Çift Taraflı Film

408 30 11
                                    

Ders bitmişti ve herkes sınıfta çantasını topluyordu.Midoriya Bakugou'nun yanına gitti.

"Bugün evime gelmek ister misin?Todoroki ile film izleriz?"

"Todoroki'yi de mi davet ettin?"

Biraz sinirli ancak umursamaz bir şekilde söylemişti.

"Şey, evet.Bir sakıncası var mı...?"

"Hayır yok."

"Gelecek misin peki?"

"Bilmiyorum ilk önce eve gidip duş almam lazım.Sonra düşünürüm."

"Peki.En azından bizim yoldan gel.Hem daha kısa senin evine."

"Olur."

*İçinden* "Yaşasın!"

Midoriya'nın yüzünde oluşan sevinç Bakugou'yu tuhaf bir hale getirmişti.

Midoriya çantasını aldı ve ikisi ile birlikte sınıftan çıktı.

Yolda yürürken Midoriya sessizlikten sıkıldı.

Midoriya:Hangi filmi izleyelim?"

Todoroki:Yeni çıkan IT filmini izleyebiliriz.

Midoriya:Ehh şey, o korku filmi değil miydi?

Todoroki:Aslında psikolojik korku.Neden, sorun mu var?

Midoriya:B-Ben korku filmlerinden korkarım...

Todoroki:Merak etme, biz varız yanında.

Midoriya:P-Peki.

Birden önlerine kontrolden çıkmış bir araba çıktı.Sürücü kontrolü ele geçiremiyordu.Belli ki ters şeritten geçti ancak buraya saptı.Todoroki hemen bir buz duvarı ördü.Arabada ki kadının zarar görmeyeceği bir biçimde aracın tekerleklerini dondurdu.

Kadın aracından çıkar çıkmaz bayıldı.Düşen kadını tutan Midoriya onu yere yatırdı.Çantasından suluğunu çıkardı ve yüzüne su döktü.Bir süre başında bekledikten sonra ambulans gelmişti.Kadın çoktan ayılmıştı ve iyiydi.Endişelencek bir şey kalmamıştı.Araba hariç.Araba'nın bir sürü hasarı vardı.Ancak bunun dışında iyiydi.

Ambulans kadını alınca onlar da yola devam ettiler.Ancak bir sorun vardı.Todoroki'nin yanağında bir kesik vardı.Daha Todoroki fark edemeden Midoriya elini yüzüne bastırdı.

"Todoroki-kun iyi misin?!"

"Merak etme, sadece küçük bir kesik."

"Evde yara bandı ve tendürdiyot olması lazımdı.1 sokak kaldı merak etme."

Todoroki minik bir gülümseme takındı.Bakugou endişelenir gibi görünmeye çalıştı ama bu imkansızdı.Çünkü o Katsuki Bakugou'ydu ve birini önemsemesi imkansıza yakındı.

Eve sonunda varmışlardı.Midoriya kapıdan koşup Acil Yardım Kutusunu açtı.Bir alkol kutusu ve pamuk aldı.

"Tendürdiyot kalmamış bununla yapmak zorundayım...Biraz acıtacak."

Todoroki başını hazırım anlamında salladı.Midoriya elindeki Pamuğa Alkol döktü ve Todoroki'nin yarasına bastırdı.Todoroki acıya dayanıyormuş gibi görünse de dişleri sımdıkıydı.O sırada kapıdan içeri giren Bakugou göründü.

"Kacchan?Sen eve gitmiyor muydun?"

Bu soruya karşı Bakugou sessiz kalmıştı.Midoriya pamukla yarayı iyice temizledikten sonra üstüne yara bandı yapıştırdı.Tahmin edileceği gibi üstünde All Might vardı.Bakugouçnun yüzünde bir tebessüm oluştu.Ne beklenirdi ki?Kilodu bile All Might olan biriydi sonuçta.Herhalde dünyanın en büyük All Might fanıydı.

Bu sırada Midoriya TV'nin kumandasını alıp DatFlix açmıştı.Todoroki'nin dediği filmi aratıyordu.Gerçi hâla korkuyordu ancak hoşuna gitmişti.

Mutfaktan popcorn patlatması için Elektrodalga fırın'a koymuştu.Biraz da yağ kızarttı.Popcorn'u çıkartıp kaseye doldurdu üstüne ise kızartttığı yağı döktü ve iyice tuzladı.

Büyük koltuğun iki köşesine uzanan Todoroki İle Bakugou çok sakin duruyorlardı.Sanki ikisi de birbirine küsmüş sincaplar gibiydi.Ortalarına yığılan Midoriya sayesinde ikisi de ortaya doğru savruldu.Midoriya'nın üstüne düşen Todoroki ve Bakugou neredeyse öpüşeceklerdi.Bu sahne karşısında gülen Midoriya'ya ikisi de sert bir bakış attı.Bunu gören Midoriya ise tamam tamam anlamında yüzünü buruşturdu.

Film başladı ve Daha başlangıçtan Midoriya iyice koltuğa gömüldü.Todoroki ve Bakugou aynı anda ellerini Midoriya'nın omzuna attıklarından el ele tutuşmuş gibi oldular.Midoriya bu sefer fark etmemişti ancak Bakugou delici bir bakış atmıştı.Todoroki fark etmemiş gibi filmi izlemeye devam etti.

Ancak bu sefer ki önemsenmeycek gibi değildi.Mısıra ellerini uzatmaları anında Todoroki mısırı avuçlayacakken Bakugou'nun elini tuttu yanlışlıkla.Bakugou bu sefer sinirini boşalttı.

"Bilerek mi yapıyorsun ya?!"

"Hayır bilerek yapmıyorum ama bu kadar tesadüf biraz fazla gibi."

"Boş verin, Kacchan, Todoroki."

"Her Neyse..."

JumpScare olan bir sahnede Midoriya korktu ve başını Bakugou'nun omzuna yasladı.Bakugou ise tepkisiz durup elini üstünden geçirdi ve kollarını ona sardı.Dışlanmış hisseden Todoroki ise mısırı yemeye devam etti.

Mısır bittiğinde ise Todoroki hafif bir şekilde Bakugou'ya yaslanan Midoriya'ya yaslandı.Bakugou üstünde çok fazla ağırlık hissettiğinde gerildi.Biraz üste çıktı.Ardından rahat bir pozisyon bulunca yerleşti.Yarım saat boyunca böyle gitti.Ancak Midoriya'nın uyuduğunu fark edene dek.

Bakugou Midoriya'nın başını kucağına yerleştirdi.Todoroki ise başını kaldırdı ve Midoriya'yı süzmeye başladı.Todoroki'nin duygusal bakışlarını fark eden Bakugou ona karşı tehditlar bir bakış savurmuştu.Ancak Todoroki fark etmemesine karşın birden susadığını fark etti.Kalkmak için yeltendiğinde o anda da kalkmaya çalışan Midoriya'nın ayağına takılan Todoroki dengesini koruyamayıp Bakugou'nun üstüne düştü.Kalçasında Bakugou'dan hareketlenen bir şey hissettiği anfa yerinden fırladı.İkisi de şok olmuştu.Ancak ikisi de bu olmamış gibi davranacaktı.En azından Midoriya bilmemeliydi.

Ancak bu kadar tesadüf nasıl hâla bir araya gelir ikisi de anlam verememişti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin