"

Sonlara doğru hafifçe yanakları kızaran ve yüzündeki gülümseme hafif solarak, kafasını başka yöne çeviren Tenten, Sakura'nın bir şeyler fark etmişçesine tuhaf bakışlarına hedef olarak kalmıştı.

"Tenten, yoksa sen..."

Tenten'in yanaklarını tuttu ve kendi suratına çevirdi Sakura. Yüzünün dibine kadar girip, gözlerinin içine baktı ve kocaman gülümsemeye başladı. Ardından cümlesini devam ettirdi.

"Neji'den mi hoşlanıyorsun?"

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
game || sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin