Justini Pov.
Ma istusin baaris ning jõin . Iga klaasiga jãrgnes vaid uus klaas.
Ma silmasin eemal üht tüdrukut,kes eemal tantsis.Ta vaatas minu poole ning naeratas aeg ajalt. Ma tõusin püsti ning lãksin tema juurde.
"Hei,mida sa siin üksi teed?"muigasin ma ning lãksin talle ligemale.
"Eee,tantsin? Silmi pole peas?"irvitas ta ning viskas mulle veini pluusile.
"See oli mu uus pluus eksole."vingusin ma nãideldes.
"Aww,nii kurb. Kas ma pean nüüd sulle uue pluusi ostma ja sa kitud emmele ãra kallike"lükkas ta mind.Ma lükkasin teda õrnalt vastu ning püüdsin ta kiiruga kinni.
Tüdruk oli mu kätevahel ning me vaatasime teineteisele sügavale silma.Ariana Pov.
Ma jõudsin baari ukse ette,et Justini juurde minna ja öelda,et armastan teda.
Ma avasin ukse ning nägin Justinit hoidmas kãtevahel brünettide juustega tüdrukut.
Ma vaatasin neid ning mu silmast voolas pisar, nãhes kui lãhedal nad teineteisele olid.Justini pilk suundus minu peale ning ma vaid nutsin. Ta hoidis tüdrukut endiselt kãtevahel ning ma jooksin sealt minema.
Ma tundsin,kuidas ta mu südame jälle purustas.
Ma komistasin ning kukkusin põrandale. Justin jooksis mulle kiiruga jãrele.
Justini Pov.
Ariana lamas põrandal ning vaatas mulle nuttes otsa.
"Anna mulle andeks"ohkasin ma ning ulatasin talle oma kãe.
Ta võttis mu kãest kinni ning ma aitasin ta sealt püsti.