İlişki Problemleri

881 67 43
                                    

O An, Bakugo Ve Midoriya Dudaklarının Birleşmesi İle Donmuştu.5 Dakikadır Öpüşüyorlardı.Midoriya içeriye birinin gelme olasılığını düşünüp geri çekildi.Bakugo'nun yüzünde ki utancı görmesi yüzünde bir gülümsemeye sebep oldu.Bir süre sesizlik oluştu.

Katsuki:Sen...Benden Hoşlanıyor musun...?
Midoriya:Sana olan hislerimin ne olduğundan emin değildim.Ancak artık biliyorum...b-ben seni seviyorum!

Bakugo Midoriya'ya doğru yürüdü.Onu omzundan tuttu ve kendine çekti.Ona sarılıyordu.Ona sarılırken göz yaşı akıtıyordu aslında.Midoriya ne yapacağını bilemedi.Bakugo'nun ise düşündüğü tek şey Midoriya'nın muhteşem kokusuydu.Bir Kaç gözyaşı döktükten sonra Ellerini çekti.Suyu açtı yüzünü temizledi ve kapıya yöneldi.Midoriya bir şey söylemeye çalışamadan Bakugo Çıkmıştı.Son 10 dakikada olan hiçbir şey mantıklı gelmiyordu.Anlamakta zorlanıyordu.Sanırım bir süre kendi halinde bırakması lazımdı.O da böyle yaptı.Olayın üstüne gitmedi bir süre bekledi.

Saat:15.33
Yer:Bakugo'nun Evi
Katsuki ne yaptığını bilmiyordu.Bunlar onun sözleri miydi?Hiç sanmıyordu.Bu kendisi değildi.Neler olduğundan emin değildi.Dedikleri doğruydu.Ama kendisine yakışacak şeyler değildi.Bir Şeyler yapması lazımdı.Duygularını mı bastırmalıydı.Ne?!Hayır!Asla böyle bir şey yapmayacaktı.Neden duygularını saklamak zorunda olsun ki!?İstediğini yapacaktı.Ve kimsenin onun yoluna çıkmasına izin vermeyecekti.Telefonunu aldı.
Telefon>Deku>Ara
*Çalar*
*Çalar*
*Çalar*
*Telefon Açılır*

Midoriya:Ah Kacchan?!
Bakugo:Deku!Anaokulunun orda ki parka gel!Hemen!
Midoriya:Ne niçin ne zaman şu anda mı?Nası-
*Bakugo Kapar*
Midoriya:Ehh Pekiiii.

Bakugo Telefonu kapar.Ceketini alır Ve Kapıdan çıkar.Adımları oldukça hızlıydı.Kalbi saniyede sayamayacağı kasar hızlı atıyordu.Yolda giderken ne söyleyeceğini düşündü.Büyük ihtimalle doğaçlama yapacaktı.Ama neyin doğaçlamasını yapacaktı?Ne için onu çağırmıştı ki?Hiç düşünmeden hareket etmişti.Bu büyük bir aptallıktı.Ama sonuç olarak kendi tarzıydı.

Park görüş alanına girdiğinde etrafına bakındı.İşte Midoriya!Çeşmenin karşısında ki Bankta büyük ihtimal annesinin verdiği yemler ile kuşları doyuyuruyordu.Tanrım muazzam bir biçimde kawaii(tatlı)gözüküyordu.Bir süre soğukkanlılık ile uzaktan izledi.Taa ki Midoriya onu fark edene kadar.

Midoriya:Heeey(el sallar) buradayım Kacchan!
Bakugo:Deku?Nasıl bu kadar erken geldin?Ve elinde ki şey ile neden kuşları besliyorsun?Salak mısın sen?!
Midoriya:Şeeey annemle buraya yakın bir market alış-verişindeydim ve o sıra sen aradın ben de ordan ayrılmadan annem bana bunları yem vermem için verdi.
Bakugo:*Alnından Ter Akar*(Tam da tahmin ettiği gibi)
Midoriya:Eeh ş-şey peki beni ne için çağırmıştın hehehe
Bakugo:Ben mi...Şe-

Daha cümlesine başlamadan Park'ın iç tarafından gelen bir gürültü lafını kesti.O bölgeden havaya karışan duman görüşü engelliyordu.Midoriya"Sanırım baksak iyi olur!"dedi.Bakugo ise kafası ile onayladı.İkisi de o tarafa doğru yürümeye başladı.Midoriya endişeliydi,ancak katsuki soğukkanlılığını koruyordu.Villian'ın parka saldırma ihtimali var.Ama neden park'a saldırsın ki.Hiç mantıklı gelmiyordu.Birden sesler kesildi.Ardından üzerlerin doğru gelen bir kaya gördüler.Katsuki ellerini ileri uzattı ve;
Destroyer Angriff
Havaya küçük bir küre fırlattı Ve küre temas ettiği Kaya'yı içine absorbve edip büyüdü, en sonunda ise patladı Ve havadan toz yağmaya başlamıştı.Kaya'nın fırlatıldığı yere bakınca oldukça çelimsiz duran bir adam'ı gördüler.
Bakugo:Ne yapıyorsun sersem herif!Seni gebertirim gerizekalı!

Bir anda adamın etrafında ki toprak kıpırdadı ve Katsuki'ye doğru bir heyelan dalgası fırladı.Bu sefer ise Midoriya Parmağını esnetti ve bağırdı:
Detroit Smash!
Toprak şok dalgasının etkisi ile çamurumsu bir şeye dönüştü.Karşılarında ki adama bakınca yorulduğu belli oluyor.Terleye terleye nefes alıyordu.Eğer ona yaklaşmayı başarırlarsa onu durdurabilirler.Ancak Bakugo bunu duymadan önce karşı saldırıya geçmişti bile.(Her Zaman Ki Gibi >_<)

Bakugo arkasında yarattığı patlamalardan hız alarak adam ile mesafesini kapatmıştı.Adam endişelenince rastgele saldırılar yapmaya başladı.Bakugo biraz geri çekildikten sonra karşı saldırıya geçti, ancak tam saldıracağı anda Topraktan oluşan bir duvar Katsuki'nin önünü kapattı.Daha doğrusu kendi etrafında bir bariyer oluşturdu.Yine yapmalıydı.Odaklandı.Gücü vücuduna dağıttı.İleri hızla atıldı Ve yumruğunu sıktı.Bir defa daha bağırdı;
Delaware Smash!
Toprak ilk önce çatladı, ardından şiddetli bir şekilde kırıldı.Bakugo'da bu sırada harekete geçti ve adamı elinden tutarak yere çarptı.Bu sefer Quirk'ni kullanmaması kendini sınırlaması mıydı acaba?Her neyse şu an bunu düşünmemeliydi.Hemen gidip adamı sıkıca tuttu.Gerçi tutmasına gerek yoktu çünkü adam zaten yerden kalkamayacak kadar olmuştu.Bundan vazgeçip Bakugo'ya baktı.Yere oturmuş dinleniyor gibiydi.Parkın girişine baktığında profesyonellerin bu tarafa geldiğini gördü.Sanırım burayı bırakmaları gerekecekti."Hey Kacchan!".Bakugo şaşkınlık ile baktı."Ne var?!".

Midoriya:Profesyoneller geliyor sanırım gitmeliyiz.
Bakugo:Her neyse...(ilgisiz görünür)
Profesyonel Kahraman Mt. Lady:Çocuklar geri çekilin o kişi çok tehlikeli!
Midoriya:Ama Mt. Lady onu biz durdurduk!
Mt. Lady:Hm...Çok teşekkür ederiz Ancak bizim görevimiz sivilleri uzaklaştırmak lütfen Villian(Kötü Adam)'dan uzaklaşın.Yardımlarınız için çok minnettarız.

Midoriya yerinden oynar ve Bakugo'ya kalkması için el uzatır.Bakugo ise ele aldırmayıp yerden kalkar.Sanırım artık kendi işleri ile ilgilenebilirlerdi."Kacchan...Beni ne için çağırmıştın?".Bakugo kafasını Eğer ve bir süre sessiz kalır.Bir hamle için doğrulu Ve Midoriya'nın elini tuttu."Gel benimle."."Nereye gidiyoruz?"."Gidince görürsün"...

(Eveet bu bölümde bitti.Olabildiğince hızlı yazmaya çalışıyorum bu yüzden eksik yazmış olmak istemiyorum Ancak bir sonra ki bölümler için büyük planlarım var takipte kalın derim.)

KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin