SAHİL

90 16 1
                                    

  Meleklerimm adadaras sizi cok seviyorum daha fazla vote ve yorum istiyorum kitabım için cidden önemli bunlar size güveniyorum bol bol smiler öpücükleri :)))

    Sabah 09.00 da uyandım. Bugün zafer Masal'ınn  o çocuğu etkilemem gerekiyor gerçi kumral saçlarımla nasıl etkileyeceksem afsfagsg kendimden hiç bahsetmedim kumral saçlarım ve beyaz bir tenim var. Gözlerim de renkli biliyorsunuz hep esmer olmak istedim.

  Her neyse yataktan kalktım banyoya gittim. cişimi yaptım gagsvdhdbdhd aşağı indiğimde el ele tutuşan merissa ve batını gördüm ağzım kocaman o şeklini alırken onları izledim neden bana söylemediler ki ne ara çıktılar.

  Onlara kızacaktım ama belki kendileri söyler diye sabırlı olmaya karar verdim. öksürük sesi çıkarınca hemen ayrıldılar.

  " Günaydın aşklarımm "

  " Günaydın " bi de çaktırmazlar ya deli olurum. Merissa nın gözlerine baktım

   " hani kahvaltı"

   " kıçını kaldırda kendin hazırla biz yedik Batınla beraber"

  Aslında çook sevindim sevgili olmalarına ama  bana söylemediler boku yediler fagafagsgs kahvaltı hazırladım. Çoktandır the walking dead izlemiyordum onu izledim saat 4 e yaklaşıyordu kalktım odama girdim.

Nereye gidicez bilmediğim için üstüme bikinimi geçirdim onun üstüne her zamanki erkek tişörtüm ve  mini şortumu giydim.

Kapı çaldı kesin geldi çınar son kez tipime aynada bi baktım aynı bok farklı gün diye düşündüm bir kez daha . Kapıyı açtım çınar gelmişti.

" Bekle bi güneş gözlüğümü unuttum"

" Tamam çok bekletme"

   Odama fırladım güneş gözlüğümü aldım. Geri indim sonra çocuklara çıktığımı söyledim. Çınara bi bakış attım.

  " Eee nereye gidiyoruz"

  " görürsün"

  Bu çocukta bi haller var ama ne arabayı park etti. Sahile gelmiştik Allahtan bikini giymiştim.

  " azıcık yürüyeceksin "

  " off tamam"

  Biraz yürüdükten sonra geldik. OMG burası cennetten bi köşe falan mı sahilin diğer tarafına göre kimse yok ve her yerde kayalar var çok güzel bir yer ben ağzım açık bakarken çınar güneş gözlüğümü çıkardı ve ukalalıklarından birini yaptı.

" Bir şey degil "

Gülümsedim. Sonra plaj çantamdan havlumu çıkardım.

" yüzmek ister misin? "

  Başımı evet anlamında salladım ve üstümü çıkardım saçlarımı dağınık at kuyruğu yaptım. Çınar hala bana bakıyordu. Ona ne var bakışı attım o da hiç anlamında omzunu kaldırdı indirdi. Sonra denize doğru yürüdük. Suya girer girmez çığlığı bastım.

" noldu "

" insanların niye burda denize girmediği belli oldu su buz gibi lan "

" aaaa öyle miymiş kendinden başka bir şey beğenmeyen egoist" bunları söylerken gülüyordu.

" ukala kes sesini "

Öyle kalmıştım vücudum alışmak istemiyordu.

" sana yardım edeyim "

" Hayır çınar istemiyorum çıkacam ben"

" Bak şimdi burnunu tut tamam mı bana güven"

  Dediklerini yapıyordum.

" 1...2...3"

Belimde bir el hissettim ve anında suya düştüm çıktığımda çenem titriyor ayrıca küfür ediyordum. Ama alışmıştım.

" Bak kahramanınım seni soğuk sudan kurtardım bebeğim sarılabilirsin" piç smile yaparak söyledi bunu

" hıhı ne demezsin yoruldum hadi çıkalım süperman " Bende ona gülüyordum ayrıca kızlar şaka da olsa bana bebeğim dediğğğ

  Çıktık ve kendimi hemen kuma attım. Çınar da öyle tabii beklenmedik sorular sormaya başladı.

" Beni tanımadan bana neden güvendin "

" Çünkü öyle geçti içimden "

  " Hadi sana bir şey yapsam "

  " Güveniyorum ama böyle sorular sormaya devam edersen imdaatt sapık diye bağıracam "

  Gülümsedik birbirimize telefonumu çıkardım Allahtan hiç utanmam yoktur afagagshs retricadan mal mal fotoğraf çekilmeye başladım.

" Napıyosun sen "

" Fotoğraf çekiliyorum"

" Gel yanıma bende istiyorum "

" Tamam"

Manyak manyak fotoğraf çekilirken bi tanesinde birbirimize bakmışız onu fark ettim Çınar gülümsedi görünce. Gülüşünü yediğim acafaghas

" Artık gidelim mi "

" Olur"

  Çantamı topladım. Biraz yürüdükten sonra arabanın yanına geldik. Bi süre sonra kampa gelmiştik.

" Şey bugün için teşekkür ederim çok güzeldi "

" Hım o zaman yarına ne dersin aynı saatte"

" Bir şartla "

" söyle"

" Nereye gidecegimizi söyleyeceksin"

" Hayır sadece bikini giyme olur mu " Gülümsedi

" Pekiii o zaman "

" Telefonunu ver "

  Telefonumu  verdim numarasını yazdı ve ismini ukala şey ♥ yapıp kaydetti. Boşuna ukala demiyorum.

" Görüşürüz yarın o zaman "

" Görüşürüz "

  İçeri girdim. Merissa yaşıyordu ama Batın uyuyordu.

" Lan gerizekalı sevgilim korkutma beni ne mal mal gülümsüyorsun " Merissa böyle deyince daha çok güldüm avagsvsj

" Hiç ben duşa giriyorum sonra uyuyacam akşam dışarı çıkarız sizi çok öptüm"

  Tam yukarı çıkıyordum ki aklıma Batınla merissa geldi.

  " Merissa bana söylemek istediğin bir şey var mı hayatım ? "

" Hayır "

" Hiç mi ? "

" hiç"

" ucundan bile mi ? "

" Defol masall "

" Tamam "

  Beybilerim yeni gelecek bölümde minnacık bir yeri Çınar tarafından yazıcam size hediye iyi ki varsınız ♥♥♥♥♥

SMILEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin