Ahhh Baba

70 5 4
                                    

Hızlıca koşmaya başladım.Kalp atışlarım beynime baskı yapmaya başlamıştı.İçimdeki hüzün,bana el birliğiyle yaptıkları bu baskı benim yaşamamı güçleştiriyordu.Daha da hızlıydım şimdi o ahmak peşimden geliyor olsa bile beni artık yakalayamazdı.Adım kadar eminim ki benim peşimden koşmak yerine telefonu almış eline annesine olan biten her şeyi anlatıyordu.Öğle paydosuna denk gelmiş olmalıyım ki babam fabrikanın giriş kapısında güvenlikle konuşuyor ve elindeki sigara paketinden bir tane sigara çıkarıyordu.Sigarasını yakmadan yanına gittim.Beni görünce şaşkın şaşkın yüzüme bakmaktan kendini alamadı."Ne işin var burada.Cahide bana senin..."."Sözünü kesiyorum ama sana önemli bir şey söyleyeceğim." dedim ve devam ettim.Lafını bitirmesini engellediğim için bana kızmıştı ama dinledi."Baba benim annemin yanına gitmem lazım.Bir süre onunla yaşamalıyım.Onun bana ihtiyacı var." dedim.Beni kenara çekti.Sinirlenmişti."Annenin yardıma ihtiyacı olduğunu nereden çıkardın.Onun emrinde çalışan şoförü ve hizmetçileri var.Rahatı pek yerinde ki seni unutmuş kahpe.Sen anneni düşüneceğine Cahide ablana yardım et.Sana annenin yapmadıklarını yapıyor,sana sahip çıkıyor nankör seni.O işe yaramaz oğluyla uğraşmak kadına azmış gibi benim gibi bir çulsuzla evlenip seni de başına bela etti.Ne için?Sen anne,anne diye evden kaç,git diye mi?"
"Baba sen ne zaman böyle taş kalpli oldun.Annemin halini bilmez gibi konuşuyorsun."
"Merak etme sen saf salak kızım.Annenin halini ben biliyorum.Ne haltlar yediğini de biliyorum ben o karının."
"Baba hepsi içki yüzünden..."
"Eeeee öğle paydosumun içine ettin be.Bak sakın annenin yerini yurdunu öğrenmeye çalışma,oraya buraya gitmeye kalkma.Yemin ediyorum senin aklını alırım."
Bu arada Giray yanımda bitivermiş ve tüm söylenenleri işitmişti."Ağır ol amca bey.Biraz geç kaldım hemen başlamıssınız didişmeye.Olmuyor böyle ama insan babasıyla bu kadar da zıtlaşır mı?(Bu sırada bana dönmüştü.)"Babam Cahideciğinin oğluna hiçbir şey diyemeden bana bir sert bakış attıktan sonra fabrikaya doğru yürüdü.Benim babam ne ara bu kadar anneme karşı kin beslemişti.Ama şimdi önemli olan annemdi babam umrumda bile değildi."Giray annen için her şeyi yapar mısın ya da şöyle diyeyim annen için neyi göze aldın?"Bu soru karşısında afalladığı çok belliydi ama haksız da sayılmazdı.
Bir an olsun duygulanmışti.Bunu hissedebiliyordum.Tam cevap vereceği anda Cahide manyağı kıvrak yürüyüşüyle yolun başında beliriverdi."Ben gidiyorum Giray.Gercekten yalnız kalmaya ihtiyacım var.Babamdan işittiklerim beni doyurdu şimdi annende başlarsa kafa kalmayacak bende."diyerek koşmaya başladım.Arkamdan gittikçe azalan bir ses:
-Zeeyyynnneeeppp
(Zeynep kadar başına taş düşsün Cahide!)

Annecim Çok ÖzlüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin