0.0

1.7K 108 21
                                    

Yayınlama tarihi: 22 Ağustos 2017

Kelime sayısı: 1567

Multimedia şarkısı: Cold Hands-The Dose

İyi okumalar...

Wanda, Vision sayesinde hapise girmekten kurtulmuştu. Diğer arkadaşlarının hapiste olması ve sürekli arkasını kollayan Steve'in ortalıkta olmaması onu çok kötü bir durumda bıraksa da, şu an hapiste olmadığından ve deli kıyafeti giymediğinden dolayı kendini biraz daha iyi hissediyordu.

Havaalanında yaşanan olayın üstünden birkaç ay geçmişti ve Avengers'ın yeni tesisindeki odasında oturuyordu. Daha önceden okumuş olma olasılığı yüksek olan bir kitabı bitirmek üzereydi. O günden sonra dışarı çıkmak istemiyordu. Dışarı çıksa bile yapacak heyecan verici bir şey bulamıyordu. Sadece birkaç kez dava için tesisten çıkmıştı.

Kitabı bitirdikten sonra odasından çıkıp geniş kitaplıkların bulunduğu odaya girdi. Kitabı aldığı yere geri koydu ve kocaman olan tesisin girişini gören cama doğru ilerledi. Yeni birini görmeyi planlamıyordu. Ta ki Peter Parker'ı görene kadar.

Onu en son havaalanında görmüştü. Ağlarından kurtulmak kolay değildi ama amatör olduğu için Wanda'nın onu kısa sürede yere sermesi kolay olmuştu. Tekrar ayağa kalkana kadar tabii.

Peter tesise girerken yanında Tony Stark vardı. Wanda onları dikkatli gözlerle izledi. Sonuçta tesise her gün yeni biri gelmiyordu. Aşağı, onların yanına, inip inmemekle ilgili kısa bir süre düşündü. En azından ikisi, ve Happy, tesise girene kadar bekledi. Diğer kişiler de içeriye girdikten sonra Wanda mutfağa doğru ilerledi. Kendine bir tane elma aldı ve etrafı, sayılamayacak kadar çok kez yaptığı gibi, gezmeye başladı. Her ne kadar tesis çok büyük olsa da artık çoğu şeyin nerede olduğunu biliyordu.

Aşağı, girişe yakın bir merdiven ile, indikten sonra etrafta daha çok insan görmeye başladı ve olabildiğince göz önünde bulunmamaya çalıştı. Birkaç metre ötede Tony ve Peter konuşuyordu ve önlerindeki kıyafet Wanda'nın dikkatini çekti. Büyük ihtimalle Tony'nin Peter için yaptığı yeni bir kıyafetti. Dışarıdan bakılırsa Peter'ın bir önceki giydiğinden çok daha güzel duruyordu.

Kısa süre konuştular ve Peter geri döndü. Wanda biraz şaşırmıştı. Sonuçta eğer kıyafeti alacaksa Tony'nin ona vermesi gerekiyordu. Oradaki cansız mankenin üstünde durması gerekmiyordu. Peter çıkışa doğru yürürken Tony'nin yakınındaki bir kapı açıldı ve içeriden Pepper çıktı. Kısa süre sonra Tony ve Pepper içeri girdi. Peter çıkışa yaklaştıkça Wanda görünme korkusuyla doluyordu. Silindir bir kirişin arkasına saklandı ve Peter'ın gitmesini bekledi.

Peter, Wanda'nın bulunduğu kirişin önünden geçerken birinin onu izlediği hissine kapıldı ve etrafa bakındı. Örümcek hisleri onu kirişin yakınına götürmüştü.

"Merhaba? Kimse var mı?"

Wanda sanki daha çok saklanabilirmiş gibi kirişe yaklaşıp biraz daha geri gitti.

Peter da kimseyi göremediği için eski bulunduğu yere döndü ve demin baktığı kirişin yanında kahverengi saçlı, ince kızı kirişin arkasına endişeyle bakarken gördü.

"Birini mi arıyorsun?"

Wanda sesin geldiği yöne bakınca yakalanmış olmanın verdiği mahcubiyetle yanaklarının hafifçe kızarmasına engel olamadı. Hızlıca yere baktı ve önüne gelen saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.

Peter bir an kızı tanıyamamıştı. Ama çok kısa süre bile yüzünü görmek onun kafasındaki ampulü yakmıştı.

Bu bir ay önce havaalanında durdurmaya çalıştığı kişilerden biriydi. Bir an gözünün önünde kendisini yere sermeden hemen önce gücünü kullanırken ustaca hareket ettirdiği ince parmakları ve yeteneğinin getirdiği kırmızı gözleri belirdi.

Differences (SpiderWitch Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin