Arkadaşlar ben hep telefondan yazıyorum bölümleri ayrıca bilgisayardan yazan çoğu yazarlara göre daha uzun yazmaya çalışıyorum değerimi bilin :D sizi seviyorum, kızlar bol bol çınar öpücükleri :DD
Gözlerimi açtığımda deniz manzaralı yolda ilerliyorduk. Ayy çok uykum var hala. Çınar'a döndüğümde güneş gözlüğünü takmış dikkatli bir şekilde yola bakıyordu. Arkadaki kumrularda bayılmıştı.
" Daha çok var mı "
" 15 dakika var "
" Kusabilirim "
" Az kaldı yakışıklı biraz daha sabret "
" Pisliğin tekisin Çınar "
" Biliyorum sevgilim "
Sessiz kaldık ve araba durduğunda geldiğimizi anladım. Aman Allah'ım bu nasıl bi ev lan ???
Kayaların üzerinde denize sıfır kırmızı boyalı, bahçesi çiçeklerle kaplı bi ev. Aşık oldum sanırım. Burda ölebilirim.
Merissa'nın yükseklik korkusunu napcaz? Onu unuttum bennn ebemize atlarsa şaşmam asfasda
" Ben buraya hayatta girmem korkarım "
" Bak hiç korkma gayet güvenli bir ev " dedi çınar.
" Belli gayet güvenli size iyi tatiller "
Çınar Merissa'yı sırtına aldı ve zorla eve götürdü. Başkası olsa kıskanırdım ama Merissa'yı hiç kıskanmadım çok güveniyorum ondan mı acaba derken Batın'a baktım o da kıskanmamış. Nerden mi anladım ?? Boynunda damarları çıkmamıştı. Bende Batın'ın koluna girdim ve eve doğru yürüdük.
Bahçedeki çiçekler bi harika dostum asaaff
Merissa buraya alışmaya başladı ve bunun nedeni çiçekler. O böyle şeylere bayılır. Fallar, özel taşlar, burçlar, evren bla bla bla çok değişik bi kız Batın'la ilk buluşmasında saatlerce bi zümrüt taşıyla konuşmuştu. Burcu yay deli dolu biri benim burcum yengeç yaz kızıyım şekerim ben xoxo
İçeri girdik çok güzel bi ev bu ya belki ilerde evlenirsek burda kalabiliriz. Hayallere bak daha sevgili olalı bi kaç gün oldu.
" Masal ben üstümü değiştirecem rahat bi şeyler giyecem gelecen mi "
Merissa'nın bağırışıyla sıçradım.
" Merissa ödümü sıçırttın lan "
Beraber yukarı çıktık üzerime rahat bi şeyler giydim ve saçlarımı dağınık örgü yaptım favori saç şeklim.
Aşağı indiğimde beyler oturmuş sohbet ediyorlardı. Gidip Batın'ın bacağına kafamı koyup yattım. Aslında ondan çok uzak kaldım. Merissa en yakınım gibi dursa da aslında Batın her şeyimi bilir sırdaşım herşeyim.
O da saçlarımla oynamaya başladı. Gözlerimi yavaştan kapattım.
Uyandığımda yanımda Çınar uzanıyordu. Onu öyle görünce gülümsedim.
"Ahhh Çınar kalk bebek geliyo ahhh"
Yerinden sıçradı ve bağırdı.
" Dayan masal ben arabayı hazırlıyorum bekle"
Ben gülmekten ölürken o bana mal mal bakıyordu. Yerim seni şapşirik.
" Aman ne komik Masal "
" Komik aşkım ama hahaha ne hamilesi la biz daha düzgün öpüşmedik bile hahaha "
" Görecen sen öpüşmeyi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMILE
RomanceMasal'ın hayatı çok klasik ve sıkıcıdır. Yeni aldatılmıştır ve bir sabah annesinin zoruyla dışarı çıkar. Bir tatil afişi görür ve hayatı degişir.