1.BÖLÜM

97 4 3
                                    

Multimedia: Ayaz ve Azra

Karakterler:

Ayaz Araf : Jamie Dornan

Azra Çelik :Kristina Bazan

♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾

AZRA'DAN

"Ayaz bey istediğiniz dosyalar hazır efendim." diyerek dikkatini çekmeye çalıştım ama beni duymuyor ya da duymamazlıktan geliyordu tıpkı biraz önce bir kaç kez kapıyı çalmama rağmen cevap vermediği gibi. Kafasını kaldırmadan tok sesle cevap vermeye başladı

"Ne söyleyecekseniz söyeyin bir an önce azra hanım akşama kadar sizi bekleyemem ."

"Ayaz bey istediğiniz dosyaların taslakları hazır efendim temize geçirildikten hemen sonra toplantı için yılmaz holding ile bir görüşme yapmamız gerekiyor." Not defterimden başımı kaldırmadan tüm cümlelerimi sıralarken ayaz bey hâlâ bir tepki vermiyordu.

"Tamam Azra hanım en yakın zamana toplantı ayarla." Dedi hâlâ tok sesiyle.

"Peki ayaz bey." Diyerek çıktım odasından

Odadan çıktıktan sonra yılmaz holding hakkındaki tüm bilgilerin olduğu taslağı bilgisayar da temize geçirmeye başladım. Yaklaşık iki saat içinde bitirdiğim bilgiler ile neredeyse havalara uçabilirdim dosyalar beni çok yormuştu. Tam yeni bir proje hakkında çalışmaya başlayacağım sırada masamın üzerindeki telefon çalmaya başladı.

"Sade bir kahve getir bana acele et."

"Peki ayaz bey hemen getiriyo-."daha cümlemi tamamlamadan telefonu suratıma kapatan patronuma bir dizi küfür savurduktan sonra hemen bizim katta olan küçük şirin mutfağa gidip sade bir kahve yaptım. Küçük bir tepsiye koyup ayaz beyin odasına doğru ilerlemeye başladım ürkek adımlarla ilerliyordum çünkü ne kadar başarılı olsam da ne yazık ki biraz sakardım.

Düşüncelere dalınca odaya ne kadar çabuk geldiğimi anlamadım bile ayaz beyi bekletmek istemediğim için hemen kapıyı çaldım.

"Gir " diyen tok sesi duyunca kapıyı aralayıp içeri süzüldüm.

"Kahveyi yemen den getirdin galiba"

Ben gözlerimi kocaman açmış ona bakarken dudakları hafifçe yana doğru kaydı.

Şaşkınlıktan kısık çıkan sesimle

"Efendim Ayaz bey anlamadım"

"Kahve diyorum soğudu masaya bırakıp işinin başına dönebilirsin"

Bugün bu adama ne olmuştu iki yıldır ilk defa bu kadar asabi görüyordum yakında çıkardı kokusu.

"Özür dilerim efendim"
Bu oda da biraz daha kalırsam yangın var diye bağırmaktan korktum bu yüzden de acele ile çıkmaya başladım.

Zaten bir saat kalmıştı mesaimin bitmesine sonra eve gidecektim. Bu günlük dayanabilirim sanırım yarın bu kadar sinirli olmayacağına eminim

Ayaz bey buraya iki yıl kadar önce gelmişti onun öncesinde ise babası ferit bey yönetiyordu şirketi ta ki bir gün kalp spazmı geçirene kadar sonrasında ise yönetimi oğlu ayaz bey devraldı.

Düşüncelerim bir balon gibi patladı mesai saatim bitmişti ve ben eve gidip rahatlamak istiyordum.

ARAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin