Acının Verdiği Zevk

607 38 37
                                    

Yolda ilerliyorlardı.Midoriya ilk başta sevecen olsa da şu an korkuyordu.Ya doğru yapamasaydı.Diğer taraftan Bakugo da aynı şeyi düşünüyordu.İki akıl tek düşünce.İkisi de birbirine güveniyordu.Ancak bu durumda en deneyimsizi Midoriya idi.Daha önce yapılışını bile görmemişti.Bakugo'nun aksine Midoriya ergenliğini çok masumca geçiriyordu.Bu onun ilk deneyimi olacaktı.Bakugo ise pek endişelenmiyordu.Her zaman ki umursamaz tavrını takınmıştı.Midoriya birden durdu.Bakugo şaşırdı.Midoriya çekingen bir tavırla lafa daldı.

Midoriya:Kacchan.Ben endişeliyim çünkü...Bunun nasıl yapıldığını hiç bilmiyorum Ve senin isteklerini yerine getiremeyeceğimden korkuyorum.

Kafasını yere doğrultur.Bir süre bakar.

Bakugo:Deku...Cidden bilmiyor musun?Ne yani...Masturbasyonda mı yapmadın?

Midoriya kafasını hayır anlamı salladı.Gerçi şaşırmamıştı.Asıl Midoriya'nın yapması Anormal olurdu.

Bakugo:Endişelenme Deku.Sorun olmayacak.

Midoriya kafasını evet anlamında salladı.Bakugo onu sakinleştirmek için elleri arasına aldı ve ona sarıldı.Midoriya ise utanmıştı.Yanaklarının kıpkırmızı olduğunu gören Bakugo içinden gülümsedi.Ardından bir şey demeden yürümeye devam ettiler.Taâ ki eve varana kadar.Bakugo evin anahtarını aldı.Kapıya soktu.Üç kere sağa çevirdi.Kapı açıldı.Midoriya'nın elinden tutup içeri götürdü.Evde kimse yoktu.Bakugo çantasını rastgele bir yere fırlattı.Birlikte merdivenlerden çıktlar.Her adımda daha çok geriliyorlardı.Son basamağı da çıktıklarında yarım saat geçmiş gibi gelmişti.Yürüdükçe koridor uzunlaşıyor.Sonunda odanın kapısına gelmiştiler.Kapıyı aralayınca Ne kadar dağınık olduğunu gördü.Yatağın üzerinde bile eşyalar vardı.Aslına bakılırsa bu ev bir hayli büyüktü.İki katlı ve geniş odalara sahipti.Bakugo Midoriya'ya döndü.

Bakugo:Odamı beğendim mi?Umarım beğenirsin.Çünkü daha çok göreceksin.

*Midoriya kızarır*

Bakugo:Benden utanmana gerek Yok Deku...Biz birbirimizi seviyoruz.

Midoriya:Hayır Kacchan senden utanmıyorum sadece dediklerin çok tatlı.(Suqoi *-*)

Bakugo:Bu kadar konuşma yeter.

Bakugo Midoriya'yı yatağa fırlatır.Ardından üstüne atlar.Midoriya'nın ellerini yakalayıp elleri ile yatağa kenetler.Birden dudakları birleşmeye başlarlar.Bakugo öpüşürken Midoriya'nın dudağının kenarını ısırır.Ardından aşağıya doğru iner, boğazında bir kaç ısır darbesinden sonra omzuna iner ve aynı şeyleri yapmaya devam eder ilk önce küçük öpücükler sonrasında vahşi ısırmalar.Sıra göbeğe geldiğinde göbek deliğinin içine diliyle yokladı.Neyse ki kirli değildi(Günde 738284 tane duş aldıktan sonra normal *_*)Ancak Midoriya erekte olmak yerine iğrenmişti gerçi.Bunu gören Bakugo kudurtan fetişlerin bırakıp onu yukarı kaldırdı.Şortunu çekti.Çektiği anda Midoriya'nın etekte olmuş uzvunu gördü.Kendisininkin'den farksız bir haldeydi.Midoriya'yı kalçasından tutup çevirdi.İlk önce alışması için tek parmağı ile içine baskı yaptırdı ardından ise 2 parmak ile.İyice alıştığını anladığında pantalonunu ve boxer'ını çıkardı.Midoriya Bakugo'nun uzvunu görünce şaşırdı.

Bakugo:Neden şaşırdın?Çok mu uzun?

Midoriya:Ş-Şey düşündüğümden büyük...

Bakugo:Benim hakkımda beklentilerini asla düşük tutma Deku!

İlk girişlerinde yavaştı ki çok acımasın.Midoriya ise uyum sağladığında hızını arttırdı.Sonuna kadar ittirdiğinde ise Midoriya içinin doldurulduğunu hissetti.Bir bütün gibi tamamlanmıştı.Midoriya'nın acıdı zevke dönüştüğünde ise inlemelerini arttırdı.Bu sefer pozisyon değiştirerek Bakugo Midoriya'yı kucağına aldı.Bu durumda daha fazla acı çekiyor daha fazla zevk alıyorlardı.Ne kadar acı o kadar zevk.Bir yandan öpüşürken bir yandan daha fazla ittiriyorlardı.Oda resmen alev alıyordu.İkisi de zevk içinde inliyorlardı.Bakugo boşalmaya yaklaştığında Midoriya'yı seslendi.

Midoriya:Devam et, Kacchan!Şimdi duramazsın!

Bakugo'da öyle yaptı.Devam etti.Tam boşalacağı sırada yükses bir seste inledi.Ve sonunda bitmişti.Midoriya içinin tamamen dolduğunu hissetti.Bittiğinde aşırı yorgun olduğunu anladı ve kendini yatağa bıraktı.Bakugo da yanına yattı.Terleyerek nefes alan Midoriya söze daldı;

Midoriya:N-Nasıldım Kacchan?

Bakugo:Harikaydın Deku.Daha iyisini bekleyemezdim.

Midoriya yüzünde bir gülümseme ile Kafasını Bakugo'nun göğsüne dayadı Ve uykuya daldı.

Yarım Saat Sonra

Midoriya yanında bütün saflığı ile uyuyan Bakugo'ya baktı.Onu daha önce hiç uyurken görmemişti.Tıpkı bir meleğin uyumasına benziyordu.Çok sakin ve huzurlu.Nefes alırken yanağında oluşan Gamze çok tatlı gözükmesini sağlıyordu.Vakit kaybetmeden lavaboy'a gitti ve ve yüzüne biraz soğuk su çarptı.Bu kendine gelmesini sağlamıştı.Ancak beline dolanan elleri anında hissetmesini sağlayamamıştı.

Bakugo:Napıyorsun?(Uykulu sözlerle)

Midoriya:Ş-şey kendime gelebilmek için yüzüme soğuk su çarptım sadece.

Bakugo:Nani?(Neden)

Midoriya:Cümlenin içinde söyledim Ya kendime gelebilmek için ehh

Bakugo:Ha, doğru.

Midoriya:İstersen sen de bir yüzüne su çarp kendine gel çok uykulu gibisin.

Bakugo:Gerek yok.

Midoriya napacağını bilemedi.Beline sarılmış eller ile hareket edemiyordu.Hareket etmeye çalışsa elleri ondan ayrılacaktı ve bunu da pek istemiyordu.Bu yüzden aklını kullanıp Bakugo'nun ellerini omzuna attı ver sarılmış bir şekilde odaya doğru gittiler.Midoriya Bakugo'ya yatağa bıraktığında uykudan kalkamayacak olduğunu anladı.Telefonunu cebinden çıkarıp annesini aradı.Bu gece Bakugo'larda kalmak için izin istedi.Annesi şaşırmıştı.Çünkü Midoriya bırak Bakugo ile kalmayı daha önce hiç bir arkadaşında kalmamıştı.Ancak buna sevinmiş gibi davranarak izin verdi.Midoriya ise teşekkür edip telefonu kapattı.Ve yatağa oturdu.Az önce yaşadığı şeylere inanamıyordu.Kacchan ile yatmıştı.Üstelik bir kaç gün önce Kacchan'ınona onu sevdiğini itirif etmesi onu hem şoka sokmuştu hem de kalbinin derinliklerinde saklı bir Sevgi'yi ortaya çıkarmıştı.Bunun için mutlu olmayı seçti çünkü sevdiği kişi ileydi.Bu ona yeterdi.Hatta Yeterde Artardı Bence.

(Söz verdiğim smut geldi arkadaşlar(sanki bilmiyorlar ha)istek geldi diyemem çünkü gelmedi skskskdkd.Ancak yine de destekleyenleri çok teşekkür ederim.Bir sonra ki Bölümde Hoşçakalın :)

KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin