Sabah annemin çığlıyıyla uyandım ve hızlıca salona doğru koştum abimm...
Abim gelmişti olleyyy
Abim gelmişti lanet girsin yaa
Evet abim gelmişti namıdeğer esen başkan . abim normalde aydın 'da üniversite okuyordu ve finalleri bittiği için eve erken gelmişti . neden erken gelir ki insan eve ? Bana biraz açıklasana ?
Abimin gelmesine sevinmemin nedeni , abim benim tek kardeşim ve onu gerçekten çok seviyorum bence her kızın en az bir abisi olmalı gelelim bide bunun Yan etkilerine 😢 her şeye karışan , tüm gün hizmet yaptırmak isteyen , pinti herifin tekidir abim !!
Annem beni görür görmez
" Aslı kalk kız git ekmek al " demek oldu.
Kız şerife bende senin evladınım şu oğluna baktığın gibi bi kere bana baksan nolurdu ? 😢
Abimin ise o çirkef ağzından " ooo bizim yedek kontenjen içindeki veletde burdaymış " çıktı .
İkisine doğru dönerek :
- bune böyle ya evlatlık olduğumu bu kadar belli etmeyin dicem kız şerife sen öz ve öz annemsin istersen kıçımdaki doğum lekesine bakalım ailede herkeste var yani dışlamayın beni , ne bu külkedisi oyunları ? Bunlar hep esenin oyunları !!
Abim ona esen dediğim için kafama bi tane patlattı annem ise hala bakkala gitmediğim için kapıdan çıkarken kıçıma bi tane terlik patlattı onlara sinirlenip hızlı hızlı saydıra saydıra odama doğru yürürken serçe parmağımı sandelyenin köşesine vurdum ve o sırada ağzımdan çıkan "oruspu sandelye , seni bu eve alanın anasını satayım " küfürünü babam duydu !!!! Geçen sene annemin zoruyla babam sandelye takımı almıştı da . Allahım ben ne dedim ? Ahh yeter yaa !!
Allahım arkadaşlarımdan hangisi cenabet ? Yoksa geçen sene anneme ramazanda 10 gün oruç tutmadığımı onlara tuttuğumu söyleyip gizlice yediğimi mi benden çıkarıyorsun ? Namaz vakitleri ile tüm namaz rekatlarını karıştırıp her namazı 1 rekat sanıp günde 5 kere bir rekat kıldığımı mı ? Yoksa ergenken atarlanıp ortalarda ben ateistim diye gezmemi mi? Ulan ne çok günahkarmışım çarpılcam valla !! Gerçi şuanda durumum pek farklı sayılmaz .
Babam dediğimi duyduğu için tip tip baktı , kesin içinden şuan birinci olmadı ikinciyi deneyelim belki düzgün olur diye düşündüğü içïn kendisine sayıyordur. Yaklasık 1 dakika bakıştıktan sonra babam arkasını dönüp gitti . Bende azar yememenin sevinciyle ekmek almaya zorunlu olduğum gerçeğiyle ve sanki kırılmış gibi acısı olan serçe parmağımla odama doğru gittim . pijamalarımı hiç cıkaramam ki tulum pijama oldukları için rahatlar dışarısı biraz yağmurlu ve rüzgarlıydı bu yüzden pijamamın ünicornlu şapkasını kafama geçirdim saçlarımıda yandan geçirdim offf yine mükemmelim !!
Postallarımı giydim su birikintilerinin ayağımï ïslatmasını hiç sevmem nemli havalarıda sevmem yağmurlu günleride 😐
pijama yarım kol olduğu için deri montumuda üstüme geçirdim açıkcası tam bakkal kombini olmuştu , acaba neden ?Bakkala gitmeden önce dün akşam sessize aldığım telefonumu açtım . evet geceleri yatmadan önce telefonumu hem şarja takarım hem sessize alırïm ki kimse beni uykumda rahatsız etmesin ! Uyku önemli
Telefonumu aldıktan sonra babamdan para alıp evden çıktım . postallarım daha yeni ki evde giyebildim yoksa annem giydirir mi ayol ? Kıçımı kırana kadar ıslak sopayla döver !!
Binadan çıkıp fırına doğru yol aldım . o sırada telefonu mu açtïm ve heyecanla mesaj bekledimm. .....
Sonuç : sınıf dedikodu grubu ve beyzadan başka mesaj yok !
Y ile dün akşamdan beri hiç konuşmamıştık ve bugün öğlene geliyordu . acaba neden hala mesaj atmadı benim tanıdığım
Y ki çocuğu ne kadar tanıdığımı siz bilirsiniz ! Şimdi bana en az on kez mesaj atardı . Acaba neden atmadı ? Başına birşey mi geldi ? Yada oda ümit verip kaçtımı ? Tabi yaa ne sandın oda öbürleri gibi çıktı ah be aslı Allah beni kanka olarak yarattı heralde , bi mutlu olamadım ! Ben artık hayatımın sevgilimle etek boyu konusunda tartışma yapacağımız kısmına ışınlanmak istiyorum 😢😢 ama içimde bir ses var ve oda ....
Karın guruldamam başka nolacak ? Acıktım ben yav diye söylenerek adımlarımı fırına doğru dahada hızlandırdım .Martılarımm ben geldimm 😇😇
Yeni günün ilk dakikalarında harika bir bölüm ile karsınızdayïm , uzun zamndır yoktum ama kendimi size 1 günde 3 upuzun bölüm atarak affettirdiğimi düşünüyorum
Yeni bölüm büyük ihtimal yarın gelir belkide iki tane bölüm gelir bilemem ? Gelse mi ?
Şimdi bir konumuz var martınızın aklını kurcalıyan ? Kitap ismi değişsin mi ? Önerisi olan martılar bana yazsın da bakalım
İthaf isteyen ?
İnsta : deryasvlms
Yazım yanlışlarını hiç takmıyoruz onlar düzenlenince gidecek
Vote ve yorum bekliyorm
Veeeee beni takip edeni bende edicem 😉😄😄😘😱😱
Bir sonraki bölümde martılanmak üzere martılar adına martınızdan elvedaa özgür kuşlarım
Sizleri seviyorum , selametle kalın
Byyyybbyb en kısa zamnda !!Bu arada sude andaş cezasız kalmasın martılarım sizde kampanyaya katılın sosyal medyadan spamlayın 💩👍👊
23.08.2017 bu bölümün yazılma tarihi
Hd ben kaçtım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM KİM ¿
Storie breviSonra büyüdüm.. Gözlerini gördüm Yandım Yağmur yağdı Ve ilk kez sönmedim... Ben yağmurdan daha fazla bi seni sevebildim. Kitap DERYA SEVİLMİŞ adlı kişi tarafından yazılmıştır. Hiç bir şekilde kurgulanamaz çalınamaz