"Kacchan!"
"Bırak peşimi Deku!"
"Kacchan bekle.Neden benden kaçıyorsun?"
"Kaçmıyorum sadece derse gidiyorum."
Midoriya koşarak Bakugou'nun yanına geldi ve onu kolundan tuttu.
"Lütfen beni bir dinle."
"Ne var?!"
"Kacchan...Neden böyle davrandıyorsun kötü bir şey mi yaptım?"
"Bir şey yapmadın sadece okulda bu kadar yakın olmamıza gerek yok."
"Gerek olmasa bile, biz birbirimizi seviyoruz değil mi?"
"...Evet"
"O halde senin yanındayım!"
*İç çeker*
"Peki, tamam."
Midoriya gülümser.Bunu gören Bakugou ise içinden.Arkalarından gelen Todoroki ise mesafesini korudu.Taa ki Midoriya "Sen de gelsene" diyene kadar.Üçü bi arada yürümeye başladıklarında, Midoriya ikisini de belinden tutup kendine çekti.Kapıya kadar sarmaş dolaş bir halde gelmişlerdi.
"Nerede kalmıştınız ufaklıklar.Genç Bakugou sıra sen ve Yaoyorozu'da.Hemen yerlerinizi alın."
"Tamam."dedi Yaoyorozu.Bakugou da kafasını salladı desteklercesine.Kurtaracakları kişiler ise, Kirishima ve Uraraka mı?!Gerçi şaşırmamıştı, şaşırmıştı ama şaşırmasına şaşırmamıştı.Her neyse, kapıdan çıktı.
Alana gelmişti.Sonunda.Yaoyorozu ise arkasından koşuyordu.Nefes nefese kalmıştı ve ter içindeydi.
"Ö-Özür dilerim Bakugou-kun."
"Neyse ne başlayalım artık."
"E-Evet!"
Kurtarıcakları rehineler 4 katlı bi binanın bodrumundaydı.Ancak bu sefer yangın yoktu.Bina'nın girişleri çökmüştü.Mecburen duvarları eritecekti.Ancak dayanaklara ihtiyacı vardı.
"Hey Yaoyorozu!Şu binayı ayakta tutacak şeyler yap.Duvarı ezip geçeceğim."
"A-Ama bu çok tehlikeli, rehineler zarar görebilir."
"Başka bir fikrin var mı?"
"Hayır..."
"Öyleyse acele et."
"Peki."
Yaoyorozu Eli ile Bakugou'ya arkasını dönmesini işaret etti, ancak Bakugou bir şey anlamadı.
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Arkanı dön, görmemen gereken şeyler var."
"Her neyse."
Arkasını döner ve Yaoyorozu göğüs kemerini genişletir.Dayanaklar üretmeye başlar.
1 Dakika Sonra
Bitmeye yaklaştığında Bakugou'ya söyledi.Ses çıkarmadı ki bu da evet demek oluyor.Bakugou yerleştirmeye başlamıştı.Sonunda bitirdiğinde ise Yaoyorozu da yardım etmeye başladı.
Hepsi yerini bulduğunda ise Bakugou elini duvara yerleştirdi.Bir süre elini ısıttıktan sonra Duvar balçık gibi bir şeye dönüşmeye başladı ardından sıcak dumanlar çıkmaya başladı.Yaoyorozu küçük bir vantilatör yaparak biraz serinlemeye çalışır.
Duvar ısınmaya devam ederken bir anda patlama olur ve beton parçalara dönüşür.Yer sıvı ile kaplı olduğundan geçilmesi imkansızdı.Yaoyorozu sıcağa dayanıklı iki çift ayaklık yarattı.
İlk adımı Bakugou attı.Hatta direk geçti.Korkusuzluğu Yaoyorozu'yu şaşırtmıştı.Geçtiklerinde bodruma inen yola yöneldiler.Aşağı indikce duvarlar daha da daralıyordu.
Son basamağa geldiklerinde ise yerde oturan Kirishima ve Uraraka vardı.Kirishima baygın Uraraka da yaralı taklidi yaptığı için yürüyemeyecek haldelerdi.
Uraraka elini yukarı kaldırarak salladı."Heey buradayız".
"Uraraka'yı sen al ben Kirishima'yı taşırım."
"Tamam."
Bakugou Kirishima'yı kucağına alarak taşımaya başlar.Kirishima'nın kendisini gülmemek için tuttuğunu görünce sinirlenir.
"Neye gülüyorsun be!?"
"Hiç :DDD sadece...Çok komik görünüyorsun :DDD."
"Ben komik falan görünmüyorum bir kere!"
"Evet görünüyorsun hahahahahaha!"
Bakugou ellerini bırakır ve Kirishima yere düşer.
"Ahhhh ne yapıyorsun ya!Ben baygınım beni böyle fırlatamazsın"
"Öyle mi?Yaptım bile.Şimdi ise komik durumda ki sensin."
"Her neyse beni yerden kaldır.Ben baygınım."
"Senden nefret ediyorum."
Kirishima'yı yerden alır ve yürümeye devam eder.Bu sırada çoktan çıkışa gelmişlerdi.Çıkış'tan dışarı çıktıkları an onu tekrar yere attı ve ellerini ovuşturdu.Ardından monitör odasına doğru gitmeye başladı.
Yaoyorozu ise elini kendi omzuna koyduğu Uraraka'yı çıkıştan geçirdi ve nazikçe elini ona verdi.
All Might notlarını hesaplarken içeri giren Bakugou'yu duyar.Fazla hızlı gelmiş gibiydi.
"Geldin mi Genç Bakugou ben de tam notlarınızı hesaplıyordum, diğerleri nerde?"
"Geliyorlar...Sanırım."
"Öyleyse onları bekleyelim."
5 Dakika Sonra
Sonunda gelmişlerdi.Bakugou erken gelmişti ancak gelmeleri oldukça uzun sürmüştü.
"Siz de geldiğinize göre ilk 2 takımın puanlarını açıklıyorum."
Todoroki+Midoriya=10/7.1
Hızlı ve işe yarar bir taktik ancak çok fazla şiddet ve yıkım gerektirdi.Üstelik tehlike de çok fazlaydı.Yaoyorozu+Bakugou=10/8.3
Takım çalışması ve teknik üzerine kurulu bir düzen vardı.İyi iş çıkardılar ancak duvarların yıkılmaması şans eseriydi.(Biliyorum biliyorum...Bölümler bayadır bir gelmedi.Okula hazırlık nedeniyle aksattım.Bölümler daha çabuk gelecek diyemeyeceğim ancak en azından 2-3 günde yeni bölüm yayınlamaya çalışacağım.Hoşçakalın <3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)
FanfictionMidoriya Izuku yıllardır hoşlandığı Katsuki Bakugo ile sonunda yakınlaşabilme fırsatını yakalamıştır ve bu fırsatı kaçırmayacaktır.