Korku

144 28 20
                                    

Sabah güneşin ilk ışıklarlarıyla  gözlerimi  açtım Komidinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktıgımda saatin 5.30 olduğunu gördüm .Hala uyku duzenimi olusturamamıstım ve ben kalktıktan  sonra ne kadar  ugrasırsam uğraşıyım uyuyamıcağımı  bildiğim için hiç ugrasmadan dus almak için banyayo dogru yürümeye başladım .Banyoya ulaştığımda kuvetin  dolmasını  bekledim  baktım  kuvetteki  suya ılıkmı  diye baktım    ılıktı su kiyafetlerimi çıkarıp  kuvetin  içine girdim  .Bu hayatta  sadece iki şey  beni  rahatlıyordu  su ve kitaplarım. Şu sanki  icimdeki  kötülükleri  arındiriyor  gibi  hissediyorum  ve beni huzurlu  olmamı  saglıyor . Kuvetten  çıktıktan sonra havluyu  bedenime sarıp  lavabonun üzerindeki telefonumu alıp saate baktıgımda saatin 7 .30 olduğunu  gördüm.  Ve banyodan çıkıp dolabıma  doğru  yürümeye başladım. Dolabımın karşısına  geçip elime ne geldiyse üzerime geçirip odamdan disari çıktım  .

Bu arada ben Ada Demir 19 yaşındayım. Arda ve Selin Demirin tek cocuklari  ve geleceğin  onlara göre  Demir Holdingin  varisi  ama onlar bilmiyorlarki  ben hiçbir zaman  o holdingin başına gecmicem .Çünkü  kendi  hukuk  büromu  kurmak  istiyorum o yüzden İngiltere  dea bir üniversitede hukuk fakültesinde oluyorum. Aslında babama sorsanız  yurt dışında bir okulda işletme  okutacakti  bana ama babama asla işletme okumucamı  anlatana  kadar canım  çıksada  en sonunda onu ikna ettim. Diyeceksiniz  niye İngiltere hem cok guzel bir ülke  hemde   ben yağmurlu  çok  sevdiğim  için  İngiltere de okumak  istedim . Ve orda okudugumuda  mutluyum  ama ülkemide çok  özlüyorumdum. Ülkemi  ozledikçe de  1 haftalığına  falan  kalıp  geri İngiltere ye dönüyordum . Üniversitem  1 haftalığına ara verdi bende bu fırsatı  degerlendirip  hemen ilk  uçakla  istanbula  geldim . Kendimden  bu kadar bahsettiğim yeter ben yemek  yemek  ıstiyorum  bu yüzden mutfağa  doğru yürümeye başladım
.
Mutfağa girdiğimde annemle babama günaydın deyip annemin karsisindaki sandalyeye oturup kahvaltımi  etmeye başladım  . 2 yıl  önceki gibiydik sessizlik bile aynıydı. Zaten annemle  babam  benle acil  bir durum  olmadıkca  konusmazdilar.  Holdingteki  calisan insanlara  bile bana davrandıklarindan daha sıcak davraniyorlardı . Ama artık  alışmıştım onların  soğuk  davranmalarına  artık  üzülmüyordum. Kahvaltımızi  ettikten sonra annemle  babam  holdinge  gitmek  için  yakalandılar.
 
Annemler evden çıktıklarında bende odama doğru merdivenlerden  çıkmaya başladım  . Odama geldiğimde direk kendimi  yatağa  attım .Ve komidinin  üzerimdeki  kitabımı  alıp  kaldığım  yerden  okumaya  başladım.

Kitabı okurken  zamanın  nasıl geçtiğini  anlamadim. Yardimcimiz  anneniz  ve babanız  aksam  yemeği  için  sizi  masada  bekliyor dediğinde  kıza şaşkın  şaşkin  bakıyordum  .Şaşkın  ifamdemden  çıkıp  yardimciya  saat kaç diye sordum. Kız 20.00  diyip  odadan  çıktı.  Bende kızın  arkasından  odadan  çıkıp  yemek  masasına doğru  yürümeye başladım.  Yemek masasına  geldiğimde her zamanki gibi annemle babam  yemeğe  başlamışlardı
Babam  herzamanki  gibi baş köşede annem onun yanında  bende annemin  karsisindaki sandalyeye oturup yemeğimi yemeye başladım.  Yemek  bittiğinde  annemle  babam  çalışma  odasına  gittiler. Bende salona  doğru  yürümeye başladım . Televiyonu  açıp  bir film  bulup  onu izlemeye başladım.Yardımcimiz önüme  patlamış  mısır  ve kola koyup  evden gidicegini  söyledi.5 dakika sonrada dış kapının  sesi geldi. Yardımcımız  sabah 5 te eve gelir 10 gibi evden  çıkardı.Bende kadın  gittikten  sonra filmin  kaldığı  yerden  devam  ettim. Film bittiğinde  saat 24.00 gösteriyordu. Zaten uykumda gelmişti . patlamış  mısır tabağını  ve kola bardagini  alıp  mutfağa  bıraktiktan  sonra merdivenlerden  aşağı  çıkmaya  başladım. Odama geldiğimde yatak örtüsünü  kaldırıp  içine girdim  ve gözlerimi  kapatıp  uyumayi  bekledim .10 dakika geçmeden uykumun esiri olmuştum.

