#8

357 29 0
                                    

VAROVÁNÍ : gay sex  , homosexualní stik ..

13+ ( klidně mín' , je mi to fuk , jen , aby pak někdo něco neřekl )

Oikawa...

Láskyplně jsme se líbali a vzájemně ošahávali.
Od sebe nás dělili jen naše boxerky , odrthl jsem se od polibku a zahleděl se na jeho vypracovanej hrudník  . A to asi už po páté .

,,Hahahaha" zasmál se  , což mě překvapilo... je to dlouho co jsem slyšel jeho smích

,,Oikawo,  Oikawa...neměl by jsi ses svému partnerovi,  s kterým se miluješ , koukat do očí ?? " bože,  jsem v rozpacích
...

,,J-jo" vykoktal jsem ze sebe a a vtiskl ho do obětí

Dával mi něžné polibky na krk,  a poté odputoval k mé hrudi. 
Kterou projížděl poté jazykem,  vzrušen ze slasti jsem zazdychal jeho jméno .

Byl u mého rozkroku a já nérvozně poukl. 

Co když se mu to nebude líbit ?
...Co pak ? Bylo by to opravdu divné...

Z mého myšlení mě probudil Iwa-chan,  který mi právě zubama sundával boxerky.  
Odhodil je na zem stejně jako ostatní věci a vzal mou chloubu do svých úst .

Z prvu jí pouze olízl a poté se přesunul na mou špičku , poté k varlatům .    Začal pohybovat hlavou nahoru a dolů a pohrával si s mými varlatami , do doby co jsem se neudělal , což netrvalo moc dlouho . Vše pečlivě slízal  a dál to neřešil .

Svými ledovými rukami projížděl má stehna . Další krok je asi na mne .  Klekl jsem si a jeho shodil na postel , strhl z něho jeho boxerky a po čtyřech jsem se doplazil až k jeho rtům , které jsem drsně okusil . Přesunul jsem se na jeho krk a udělal jsem mu cucflek . On se zvedl poté taky .  Přesunul si blíž k sobě , seděl jsem na něm obkročmo .

Zahleděl se mi do očí a já jen kývnul , jakoby na souhlas . Bez jakékoliv přípravy do mně prudce  vnikl a já hlasitě zasténal . Začal jsem se pomalu nazvedávat a on mi s tím pomohl . Opřel si svou hlavu o mé rameno a poté mi začal na krku dělat celkem bolestivé cucfleky .

Přitiskl jsem se na něho a sténal mu do ramen a vzdychal jeho jméno . I on pár stenů vypustil a někdy vzdychl i mé jméno .

Tělem mi projížděla prudká bolest , která se střídala a měnila na slast .

S jeho pomocí jsem se nadzvedával a poté zase dosedával .

Položil  mne opět na postel a prudce do mě vrážel '.  Hlasitě jsem při tom sténal , netrvalo to dlouho a já se opět vyvrcholil a po chvilce i on .


Sesunul se na postel vedle mne a oddychoval .

Obejmul jsem ho a on mi stisk oplatil , poté jsem jen zavřel oči a vyčerpaně usnul.















Slib Kde žijí příběhy. Začni objevovat