Sziasztok!
Nem akartam megvárni a két voteot mert még tízen sem vagyunk ezért még ezt a rész felteszem de a legközelebbit azt majd csak szombaton vagy vasárnap fogom. Mostantól a részek minden hétvégén fognak jönni.
Remélem tetszeni fog.
Puszi merciMa ment el anyu a suliban a szülőire. Miközben ő nem volt itt addig Domi meg én azon veszekedtünk hogy mit nézzünk a tv-n. De persze mind a kettőnknek van sajátja de mi csak azért is a nappaliban akarjuk nézni.
--A blöfföt!--kiabálta mire kikaptam a távirányítót a kezéből.
--Nem az...--akartam mondani mikor belépett anyu a cuccainkkal. Mikor megláttuk őt egyből eldobtuk a távirányítót és úgy ültünk mintha mi sem történt volna.
--Segítenétek?--kérdezte mire felpattantunk és elkezdtük a kezében válogatni a cuccainkat.
--Ez a tiéd--mondtam majd Domi-nak dobtam az öltönyét, mert ugye egyenünneplőnk lesz. Már most utálom.
--Ó és Val. Neked myszály lesz elmenned a Gólyatáborba--mondta anya mire kérdőn néztem rá és a kanapéra dobtam a cuccokat amik az enyémek.
--Mert??--kérdeztem mire egy sajnálkozó pillantást és szomorú mosolyt kaptam.
--Az amerikai nagyszüleid azt akarják hogy Szeptember első hetét velük töltsd--mondta mire nekem akkorára nyílt a szemem mint a legnagyobb tányérunk.
--Tényleg? Megyek és elpakolom a cuccaimat--mondtam és már rohantam is a szobámba. Szeretem apu szüleit mert mindig vesznek nekem mindent amit szeretnék csak azért mert ők nem tudnak mindig velünk lenni. Nem tudom amúgy hogy a családom többi tagja miért nem szereti őket. Amúgy mégcsak tegnap költöztünk ide Magyarba és eddig Párizsban laktam. Ott a sulinkban minden 3. hónapban volt olyan hogy elmegyünk egy másik országba 2 hétre ezért elég sok nyelven tanultam de csak plusz 2-őt tanultam meg rendesen. Spanyolt és angolt. Angolt amúgy is meg kellett volna tanulnom mert ugye Amerikába megyek minden egyes évben. Mindegy szóval kerestem ruhát.
Ebben fogok menni holnap a Gólyatáborba:Azfán ebbe fogok átöltözni mikor odaérünk:
Még betettem a pizsim ami amúgy csak egy póló meg egy rövidnadrág:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Valerie naplója (SzJG)
Ficção AdolescenteSziasztok itt a Cortez és a Reni lányának Valerienek a szemszögéből fogom írni. Remélem tetszeni fog.