Yazardan ...

Ada gece aşağıdan gelen silah sesi yüzünden uyanmıstı  .Annesine  ve babasına  birşey olmuş düşüncesiyle merdivenden hizlıca  inmeye başladı. Aşağıya  indikten  sonra sola  donup  tam salona  giricekken bir tane daha silah  sesi  duyuldu . Ada salona  geçtiğinde annesiyle babası kanlar içinde bulmasıyla  ağzından  istemsizce bir çığlık koptu ve katilin  arkaya dönmesini  sagladi  bu çığlık  Ada hale annesiyle  babasına   donmus  şekilde bakıyordu.  Katil  Ada nin yanına  gitmeye  başladı .Ada katilin  ona doğru yürüdüğünü görünce arkasini  dönüp  odasina doğru koşmaya başladı.  Katil de arkasında kosmaya  başladı. Ada odaya girip kapiyı  kilitledi ve arkasina  dolabıni  itti.Ada tefonunu  aramaya başladı. Çünkü  bu adam  onu öldürmeden  polisi  araması  gerekiyordu. Ada çalışma masasinin  orda telefonunu  gorunce hemen  eline aldı ama telefonun  sarji  olmadığı  icin  telefon  açıklıyordu. Ada telfonunu  sarja koymayı  unutmuştu. Ada hemen  sarj  aletini  nerde oldugunu  düşünmeye basladı  çalışma masasinin  cekmecesinde  olduğunu  hatırlayınca direk oraya gidip onu aldı.  Katil  Ada bunları  yaparken  silahla  anahtar  deliğine ateş  etti  ve kapıyı  tekmelemeye  ve itmeye1 başladı  .kapıyı  azcik  açıp  içeri girdi.  Ada silah sesini  duyduğu an elindeki  şarj aleti  düştü. Tam şarj  aletini  alacakken  önünde  katilin  dikildigini gördü. Katil  elindeki  silahı Ada nin  kafasına  bayılmasi  için vurdu .Ada silahla  katilin  ona vurmasiyla  kendini  yerde buldu  ve bilinci  gitti. Katil  ne yapıcağını  bilmediği için patronu aramaya  başladı  çünkü patronu kadınla adamı öldür demişti .Ve kizin  İngilgere de olduğunu  söylemişti  . Latife bu yüzden evde kimse yootur diye evi  aramamısti. Patron  telefonu  açtığında katil konuşmaya başladı.
 
Katil : Patron burda kötü  şeyler oldu

Patron: Ne oldu  söylesene 

Katil : Patron kız İngilterede  değilmiş  evindeymis.  Ve evinde olduğu  için  annesiyle  babasını  öldürdüğümü gördü.  Patron ben  şimdi  ne yapıyım  kızı  öldüreyimmi ?  Sana sormadan  yapmıyım  dedim

Patron: İyi  yapmışsın .Kızı  benim  evime  getir .

Katil: Patron tamam da cesetleri  ne yapıyım ?

Patron: Cesetler için ben adam  gönderiyorum  sen  merak etme.

Katil: Tamam patron  kızla  birlikte  senin  evine geliyoruz ...

Katil  kızı  yattığı  yerden  kucağına  alıp  arabasına dogru  götürmeye  başladı. Arabasının  önüne geldiklerinde  kizi  arama koltuga  yerleştirip  kendide  bindikten sonra arabayı  potronun  evine doğru sürmeye başladı.......

İlk defa yazmaya başladım ve iyi ve kötü yorumlarinizi  yazarsanız beni çok mutlu edersiniz.Hadi 2 bölümde  görüşmek üzere.....

Acı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin