2. "- Mâine e sâmbătă, somnorosule!"

65 14 7
                                    

S-a năpustit asupra mea şi a început să se râdă văzând că eram speriată.
Apoi, a făcut ceva foarte ciudat. S-a muşcat pe el însuşi şi mi-a dat să beau din sângele lui. Andrew nu îmi spuse nimic despre asta, aşa că eram foarte speriată.

- Ei haide, Clary. Nu te teme, n-o să mori. De fapt, teoretic, o să mori, dar o să te transformi în vampir după asta.

- Poftim?! Dar de ce vrei asta?! Andrew!! am încercat să țip dar acesta mi-a astupat gura imediat

Totuşi, tentativa mea de a țipa a avut efect, pentru ca Andrew ieşi din cameră rapid şi îl trânti pe străin de perete. Bine... acum eram destul de sigură că Andrew era vampir. Doar un om normal nu ar putea trânti un vampir de perete, nu?

- Să ştii, Allan, că nu ți-ai găsit persoana potrivită. Clary este sub protecția mea, bine? spuse el strângându-l şi mai tare de gât

- Ştii ce, Andrew? Nu-mi pasă că e sub protecția ta şi chestii de genul. Eu pe ea o vreau. Şi pe ea o s-o primesc. a zis acesta pe care se pare că-l chema Allan, eliberându-se şi privindu-l urât pe Andrew.

- Ştii foarte bine că sunt mai puternic decât tine. Gândeşte-te bine, chiar vrei asta? Nu vreau s-o bag pe Clary in în toată chestia asta cu vampiri, să ştii. zise Andrew serios şi Allan se înroşi şi mai mult la fața

- De ce e așa de importantă pentru tine?! E doar un om!

- Pentru că... este ca o soră pentru mine. a răspuns el iar eu cu greu mi-am stăpânit lacrimile.

- Nu am terminat aici! strigă el furios şi ieşi din casă trântind uşa.

Andrew mă ajută să mă ridic, pentru că încă stăteam pe jos, fără să mă mişc.
Se aşeză pe canapea alături de mine şi mă îmbrățişă. Eram foarte mirată că Amy dormea după tot ce s-a întâmplat. Cred că nu s-ar trezi nici dacă ar fi sfârşitul lumii.

- Totul va fi bine, Clary. a spus el cu vocea sa blândă

- De ce mi-ai ascuns că eşti vampir? am întrebat fără să mă gândesc prea mult la ce tocmai am zis

- Nu cred că e important faptul că sunt vampir. Nu vreau să te bag în toată chestia asta.

- Dar... Allan... Nu am văzut să aibă vre-un tatuaj pe mână. Asta înseamnă că nu poate ieşi afară în timpul zilei, nu? am spus eu fericită de ce tocmai am descoperit

- Da. După cum am spus, nu toți pot face rost de aşa un tatuaj rar. Şi se face doar pe mână. mi-a răspuns privind semnul de pe brațul său

- Şi... înca ceva, ce înseamnă dacă Allan mi-a dat să beau din sângele lui? Adică... e super ciudat. am spus eu râzând însă lui Andrew i-a dispărut imediat zâmbetul

- Poftim?! A făcut asta?! Deja...?!

- Cum adică deja? Spune-mi! De ce a făcut asta?

- Clary, Allan intenționează să te transforme în vampir. Şi aproape a reuşit. Ultimul lucru pe care trebuie să-l facă este să te ucidă... iar pentru că ți-a dat să bei din sângele lui, tu nu vei muri...
Ci vei fi transformată în vampir...

- Poftim?! Dar de ce i-ar trebui lui să mă transforme în vampir?!

- Pentru că Allan este într-un conflict cu regele. Şi vrea să adune o armată în caz că va fi un război.

- Care rege? Andrew! Ai spus că mi-ai zis totul despre vampiri!

- Păi... am omis câteva chestii. Şi mă refer la regele vampirilor. Cel mai puternic şi mai bătrân vampir dintre toți.

Pentru totdeauna Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum