x5x

185 21 8
                                    

Justini Pov.

Hoidsin relva oma südamel ning pisar voolas üle relva ning mu purunenud südame.
Ma viskasin röökides relva vastu seina  ning hingeldasin.

"Ma ei vaja relva selleks,et surra. Suremiseks vajan ma vaid armuda kellegisse,keda ma ealeski endale ei saa. Armuda tüdrukusse kelle armastus teeb rohkem haiget kui lasta endale kuul otse südamesse"karjusin.

Ma istusin oma voodile ning hoidsin oma peast kahe kãega kinni. Vihma sadas ning ma olin õnnelik,et ei pidanud nutma üksi. Ma armastasin vihma.

Ericu Pov.

See ei ole saladus,et me mõlemad põgeneme armastuse eest arvates,et siis ei saa me ealeski enam haiget.
Kui ta vaid teaks,kui väga ma teda siiani armastan.

Ma läksin tüdruku tuppa ning ta magas ikka veel. Väljas sajas vihma ning vãlk sahvatas üle toa. Tüdruk niheles ning ma lãksin tema kõrvale. Ma tundsin,kui pime ma olin olnud.
Ma arvasin,et ta saab ilma minuta hakkama,kuid ta ei saa.

Tüdruk avas silmad ning ma vaatasin teda. Ta tõusis istuli ning hakkas mu peale karjuma.
"Appi,ta tahab mind tappa"kiljus tüdruk ning kuulsin meie  poole lähenemas  samme.
"Hoia temast eemale"röökis Justin ning tiris mu Ariana kõrvalt pörandale.
"Ma hoiatan sind. Kui sa veel tema kõrvale lähed või teda puutud ma tulen ja kägistan su oma kätega ära mees"ähvardas ta ning oli jumala nãrvis.

Marieela Pov.

Ma avasin oma silmad ning vaatasin Robbie poole.
Poiss vaatas mulle silmadesse ning ma itsitasin endamisi.

Angel Eyes 3Where stories live. Discover now