SMILE

504 23 3
                                    

Yeni başlıcam umarım seversiniz :D

  

   Aman tanrım kendimden nefret ediyorum. Neden bu kadar çirkinim ben? Neden onun istediği gibi mavi gözlü ve esmer çok güzel vücudu olan kızlardan değilim. 

   " Seni bıraktı Masal artık şu aptal çocuk için ağlamayı kess. "  Evet canım arkadaşım merissa bana çok yardımcı oluyordu. " kes sesini merissa." biliyorum şu an ergen kızlar gibi duruyorum ama yapacak bir şey yok. " Dershaneye gitmeliyim çok kötü olursan mesaj at gelirim tatlım" Kızı da yormuştum kafamı sallamakla yetindim.

     Ben Masal 17 yaşındayım. Yengeç burcuyum tamam burçlara fazlasıyla inanıyorum ne var bunda? Sıkıcı bir yaz tatilindeyim ve sevgilim beni sürtüğün teki için bıraktı pardon eski sevgilim. 4. ayımızda bunu yaptığına inanmıyorum. Onu öldürebilirdim. Uyumam gerek çk ykldm çk .s.s iç sesime bir küfür savurdum ve uyumaya çalıştım.

   ( 1 hafta sonra )

   "Masal artık dışarı çıkmalısın tatlım"

Anneme bağırarak"Hayır anne" dedim.

" alışveriş yapalım."

"Hayır"

Annemi üzdüğümü biliyordum ama o da çok üstüme geliyordu. Bir an vicdan yaptım. "Özür dilerim annem". Annem beni öptü

"Sorun değil canım ben dışarı cıkıcam gelmek ister misin ? "

Evet anlamında kafamı salladım ve annemin çıkmasını bekledim. Dolabıma göz attım cidden kıyafetlerim azdı alışveriş fikri güzel göründü gözüme. Altıma bir şort üstüme bol rahat askılı beyaz giydim ve ayaklarıma vans geçirip elime telefonumu aldım.

   Dışarıda hayat var cidden. Alışveriş merkezine geldik ve mağazaları gezmeye başladık.

   5 saat artık yeter diye ağlayan ayaklarıma baktım cidden çok yorulmuştuk annemin arabayı park ettiği yere yürürken bir afiş gördüm ve okumaya başladım. Afişin üstünde 'çok mu yorgunsunuz hayattan bıktıysanız çok güzel bir tatil sizi bekliyor.' Göz devirdim. Annem bana bakıyordu muhtemelen içinden ben bu gızı nasıl doğurdum deli bu gız diyordur. Afişi anama verdim o da gülümsedi

" Bodrum'daymış aslında gidebilirsin"

   " Anne saçmalama nolur Adana dan bodruma kim gider Allah için"

   " Sen " Annem bana çok pis bakıyordu kesin aklında beni tatile göndermek var. Bahane uydurmaya çalıştım.

  " Babam kızar " Hadi ama Masal yalanına sıçsınlar babam hayatta kızmaz. Annem bana hadi ordan bakışı attı.

  " Tek gitmem"

   " Kim demiş tek olduğunu" 

   " Lanet olsun "

   SOMA olayına çok üzülüyoruz ve şunu hatırlatmadan olmaz.

Bizim liderimiz 1 kişi ölünce ‘Menemen'i yakın!' diyen kişidir. O kadar insan ölünce 'KADER' diyen değil.

SMILEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin