Midoriya tavana bakıyordu.Yaşadığı şu birkaç gün hayatının en iyi dönemi olmasını sağlamıştı bile.Ki kendisinin asla bir sevgilisi olmamıştı bile.Hatta Kacchan hariç birinden hoşlandığını bile hatırlamıyordu.O gün Kacchan'ı tuvalete kadar takip etmese belki bu güne gelemeyecekti.Şu an ki halinden memnundu.Yanında yatan bir sevgilisi vardı!Kahraman olduklarında birlikte bir eve çıkar ve mutlu bir çift olarak yaşamaya devam edeceklerdi.Peki ya diğerlerine ne zaman açıklayacaklardı?Onlar nasıl karşılardı ki?Büyük ihtimal çoğu kişi sevinirdi, sevinmeyenlerde pek sesini çıkarmazdı.Peki ya öğretmenler!Ah onları hiç düşünmemişti doğru Ya!Bu yüzden açıklamak için biraz erkendi Sanırım.Açıkçası herkese duyurmak gibi bir niyeti yoktu.Sadece her yakınlaştıklarında insanların gelip "siz sevgili misiniz?" Demesini istemiyordu.Çünkü bu biraz utanç vericiydi.Bunu düşünürken bile kızarmıştı.Düşüncelere dalmışken yanında yatan Bakugo'nun ona baktığını fark etmemişti.Fark ettiğinde ise biraz geç kalmış gibiydi çünkü gözlerini kapatmıştı.Midoriya bedenini kaldırır ve Kacchan'ın üstüne çöker.Oldukça kaslı olan bedenleri birbirine değince adeta uyum sağlıyordu.Kalpleri aynı anda atıyordu.Hayır.Kalpleri birbirleri için atıyordu.
Bakugo:Hey Deku.
Midoriya:Efendim Kacchan?
Bakugo:Ne düşünüyordun?
Midoriya:Buna cevap vermek zor.Ancak genel olarak ilişkimiz hakkında düşünüyordum.Biz ne oluyoruz?
Bakugo:Sevgili?
Midoriya:Ancak sevgili olunmadan önce teklif edilir.
Bakugo:Hey aptal?!Benimle çıkar mısın?
Midoriya:(Utanır)Şey evet sanırım.
Bakugo:O zaman attık sevgiliyiz.
Midoriya:Evet öyle...Gerçekten öyle...
Yarın Sabah 08.10
*Alarm Çalar*
Bakugo:Ha?!Ne?!
Midoriya:Alarm çalıyor.Sanırım kalkmamız lazım.
Bakugo:Ah lanet olsun!
Midoriya Bakugo'nun kollarından kurtulur yatağın ucuna gelir.Yerden kıyafetlerini alır Ve üstünü değiştirmeye başlar.Bı sırada kendini izleyen Bakugo'yu görür Ve kızarır.
Midoriya:Kacchan?!Beni mi izliyorsun?Lütfen yapma!
Bakugo:Sana bakmaktan kendimi alıkoyamıyorum nedense.
Bakugo yerinden kalkar Ve Midoriya'yı belinden tuttuğu gibi yatak ile arasına sıkıştırır.
Bakugo:Okulda pek bir şey yapmamıza izin Yok o yüzden şimdiden halletmeye ne dersin?
Midoriya:Olmaz Kacchan!Okula geç kalıcaz!
Bakugo:İlk dersin boş olduğunu İngilizce hocasının her ay aldığı günlük izinden anlıyoruz yani bir iki ders geç kalsak bile bir şey olmaz.
*Midoriya Aşırı Derecede Kızarır*
Bakugo:Hey iyi misin?
Midoriya:Ben iyiyim ama cidden gitmemiz gerek Kacchan!
Bakugo:Off be tamam görünüşe göre bugün eğlenemeyeceğiz.
Bakugo lavabosuna gider ve suyu açar.Diş macununu fırçaya sıkar ve dişlerini fırçalamaya başlar.İki dakikanın sonunda bitirdiğinde ağzını çalkalar Ve suyu dışarı tükürür.Lavabo'dan dışarı çıkar Ve fırça'yı Midoriya'ya uzatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)
FanfictionMidoriya Izuku yıllardır hoşlandığı Katsuki Bakugo ile sonunda yakınlaşabilme fırsatını yakalamıştır ve bu fırsatı kaçırmayacaktır.