Bölüm -3-

16 3 3
                                    


Multimedya; Medya Çınar🌼

          YÜZÜNDEKİ YAĞMURLAR ,
NEHİR OLUR AKAR DURUR SESSİZCE                          
          GÖZLERİNDEN...

Bölüm şarkısı ; Halsey- Gasoline (Audio)

-3-

Neydi ölüm ? Veya şöyle diyelim ; ölümü hatırlatan neydi ?

Yaşadıklarımızdı.

insanoğlu çok nankördü. Biz kedileri nankör bilirdik. Ama inanın bana insanoğlu kediden daha nankör .

Üzülünce;
Keşke ölsemde kurtulsam derdi. Ölünce herşey bitecek , bir daha acı çekmeyeceğim veya üzülmeyeceğim zannederdi.

Sevinince;
Ölmekten korkar , Allah'ım sen bana uzun ömürler ver diye yalvarırdı.

Bir gün önce ölümü dileyen zavallı insan , bu gün yaşamak için direniyor ve ölmek istemiyordu...

Sizcede tuhaf değil mi ?

Gözlerimi açtığımda her yer bulanıktı . Sanki gözlerim dolmuşta gözlerimi yumup nehirlerin gözlerimden akmasına izin vermemişim gibi .

Acı bir inleme döküldü dudaklarımdan... Canımın acısına değil , yaşanan olaylar aklıma gelince istemsizce çıkmıştı ağzımdan.

Yatakta doğrulmaya çalışırken kapı açıldı ...

"Hanımefendi lütfen yerinize uzanın!"

Odaya giren takım elbiseli adama bakarken yerime sinmeye niyetim yoktu .

"Neredeyim ben ? "
"Güvenli bir yerdesiniz , lütfen zorluk çıkartmayın ve uzanın "
"Ne kadar süredir burdayım ?"
"Bu gün ikinci gününüz "

Adamın omuzlarımdaki eline vurarak diklendim
"Evime gideceğim , ve bu olanları kimseye söylemeyeceğimden emin olabilirsiniz!"
Üzerimdeki çarşafı kaldırarak kenara ittim .
Altımda bol bir eşortman ve üzerimde bir erkeğe ait olduğunu düşündüğüm tişört vardı .

"Gidemezsiniz , lütfen izin verin görevimi yapayım ."

Adamı ittirmeye devam ederken ayağa kalktım . Ayağa kalkmam ile dikişli yerime giren sancı bir olmuştu .
Acı içinde inlerken gözümden bir damla yaş aktı .
Acıya dayanıklısın ! Ağlama ! Sakın!

Adamı kolundan iterek kapıya yürüdüm .
Arkamdan bağıran adamı umursamadan yürümeye devam ediyordum . Ta ki gözüm kararıp yere düşene kadar ...

🥃🥃🥃

Gözlerimi araladığımda farklı bir odadaydım... Başım ve göğüme giren sancı ile huysuzca yerimde kıpırdadım. Uzun süredir uyuduğum başıma giren sancı ile kendini belli ediyordu.

Yattığım yerden doğrulmaya çalıştığımda itiraz dolu bir Boğaz temizleme sesi duydum. Olduğum yere kazık gibi çakılırken gözlerim odayı taramaya başladı .

ŞEFFAF SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin