Eric'u Pov
"Ariana,kas sa siis ei mãleta mind? Mina olen Eric"naersin ma nähes teda.
"Kes on Ariana?"küsis ta ning vaatas mulle segasena otsa.
Ma hakkasin naerma ning haarasin ta käest. Ta ehmus ning ma lasin tas't lahti.
"Ariana oled sina eksole,miks sa mängid lolli?"küsisin ma.
"Kus ma olen? Miks ma siin olen ,kas sa tahad mind tappa?"küsis ta hakates nutma
"Kas sa kukkusid vãga kõvasti?"naersin ma ning lõpetasin naermise kohe.
Mulle meenus,kuidas ta kukkus.Ma ei tahtnud seda uskuda aga ilmselt sai ta vãga viga ning nüüd on tal amneesia.
"Ariana,ma ei tee sulle haiget. Tule minu juurde. Palun"üritasin ma õrn olla.
Tüdruk vaatas mind ning ma nägin,kui hirmul ta oli.
"Kes sa oled?"küsis ta vaid.
"Ma ,ma olen..Ariana mina ja sina. Sa oled minu tüdruk.."valetasin ma naeratades talle soojalt.
"Ma ei mäleta sind"vastas ta.
"Sa kukkusid ning lõid pea ära kullake. Sa ei mäleta enam midagi"seletasin ma.
"Kui soovid,ma lãhen ãra . Sa saad rahulikult mõelda".
Ta noogutas ning ma ohkasin.
Ma lahkusin sealt ning lukustasin ukse .Justini Pov.
Ma avasin oma silmad ning jooksin Ariana tuppa. Mu silmist langes pisar. Ta oli läinud. Eric viis ta minema.
Ariana saab teada kogu tõe ning ma olen temast alatiseks ilma.Ma lõin rusikaga vastu seina ning vaatasin mööda tuba ringi.
Ilma temata oli see tühine.------------
Kolm kuud hiljem.
Eric'u Pov.