...,,Co se jít někam projít ?" zeptal jsem se s nuceným úsměvem ...falešným...je mi hrozně z toho , že se kvůli mně cítí špatně...že trpí se mnou ...přeci jen ,,já,, mám trpět .
,,Pro tobe cokoliv " odpoveděl bez sebe menšího zaváhání ...?
Asi mě nechápete , ale ještě nedávno jsem navrhoval to samé a jeho odpověď zněla ,,Shitty-wako , řekni mi jediný důvod proč bych s tebou někam měl jít ,, a pak odešel , ale , né jen to , tuto odpověď dostávám vždycky ... dostávál ...
...
,,Tak , jdeš už ? " vytrhl mě z mého ještě nerozluštěného myšlení ,,...jo...jdeme...,, odpoveděl jsem a šel už oblečenej do svého svetru s obrázkem ,,Adventure Time,, , do svých uplých černých kalhot a do modrých kotníkových bot s bílíma pruhama .
Iwachan byl oblečenej taky a to do modrých jeans , černých bot a bilého trika , které ale zakrývala modrá mikyna .
...
Šli jsme po květinami zarostlé cestě , kromě ozvěn našich kroků , mezi námi panovala to trapné ticho , u kterého by jste nejradši někam utekli a už se navrátili ...nůda !!! ,, Co jít za klukama ? Bude sranda , né , trochu se pobavíme ? "
,,Jestli si to přeješ , tak jo ."
...Proč ? Chováš se divně , jsi nějak moc milý ...
...,,Dobře , zavolám jim a dohodnu se s nima v kolik a kde se sejdem " řekl jsem a vytáhl mobil ze zadní kapsy svých kalhot ...."Makki ? Jo , nechcete jít ven ? Hahahha. Jo , jasně ...tak ve tři ? Ok , budem tam , čau ! "
Dovolal jsem ...,,Tak , kde se máme sejít ? " zeptal se mě a koukl na s těma jeho nádhernýma očima ...bože , je tak krásnej ...,,Hej ? Jseš v poho ?" ...normálně by mi za to jednu vrazil ...,,Jo , chtěj se sejít v jedné restauraci " ...
,,Dobře , tak jdem "
,,Jo jdem "
...
Dorazili jsme na místo na ,kterém jsem se domlouval s Makkim , k restouraci .
,,Baf ! " vykřikl jsem na kluky , když jsem vešel do restaurace ...Iwa-chan se držel ihned za mnou , jako by mě hlídal , chránil nebo tak ....Chová se opravdu divně..
...,,Ahoj , Tooruuuu " pozdravil mě Makki a vthál mě do obětí
,,Tak jak se máš ?" zeptal se mě ještě v obětí
,,Ještě žiju , takže dobrý ,hahah " zasmál jsem , ale Makkimu to tak vtípný zas nepřišlo , místo odovědi mě Makki ještě víc stiskl , tak že se mi až ztěžka dýchalo ...ale to bylo asi proto , že mám - ucítíl jsem vlhko , vodu , tekutinu na mém rameni - ,,Makki - "
- "Už nikdy takové věci neříkej , neříkej ještě ...dostaneš se z toho , to ti slibuju * vzlik*...Po těhleh slovech , jsem se ani já neudržel a dal se do breku ...
,,M-makki ! * vzlik * ...promiň"
,,T-to je dobrý , pojď si už sednout ke stoale "
...Promiň , Makki , promiň , ale bouhžel se na rakovinu ještě nevinalezl lék...
...
Sedli jsme si ke stolu , u kterého už také hovořili kluci ...seděl jsem vedle Makkiho a na proti Iwa-chanovi ...Dívali jsme se na sebe , z očí do očí ...má tak krásné oči ...mám rád zelenou , protože takovou barvu maj Iwa-chanovi oči ...Miluju na něm vše , ...jeho hlas , jeho tělo , jeho ú-úsměv , ani jsem si to neuvědomil a už mi opět po tváři tekly slzy ...naštěstí si toho nikdo nevšiml , protože zrovna objednávali . Podíval jsem se na Mikkiho a pak Na Mattsuna ...tak tohle znamená , že už je nikdy neuvidím ...mé potůčky , vlastně jen kapky , které mi tekly z očí po tváři se staly proudy .,,Tooru! " ...vše se náhle zastavilo ...a pak to znovu začala ...ale tentokrát to nebyly slzy smutku a strápení , ale na opak , slzy radosti ...řekls mi jménem ...
,,Jsi v pořádku ? "
,,Není ti nic ? Nebolí tě něco ?! "
,,Né- jsem v pořádku , jen jsem poslední dobou nějak moc přecitlivělí , opravdu , nic mi není " ...kromě toho , že umírám...
...,,Já asi bych měl , asi bych měl jít už domu ..",,Půjdu s tebou " nějak moc se staráš ...
,,Ne , to je dobrý , zvládnu to sám" dost ...proč se o mě tolik bojíš ? Předtím ses o mě nikdy nestrachoval...
,,Trvám na tom , nechci aby se ti něco stalo " ...Aha , tak takhle to je ...
,,Ne ! Půjdu sám ! " ...kvůli tomuhle...
,,Oikawo ...jen nechci-
,,Dost ! Přestaň !! Nech toho ..."
,,Tooru , nepřeháníš to trochu ?" na to už , ale Makki zakročil ...
,,Ne , nepřeháním ....
,,Iwa-ch-iwaizumi , kromě toho , že mám rakovinu , mi nic není!!"
ČTEŠ
Slib
FanfictionSlíbil jsi mi , že mě neopustíš ... Vždyť jsem stále s tebou ... Ale na jak dlouho ? ... Dokuď nás smrt nerozdělí ! ... Od té nejsem ...moc daleko ... Zůstanu s tebou , navždy ... půjdu hned vedle tebe , budem spolu ...NAVŽDY.... ... Slibuješ...