Szeptember 8. hétfő 2/2

281 10 0
                                    

-Antai-Kelemen Valerie! Eltalált a suliba és eljöhet velem deszkàzni! Végre nem leszek magányosan ott Domival meg Ricsivel akik kezdenek egy hét után unalmasak lenni-kiáltott fel...... Zsolti. Ekkor megértettem. Sz*r volt nélkülem. Ezt el is hiszem. Elkezdtem nevetni és leültem a Réka melletti asztalhoz. Ja igen. Ezek szerint még nem mondtam. Az utolsó skypunknál a többi lánnyal összevesztem. Ahogy Réka is. Arra eszméltem fel hogy valaki becsapta az ajtót. Felnéztem és megláttam egy tanárt. Gondolom tanár. 2 másodperc mùlva rá is jöttem hogy jól tippeltem.
-Pósa!-kiáltott fel mire ketten is felnéztek. Csenge és ezek szerint a báttya. Mind a ketten felálltak.
-Nem csináltam meg a házit. Mondanám hogy sajnálom de... Az nem lenne igaz-mondta a fiú akit amint jobban megnéztem észre vettem hogy ő az aki ma reggel leöntött.
-Leülni! Gondolom a kisasszony sem csinálta meg. Egyes!-mondta majd inkább leült az asztalához a tanárnő.
-Névsor olvasás!-mondta majd elkezdte felolvasni.-Antai-Kelemen Domonkos-mondta ki tesóm nevét.
-Nem lehetne csak Domi? Ez most annyira hivatalosnak hangzik-szólt közbe Domi mire kinevettem.
-Így jártál-nyújtottam rá nyelvem.
-Egy hétig bírtad. De tudtam hogy tovább nem fogod-szólt közbe Réka mire halkan elnevettem magam.
-Khm-hallottuk meg a tanár hangját.
-Tessék?-kérdezte Ricsi mire mindenki elnevette magát de én nem. Még mindig haragszok rá a reggeli izéje miatt.
-Csönd legyen. Folytatnám-találta meg a hangját a tanár.
-Nyugodtan. Maximum nem figyelünk. Vagy inkább haggyon minket békén-szólt közbe Dani mire elmosolyodtam. Szerintem rosszat teszünk az osztálytársainknak Domival. Erre a gonolatra majdnem elnevettem magam de a tanár már mondta is a nevemet.
-Antai-Kelemen Valerie-hallottam meg a nevem mire kiváncsian felnéztem.
-He?-kérdeztem mire mindenki felnevetett.
-Hosszú évem lesz-mondta a tanár akinek a nevét még mindig nem tudom. És az óra körülbelül így telt el.

Iskola után elmentünk Rékával megnézni a rajzszakkört mert ezen a héten van a szakkörök hete vagy mi a fene. Persze nekem is és Rékának is tetszett a szakkör ígyhát azt választottuk de a baj csak az volt hogy Csenge is ezt a szakkört választotta. Holnapután pedig megnézzük hogy milyen a fociszakkör mert Dominak megígértem hogy megnézem milyen lesz.

Olyan fél ötkor értem haza de az fogadott otthon hogy Ricsi, Zsolti, Oli meg Domi persze a kanapén ültek és x boxoztak.
-Ugye mostantól nem itt lesznek a találkozók?-kérdeztem mire megállították a játékot és rám néztek.
-Miért? Nem élvezed a tarsaságom?-kérdezte Ricsi mire nagyot nyeltem. Azt hiszem itt kezdődött el minden.

Valerie naplója  (SzJG)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora