Çocukluk Arkadaşları

1.4K 86 101
                                    

(DİKKAT:Bu Hikaye MY Hero Academia Adlı Anime'nin Fanfici'dir Ve Bunu Okumadan Önce Anime'yi İzlemeniz Şiddetle Önerilir.İyi Okumalar <3)


Saat:10.23
Yer:Kahramanlar Akademisi
Ders:Kahramanlık Dersi

All Might:Evet Çocuklar Bugün Sizinle İşeyeceğimiz Konu Partnerler İle Birlik Ve İletişim Olacaktır.Yapacağınız Şey Eşleşmiş Olduğunuz Arkadaşınız İle Yıkılacak Olan Binada Sıkışmış Olan Sivilleri Kurtaracaksınız.Hazırsanız Çekilişi Yapalım.
Bütün Sınıf:Hazırız!
All Might:O Halde Başlayalım!

Kura Sonuçları:
Midoriya-Bakugo
Yaoyorozu-Todoroki
Uraraka-Ida
Asui-Mineta
Kaminari-Jiro
Aoyama-Ashido
Kirishima-Ojiro
Koda-Sato
Shoji-Sero
Tokoyami-Hagakure

Bakugo:Deku mu?
Midoriya:Ah-ah Kacchan?
All Might:"Hahaha!Haydi Sahaya Genç Midoriya"Diyerek Midoriya'yı Omzundan İtti.

Midoriya Endişeliydi.Çünkü Partneri Kacchan İdi!Çok Kötü Değil Ancak Uyum Sağlayabileceğini Hiç Sanmıyordu.Çünkü Kacchan Çok Agresif Ve Takım Oyununa Uymuyor Sadece Kendi Kafasına Göre Takılıyor.Ancak Midoriya Yine De Ona Hayrandı.Çünkü O Çok Fiyakalı Ve Havalıydı.Her Neyse Bunları Kafasından Atıp Sürenin Başlamasını Bekledi.
3
2
1
Olabileceği Kadar Hızlandıktan Sonra Bakugo'ya Seslendi
Midoriya:Kacchan Kapıda8 Ki Yığınları Patlat!
Bakugo:Hey Deku!Bana Emir Vermeye Çalışma Seni Salak!

Bakugo Ellerini Aşağıya Doğrultarak Patlamalar Yaratır Ve Üst Katta Açık Olan Pencereden İçeri Süzülür.Midoriya İse Ne Yapacağını Şaşırır Ve Parmağını Doğrultur."Yumurta'nın Kırılmadığını Hayal Et".Bir Şok Dalgası Kapının Önünde Ki Moloz Yığınını Yerle Bir Eder.Yavaşça Parmağına Bakar.Parmağı Sapa Sağlam."Başardım!".Bunun İçin Sevinecek Zaman Değildi.Hemen Binaya Çıktı.Hissettiği İlk Şey Binanın Sallanışıydı.Bakugo Her Zaman Ki Gibi Kaba Kuvvet Kullanıyordu.Basamakların Yıkıldığını Görünce Tekrar Yapmadı Gerektiğini Anladı.Ancak Bu Sefer Yıkmayacaktı.Üstünden Geçmesi Lazımdı.Elini İki Bacağının Arasına Koydu.Bu Sefer %10 Kullanması Gerekecekti.Zıpladı Ve Parmağını İlerletti."Aaaaaah".Havada Taklalar Atarak Basamakları Geçti.Bu Sefer İş Karşısında Ki Kacchan'ı Sakinleştirmekti.Çünkü Rastgele Yerleri Patlatıyordu Ve Eğer Böyle Giderse Bina Çökecekti.

Midoriya:Kacchan!Dur Yoksa Bina Tepemize Çökecek!
Bakugo:Yoluma Çıkma Deku Yoksa Seni Dümdüz Ederim!

Bu Sırada Kacchan'ın Üzerine Koca Bir Kaya Düşüyordur.Midoriya İleri Atılır Ve Kacchan'ı İter.Bakugo Yere Düşer Midoriya İse Üzerine.Midoriya Bir Kaç Saniyeliğine Bakugo'nun Sıcacık Ve Yumuşak Göğsünde Huzur Bulmuştu.Ancak Bu Huzur Kacchan'ın "Kalk Üstümden Seni Salak" Demesiyle Bozuldu.Ellerini Bakugo'nun Omuzlarının Biraz Üstündeki Yer'e Koydu Ve Kalkmak İçin Doğrulacaktı Ki Kacchan'ın Onu İzlediğini Fark Etti.Ona Bakan Meraklı Gözlere Takıldı Bir Süre.Düşününce Onun Hiç Bu Kadar Yakınında Olmamıştı.Bu En Yakın Temaslarıydı.Bir Süre'den Sonra Diğerlerinin Onları İzlediğini Fark Eden Katsuki Midoriya'yı Üstünden Atar."Şu İşi Bitirelim"Dedi Katsuki.Midoriya O Anda Bakugo'nun Kafasında Geçen Şeyleri Merak Etmişti.

15 Dakika Sonra:

All Might:Sıra Yaoyorozu Ve Todoroki'de!

Yaoyorozu:Todoroki Sen Binayı Dondurarak Sabitle Ben De Merdiven Yaratıp Sivilleri Kurtaracağım.
Todoroki:Ben De Aynısını Düşünmüştüm.

Todoroki Binayı Tek Seferde Dondurdu Ardındansa Yaoyorozu İnsanları Kurtardı.

Sınıftakiler:İnanılmaz!Mükemmel Bir Takım Çalışması!

1 Saat Sonra
Soyunma Odası

Kirishima:Heeey Todoroki O Hareket Gerçektende Çok Havalıydı Muhteşem Bir Quirk'in Var.
Kaminari:Yaoyorozu'da Fena İş Çıkarmadı Aslında.Gerçekten İyi Partnerlersiniz.Aslında Bir Bakıma Yakışıyorsunuz.
Todoroki:Teşekkürler Ama Kahramanlık Yolunda Sevgili İşleri İle Uğraşacak Vaktim Yok.
Mineta:Hey Hey, Öyle Deme Peşindeki Koşabilecek Bir Sürü Kız Var Düşünsene...Yaoyorozu'nun Göğüslerine Dokunabildiğini Aaaaah!

Midoriya Bu Sırada Hala Bakugo'yu Düşünüyordu.Neden Öyle Uzun Süre Bakmıştı Ki.Üstelik Bakışında Anormallik Vardı.Normal Bir Bakış Gibi Durmuyordu.Üstelik O Olaydan Sonra Kendisi İle Göz Temasında Bile Olmamıştı.Onun Bu Muhafazakarlığı Midoriya'yı Korkutuyordu.

Kirishima:Haa Bakugo Neden Midoriya İle O Kadar Uzun Süre Hareketsiz Kaldınız.Herkes Çok Endişelendi.
Katsuki:Bu Seni İlgilendirmi Ki?!Aptal!
Kaminari:Bu Biraz Tuhaftı Adamım Sanki Birden Kanınız Donmuş Gib-
Todoroki:Aranızda Bir Şey Var Değil Mi?
Katsuki:Sen Ne Demeye Çalışıyorsun Ha?!Aptal Seni Gebertirim!
Todoroki:Devam Et, Hadi Dene!

Bu Sırada Midoriya Araya Girer Ve İki Elini İki Tarafa Açar.

Midoriya:Durun Lütfen!Kavga Etmeyin!Bizim Dost Olmamız Lazım Düşman Değil!Önemli Olmayan Bir Şey İçin Birbirinizle Atışmayın!

Katsuki Eşyalarını Toplar Ve Dışarı Çıkar.Ortam Sesizleşir Ve Herkes Çıkana Kadar Bir Laf Bile Edilmez.Herkes Sınıfta Toplanır.Ders İngilizce'dir.Çoğu Kişi Sıkıldığı İçin Ders Çok Yavan Geçer Genelde.Bu Yüzden Midoriya Konuşmak İçin Öğle Molasını Beklemeye Karar Verdi.

Saat:12.32

Zil Çalmış Ve Öğle Molası Başlayalı 2 Dakika Geçmişti.Katsuki Masasından Kalkıp Kapıdan Dışarı Çıktı.Midoriya İse Peşinden Gitti.Bakugo Tuvalete Girdi.Midoriya Çekingen Çekingen Yürürken Karşısına Uraraka Çıktı.

Uraraka:Heeey!Nasılsın Deku?
Midoriya:Eeeeh, Uraraka-san Ben İyiyim Sen?
Uraraka:Ben De İyiyim.Umm Katsuki İle Orda Ne Oldu?Hepimiz Çok Endişelendik İkinizde Çok Korkmuş Gibi Görünüyordunuz.
Midoriya:Ehhh Şey Orası Biraz Karışık Ş-Şey Sana Sonra Anlatırım Benim Gitmem Lazım.
Uraraka:Ha?!

Midoriya Tuvalete Girdi Ve Elini Yıkayan Katsuki'yi Gördü.Bir Süre Etrafına Baktı.

Bakugo:Ne İstiyorsun?
Midoriya:Ş-Şey.Ehh Bana Neden O Kadar Süre Dikkatlice Baktın.
(Sesizlik)
Katsuki Soğuk Suyu Açıp Yüzüne Vurdu.Ancak Midoriya Fark Etmişti.O Ağlıyordu.

Bakugo:Zaten Anlaşılmıyor Mu!?!?Çünkü Seni Seviyorum!Seni Hep Sevdim Bu Yüzden Her Zaman Sana Kötü Davrandım Ki Senden Hoşlandığımı Anlayama Diye!Sana Zorbalık Ettim!
(Ağlama Sesleri)
Midoriya:Kacchan...

Midoriya Katsuki'ye Doğru Yürür,Omzunu Tutar Kendine Çeker Ve Onu Çenesinden Tutup Öper...

(Uuuuuuuu bu da Yeni story'im Umarım My Hero Academia İzlemişsinizdir Yoksa bunu anlamanız biraz zor neyse okuyan okumayan beğenen beğenmeyen herkese teşekkürler Yen'i bölümler çabucak gelecektir hoşçakalınnnnn)

KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin