SOKAKTA KALDIM AHEY AHEY

36 4 1
                                    

Açıklama sonda. İyi okumalar...

   Ben artık bıktım. Bu nasıl bir hayat ya ? Annem ve babam ayrılıyor benim avukattan haberim oluyor. Hiç mi değerim yok fikrimi bile almadılar konu ne onu bile bilmiyorum. Kardeş dediklerim arkamdan iş çeviriyor.

  Çoktan gece olmuştu ve Çınar bana sarılmış beraber kahvelerimizi yudumluyorduk. Aklıma Uraz ve İstanbul geldi. Hemen Uraz'ı aradım.

- Efendim masal

- Naptınız Uraz nerdesiniz ?

- Hastanede

- Noldu ?

- Korkma bir şey yok. İstanbul biraz ateşlendi.

- Bizde gelelim hangi hastane

- Gerek yok canım. Yarın sabah gelirsiniz.

- Tamam o zaman görüşürüz dikkat edin

  Telefonu kapattım ve Çınar'a baktım. Biraz sinirlenmişti.

" Noldu "

" Uraz'la buluşmaya gitmiştin. "

" Ama sana söylesem bana sinir- "

" Bana yalan söyledin Masal. Kuaför dedin. Hadi sana bir şey yapsaydı. "

" Ben özür dilerim Çınar hiç böyle düşünmedim "

" Bak bebeğim çok saf bi kızsın. Kalbin o kadar temiz ki... Sen çok savunmasızsın "

★★ BATIN  ★★

Ben ne yapacağım bilmiyorum. Bi yandan kız kardeşim en yakın arkadaşımla sevgili, bi yandan sevgilim dediğim kız sırdaşım kardeşim Masalımla aramı bozdu ama söyledikleri yalan değil. Çınar desen bana söyledikleri çok doğru bu durumu nasıl toparlayacağım ben. Lanet olsun ! Eger Masal'ın gönlünü almazsam kendimi affetmem.

☆☆ MASAL ☆☆

  Uyandığımda Çınar' ın kollarındaydım. Allah'ım bu nasıl bir masumluktur. Ağzı hafif açık saçları dağınık...

" Çınar "

Uykusu ağır uyanmadı.

" Lann Çınarrrr "

" Masal yat uyu daha erken "

" Ya acıktım kalksanaaa "

" Kızım ciyaklama kulağımda yatacam ben git mutfakta yap bi şeyler. "

   Yataktan kalktım banyoya gidip kısa bir duş aldım. saçlarımı da kurutup şekillendirici ile hafif dalgalandırdım. Sonra altıma beyaz bir şort giyip üstüme kareli gömlek giydim. Tabii kareli gömlek aşktır.  Mutfağa inip kahvaltıyı hazırladım. 

  Çınar duvara yaslanmış beni izliyordu.

" Neeeee "

" Çok tatlısın " 

" Biliyorumm "

  Güldü. Oyyy ben yerim seni şebek seni. İç sesim sürtük sürtük konuşurkene asfgshd Çınar bana bakıp çapkınca gülümsedi. Onun bu hareketine alt dudağımı dişledim.

" Ahhh yapma şunu Masal "

" Neyi " derken gülümsüyordum.

Yanıma yaklaştı ve belime sarıldı.

" Dudağını ısırınca çok seksi oluyorsun ve ben deli oluyorum "

  Karnımda kebelekler uçuşurkenee asdffas kelebeğe kebelek diyorum ne varmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SMILEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin