Bölümü yazmam için yardım eden hilale teşekkür ederim hayatıma ortaksın hilalalala :D
Uzun bir yolculuktan sonra şükürler olsun kalacağımız kampa geldik. Aman Allahım çok güzel bir yer burada ölebilirim o derece dadadafd hayat felsefem eğer bir gün araba çarparsa lütfen bu kaliteli bi araba olsun. Ve mezarım güzel olsun. Gelene kadar iki domuzcuk beynimi uyuşturmuşlardı. Bir odada üçümüz kalacaktık. Aman ne güzel valizleri yerleştirdik. Batın yine başladı çenesizlik yapmaya.
" Acıktım ben"
" Bende acıktım batın ya " dedim.
" Çok sıkıcısınız ben dışarı çıkıyorum"
Merissa böyle deyince Batının yüzündeki kaslar gerildi. Bu çocuğu cidden anlamıyorum. Batın sinirle
" Gidemezsin " dedi
" Neden? "
" Kızım daha yeni geldik ne bu heyecan "
" sanane batın "
Onları susturdum ve uyumaya çalıştım. Çok fazla uykum vardı hemen uyudum. Kapı çaldı... bir kez daha çaldı böğürerek
" Batığğn kapıya bakkkk"
Ses çıkmadı küfür ederek kıçımı kaldırdım kimse evde yoktu. Saçımı dağınık bir topuz yaparak açtım. Kapıda çok mu çok tatlı biri vardı ve benim tipim neydi öyle wtfff fakkkkkk diye böğürmek istedim.
" Merhaba"
" Merhaba "
" Ben yan odada oturuyorum da bugün akşam 8 de parti varmış haber vermek istedim "
" ımmm teşekkür ederim " zorla gülümsedim
" görüşürüz"
Sadece gülümsedim Analar ne doğruyor ya diye düşündüm acaba çocuk benim hakkımda ne düşünüyor. O tiple iyi korkup kaçmadı. Neyse kendine gel masalll parti var kızım salla kıçını assfagsa bizim mallar nerde acaba dolaptan bir dondurma aldım onu kaşıklarken kapı açıldı.
" Bir daha seninle hiç bir yere gitmem batın "
" noldu yine" diye sordum dertleri hiç bitmiyor ya
" Arkadaş beni takip etmiş bi çocukla tanıştım çocuğa naptı tahmin et"
" tahmin edemem her şey beklerim"
" çocuğun üstüne kahve döktü manyak "
" o da sana yiyecek gibi bakmasın lan o zaman "
" Sen beni mi seviyorsun "
Batının gözlerine baktım. O da bana baktı sonra.
" Ayrıldığım biriyle yeniden çıkmam ben Batın olmak bunu gerektirir"
Merissa öylece kaldı. Bende Batına sinirle baktım. Merissa nın gözünden bir damla yaş düştü.
" Benden uzak dur "
koşarak banyoya girdi bende arkasından gittim. Batın da duvara yumruk vurdu sanırım eli kırılmıştır diye düşündüm. Hemen Batının yanına gittim ama pek acı hissediyormuş gibi gözükmüyordu hemen elini sargıyla sardım. Onu sakinleştirip tekrar merissa ya döndüm yatağında ağlıyordu. Elinden tuttum Batının yanına götürdüm.
" Batın Özür dile "
" Özür dilerim merissa "
Merissa önce bi durdu sonra Batının yanına oturdu.
" eline noldu ? "
" Sorun değil " dedi batın çok sakindi.
" Arkadaş olacaksınız sevgili olmayabilirsiniz " dedim.
Birbirlerine baktılar ve sonra sarıldılar. Ben Merissayı çok iyi tanırım kesin o da seviyor Batını.
" Bugün parti varrr " dedim
" ne partisi "
" hosgeldin Batın" partisi adını ben koydum adqfsaa
Güldüler. Bu manyakları seviyorum ya. Saat 6 olmuştu. Hazırlanmaya başladık ilk batın duşa girdi. Sonra merissa en sonda ben. Saçlarımı hafif dalgalandırdım düz siyah kısa dar elbisemi giydim. Ayağıma da topuklu ayakkabılarımı. Hazırlanırken bi yandan bugünkü çocuğu anlatıyordum merissaya o da gece mavisi elbisesiyle çok hoştu. Batın aşağıda bekliyordu bizi görünce bi ıslık çalıp.
" meleklerime bak nasıl güzeller"
Gülümsedik ve ikimizde koluna girdik. Parti olan yere vardık. Çok güzeldi her şey gözüm o çocuğu arıyordu ama göremedim. Batınla merissa da yoktu ortada ben etrafa bakarken omzumda bi el hissettim korkuyla irkilerek arkamı döndüm. O çocuktu Allahım neyle sınıyorsun beni beni niye diğer havalı kızlar gibi saçlarımı savura savura görmedi de onu ararmışım gibi gördü inşallah çakmamıştır.
" beni mi arıyorsun " piç smile yaparak.
Lan beyin okuyo bu gözüm istemsiz açıldı. Korkudan üç buçuk atarkenee Aman hiç sevmem böyle kendini bilmişleri.
" H-hayır tabii ki ben merissaya bakıyordum."
" Şaka yapıyorum ben Çınar tanıştığımıza çok sevindim ama adını bilmiyorum maalesef "
" Masal"
" Çok güzel bir ismin var "
" teşekkür ederim "
" ayy bhen bu çocu yerim amaa yhaaa çk şker çk "
Bunlar iç sesime ait gençler bende bi sorun yok.
" Yarın napıyorsun"
" Bir planım yok"
" Benle takılmak ister misin emin ol seni huzur dolu bir yere götüreceğim"
Ha ne olamaz hahhahahah şaka bu çocuk bana dışarı çıkalım dedi hadi canım ama ne diyecem şimdi ben çok istekli görünmek istemiyorum.
" ımm çocuklara sormalıyım sanırım "
" Hadi ama Masal cidden çok eğlenceli olacak"
" pekala "
" o zaman saat 4 te alırım seni "
" tamam "
" görüşürüz "
" görüşürüz "
Aaaaaa çok taş bu çocuk yaaaa oyy neyse uslu ol masal bizimkiler geliyor. İlk defa kavga etmiyorlar.
" yavrum naber "
" iyidir bebek o değil de hadi merissa gidelim artık "
" tamam canım "
Uykusuzluktan ölecem artık. Duşa girdim. Sıcak bir duştan sonra uyku keyfi ohh miss yarın beni neler bekliyordu acaba belki de bu çocuk benim hayatımı değiştirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMILE
RomanceMasal'ın hayatı çok klasik ve sıkıcıdır. Yeni aldatılmıştır ve bir sabah annesinin zoruyla dışarı çıkar. Bir tatil afişi görür ve hayatı degişir.