❦Co tu robisz?

1.1K 122 9
                                    

-Lauren jutro mamy wywiad, więc nie zapomnij o tym - mówi DJ, zanim wchodzę do swojego pokoju. Spokój i cisza od razu we mnie uderza. Lubię gdy tak jest, mogę wtedy pomyśleć, nad wieloma rzeczami, ale teraz wolałabym tego nie robić. Przez dzisiejsze wspomnienie dziewczyny, mój humor się pogorszył - zrezygnowana rzucam się na łóżko.

°°°
-20 - jęczę pod nosem patrząc na telefon, co oznacza, że spałam dobre
4 godziny.

Przebieram się w jakieś wygodniejsze ciuchy. Na głowę ubieram swoją ulubioną czapkę, którą dostałam od Camili na urodziny. Brzmi to dziwnie, ale się do niej przywiązałam.

Na szczęście z hotelu udaje mi się wyjść bez żadnych problemów, mówiąc to oczywiście mam na myśli paparazzi, które śledzi nas 24/7,
nie dając żyć.

Żałuję, że tak rzadko mogę tu być. Trasa, wywiady i brak wolnego czasu trochę to uniemożliwiają. Czasami tęsknię za tym wszystkim co było kiedyś, bo w końcu nie musiałam się przejmować, że ktoś zrobi mi zdjecie w dziwnej sytuacji lub po prostu nie będę mogła iść tam gdzie chcę sama.

Po długim namyśle decyduję udać się w miejsce, które ma dla mnie wielkie znaczenie... Tam pierwszy raz pocałowałam Camilę, pamiętam to jakby to było wczoraj,
a nie 5 lat temu.

Będąc coraz bliżej, zaczynam czuć się dziwnie, nagle wszystkie wspomnienia tego miejsca uderzają we mnie ze zdwojoną siłą. Co dobija mnie bardziej, niż brak jej obok.

Siadam na małym kamyku, na wzgórzu, z którego widać piękną panoramę miasta. Kocham ten widok, od dziecka marzyłam, żeby zobaczyć coś takiego. Śmiałam się sama z siebie gdy znalazłam to miejsce, bo w końcu mieszkać w Miami i nie wiedzieć o jego istnieniu?

Śmieję się pod nosem.

-Co tu robisz? - słyszę za sobą
dobrze mi znany głos.

-Mogłabym spytać o to samo - mówię nawet się nie odwracając.

Scared Of Happy ❦CAMREN x FIFTH HARMONY ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz