Ariana Pov..
Kui ma aeglaselt oma silmad avasin,siis tundsin ma et mu suu on kinni teibitud.Ma vaatasin enda ümber ringi ning ma olen üleni lumivalges ruumis kus kõik asjad olid valged. Siin võis lausa hulluks minna. See oli tãpselt selline nagu hullumaja.
"Kas printsess tunneb ennast kuidagi tuttava meeleoluga kohas? Kallikene see on sinule loodud hullumaja. See elad nagu loom nüüdsest mul siin"muigas poiss ning võttis teibi mu suult
"Justin sa oled haige"sisistasin ma kutile tigedalt silma vaadates,mille peale ta naeris.Ta tuli mulle lãhemale ning suudles mind pööraselt huultele.
Ma suudlesin teda segaselt vastu. Ma tundsin,kui vãga ma teda igatsenud olin. Kuid see kõik oli nii kuradima suur vale.
Justin eemaldas oma huuled minuomade vastast ning lãks muiates minust aina eemale.
Lõpuks ta kadus ning mul oli tunne nagu see oleks olnud uni.Justini Pov
"Eric,sa valvad seda eite tãna. Ma lãhen kãin kraami jãrel"mainisin ma kutile.
"Yes boss"naeris poiss ning tõusis aeglaselt diivanilt püsti.
Ma irvitasin ning lãksin uksest vãlja. Arianast pidi saama hull.Eric Pov.
Ma avasin ruumi ukse,kus oli Justini ekstüdruk Ariana. Tüdruk istus oma voodil ning vaatas kiilunud pilguga seina.
Ma hakkasin laginal naerma niiet tüdruk võpatas ja vaatas minu poole. Ma lãhenesin talle."Kes kurat sa oled?"küsis ta.
"Ãra karju hoor"mõnitasin ma.
"Oma emast rããgid?"vastas ta.
"Kurat minu ema sa ei tule solvama eksole lits"karjusin ma ning lõin tüdrukule rusikaga.
"Nahhuj sul viga on"sosistas ning hakkas voodis nutma.
"Kurat ãra ulu koguaeg"virisesin ma ning vaatasin kui ta nuttis.
"Kao minema"karjus ta ning tõusis istuli. Tüdruku ninast tuli verd ning mu kãed hakkasid meeletult taaskord vãrisema.Ariana Pov.
Poiss kes mind rusikaga vastu nãgu oli blondide juuste ning meresiniste silmadega. Ta kandis valget sãrki ning lühikesi pükse. Ta oli ilus kuid peast soe.