Arkadaslar bölüm çok geç geldi biliyorum ama sağlık sorunları falan vardı şimdiden Özür dilerim sizleri seviyorum :*
Ha?? Ne ?? Kim ?? Çınar?? Teklif ?? Ben ??
Ben bunları düşünürken herkes bana bakıyordu. Bir karar vermem gerekiyor. Şimdi Çınar'la bi geçmişim var az da olsa ama Uraz'ı da kıramam.
İçimdeki Şeytan : siktir et kızım Urazı o çocuk seni Çınar kadar mutlu edemez.
İçimdeki Melek : sen dinleme bu ibneyi masal uraz da senin için dayak yedi sonuçta.
Şeytan : yemeyeydi amk malı nolcak hem Çınar uyardı seni şuna bak nasıl tatlı. Hem bu seni korur kollar kızım gel beni dinle.
Te allam içimdekiler bile küfürbaz. Sonuç olarak şeytan kazanır.
" Evet "
Uraz kalkıp gitti. Arkasından baktım. Üzgündüm ama yapacak bir şeyim yoktu ben Çınarı gerçekten çok seviyorum.
" gitmek ister misin masal ? "
" iyi olur uzaklaşmak istiyorum."
Batına ben gidiyorum bakışı attım o da kafasını salladı. Çınar elimden tuttu dışarı çıktık. Arabaya bindik.
" Nereye gitmek istersin ?"
" Bilmem sen karar ver "
" Pekala senle ilk gittiğimiz sahile gidelim"
" Olur "
Mutluydum ama Uraz'ı da düşünmeden edemiyorum. Çınar anlamış gibi elimi tuttu düşünme der gibi. Geldik sahilde kumlara oturduk. Konuşmamız lazımdı.
" Nasıl olacak Çınar ayrı yerlerde kalacaz sadece yazları olacak"
" Bilgisayar telefonla falan idare edeceğiz yapacak bir şey yok "
" Sevgili olduğumuza inanmıyorum beni reddettin sonra geldin teklif ettin"
Buruk bir gülümsemeyle söyledim bunları.
" Şuan olsa reddetmem ama "
O da piç smile yaparak söyledi tabii. Huylu huyundan vazgeçmiyor mübarekler.
" Rüyanda görürsün canım "
" Desene Masal yeni başlıyor "
" Aynen öyle "
" Eee yarın napıyoruz aşkım "
Bana aşkım mı dedi o ?!?!?!
404 NOT FOUND!!!
" Bilmem napalım "
" Kafa dinlemeye gidelim şöyle sakin bir yere "
" Imm öyle bir yer yok sanırım "
" Bizim yazlıga gidelim sen ben merissa ve batın iki gün kalır sonra döneriz "
" Bana uyar çocuklara sorarım. Artık kalkalım beni merak etmesinler "
Çınar ayağa kalktı ve elini bana uzattı. İlk biraz bakakaldım sonra hafif gülümseyip elimi uzattım. Ellerimiz birbirine kenetlendi.
" Her şey ne ara bu kadar çabuk gelişti ? "
" Bende bilmiyorum ama bildiğim tek şey ben seni çok seviyorum masal ilk gördüğüm andan beri hoşlandim senden sinirli halin kızgın olduğun zaman o kadar tatlısın ki "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMILE
RomanceMasal'ın hayatı çok klasik ve sıkıcıdır. Yeni aldatılmıştır ve bir sabah annesinin zoruyla dışarı çıkar. Bir tatil afişi görür ve hayatı degişir.