♣1.Bölüm: "KURU ŞARKI"♣

32 5 0
                                    

Multimedia: Tanıtım videosu...

Aliaa'nın giydikleri;

Bölüm Şarkısı: Lucia-Silence

Ymur taneleri. Bulutlar ağlarken ağlamak tuhaftı. Ya da bulutların ağlamasını izlemek.


Elimdeki kitapları sıkılaştırdım ve çantamı düzelttim. Küt kesilmiş ve alnıma simetrik olarak serpiştirilmiş kahküllerimi elimle iteledim. Sınıfımı arıyordum. Yeni okulumdaki yeni sınıfımı.

12/E

12/F

12/G

Açık kapıyı çalma zorunluluğu görmeden,temiz kolej sınıfına adımladım. Direk beni karşılayan,gürültü ve en yakın arkadaşım Ren, şaşırmama engel olmuştu. Evet,buraya Ren ısrar ettiği için gelmiştim. Burslu değildim,ama parayı ben ödemiyordum. Ren zorla beni ikna edip,babasına ödetiyordu. Aksan Abi'de bunun sorun olmayacağını, bir aylığının %1'i bile etmeyeceğini söyleyip beni rahatlatmıştı. Ama Ren'e hala kızgındım.

Ren Ateş, Ateş Holding'in tek varisi. Ve babası onu kırmayı tabii istemezdi. Bende babamla yaşıyordum. Baba demeye bin şahit.

7 yaşından başlayan eziyetler,10 yıldır devam ediyordu. Her ne kadar Ren, polise şikayet etmeyi ya da bana yardımcı olabileceğini söylemiş olmasına rağmen,ailemden kalan tek kişiydi. Bunu yapamazdım. Ren ile 17 yıldır arkadaştık. En başta bizim mahallede yaşarken,babasının işleri büyütmesiyle taşınmışlardı.

Benim babam?

Sürekli,annemin öldüğünü yüzüme vuruyordu.Ve annem doğum sırasında öldüğı için,bunun benim yüzümden olduğunu ve beni fazlalık gördüğünü söylüyordu.Hatta bana ağza alınmayacak tabirler konduruyordu.Kolej işini duyduğunda ;" Allah bilir yine nerelere sürttün!" demişti. Ve tabii ki kaçınılmaz bir dayak...

Dudağımın kenarındaki,hafif kabuk bağlamış yara,sızladı. Ren,beni fark eder etmez,uçarak yanıma geldi ve neşeli,çocuksu sesini,herkese duyurdu.

Hançer KalbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin