Yayınlama tarihi: 17 Şubat 2018
Kelime sayısı:1590
Multimedia şarkısı: Peaches-In The Valley Below
İyi okumalar...
Wanda olayın şokunu hala atlatamamış olan Peter'a doğru yürümeye başladı. Peter ise Wanda'nın ona doğru olan her bir adımında aynı senkron ile geriye doğru bir adım atıyordu. Wanda Peter'a doğru hızlıca yürümeye başladı. Peter okulun bahçesinde Wanda ile ebelemece oynamak istemiyordu. O yüzden olduğu yerde durdu ve Wanda'nın da durabilmesi için elini kaldırdı.
Wanda bugünün daha ne kadar kötüleşebileceğini düşündü. Ona arkadaşlık yapan sayılı insanlardan birinin güvenini kırmıştı ve onun da güvendiği sayılı insanlardan biri olan karşısındaki çocuğu korkutmuştu.
"Peter, açıklayabilirim."
"Neden?"
Wanda biraz önce düşündüğü bahaneleri söyleyemedi. Cümle kuramadı. Önce arkasını dönüp insanları gösterdi ama ağzından tek kelime bile çıkmayınca Peter'a geri döndü. Diyecek bir şeyi yoktu. Maalesef ki suçlu oydu. Dışarıda güçlerini kullanmayacağına söz vermişti. Belki sözü Peter'a vermemişti ama Tony'nin bu konu hakkında onu bilgilendirdiğini tahmin edebiliyordu.
Peter'a bir cevap vermesi gerekiyordu. Ne diyebilirdi ki? O kıza yardım ettiğini söylese bile Peter buna inanır mıydı? Wanda kafasında tekrar sorular üretmek yerine neler olduğunu Peter'a anlatmaya başladı.
"Seni bekliyordum. Tribünlerde otururken bir çocuk topu fırlattı. Top bir kızın kafasına gelecekti. Ben de topu tribündeki kızların arkasına doğru gönderdim."
Wanda bunları anlatırken beş yaşındaki ufak kızların suçlu olduklarında yaptıkları gibi ayaklarının üzerinde ileriye ve geriye doğru hareket edip parmaklarıyla oynuyordu.
Peter Wanda'nın bu söylediklerine inanıp inanmaması gerektiğiyle ilgili tereddüt yaşıyordu. Kıza inanmak istiyordu ama etraftaki insanların bakışları bu olayın başka bir versiyonu olduğunu gösteriyordu.
"Tüm hikaye bu kadar mı Wanda?"
Peter'ın yüzünde artık şaşkınlık, korku veya tereddüt yoktu. Bıkkınlık, diğer ifadeler yerine geçmişti. Omuzları düşmüş, gözleri yarı kapalıydı.
"Evet, Peter. Başka hiçbir şey olmadı. Onlar, insanlar, bu tür şeylerden hep korkarlar. Hiç görmedin mi?"
Peter bu soruyu düşündü. Bu tür bir korkuyu vapurda görmüştü ama Vulture'la uğraşırken yerde olmadığı için insanların tepkisini görememişti.
Vapurdaki insanların kaçışlarını düşündü. O gün kötü adam Peter değildi. Peter hiçbir zaman kötü adam olmamıştı ama Wanda havaalanından beri herkesin gözünde korkulacak biriydi. O da kötülerden biri olmuştu onlar için. Belki de Wanda'ya güvenmeliydi.
"Peki, ama eğer-"
Peter cevap veremeden geriye doğru sendeledi. Wanda ona sıkıca sarılmıştı. Wanda'nın bunu yapınca Peter biraz önce ona güvenmediği için kendini kötü hissetti. O da Wanda'nın bahsettiği insanlar gibi davranmıştı.
Peter da Wanda'ya sarıldı. Yaklaşık beş dakika boyunca öyle kaldılar. Peter, Wanda hareket etmedikçe bir şey yapmak istemedi. Wanda geri çekilince o da geriye doğru bir adım atıp yanındaki çantasını düşmeden önce tekrar omzuna taktı. Peter etrafına düşünürcesine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Differences (SpiderWitch Fan Fiction)
Fanfictionİlk Türk SpiderWitch kurgusudur. Wanda, o anda sadece hayatta kalmaya çalışmıyordu. Aynı zamanda arkadaşlarını, ona değer veren insanları, kurtarmaya çalışıyordu. Peter ise o anda sadece Tony Stark'ın gözüne girmeye çalışıyordu. Wanda, bazen o...