Yixing kiment a szobából, én pedig egyedül maradtam vele. Azzal a lénnyel aki megkeseríti az életemet, mégis valami köt hozzá. Félre értés ne essék, nem táplálok iránta a gyűlöleten kínül semmilyen érzelmet sem. Lehet hogy pont ez a baj. Hogy valamilyen érzelmet - gyűlöletet - kivált belőlem. Miért pont én? Miért én látom ezeket a furcsa entitásokat? Mert igen, nem csak Luhan-t látom, de a többi nem olyan mint ő. A többi lény csak úgy van. Nem foglalkoznak velem. Néha suttognak meg tapogatnak, de ő fizikailag nem bántanak.
***
Már megint eljárt a szád... Mit csináljak veled, Sehun? Az emberek bolondnak néznek téged! Lehet azt hiszed, hogy Yixing megért téged, de tévedsz! Látom mire gondol. Én vagyok az egyetlen aki megérti a fájdalmaidat, hát nem érted? Neked nem lehetnek barátaid, rajtam kívül nem lehet senkid! - odahajolva arcomhoz ajkamra lehelte a szavakat.
- Mit akarsz tőlem Luhan? - kérdeztem könnyektől elködösült tekintettel.
A lelkedet akarom. Csak akkor lehetek szabad. - mondta elhaló hangon.
Mintha most nem lett volna annyira akaratos és magabiztos a hangja. Szóval miattam van még itt, és én vagyok az aki segíteni tud neki. De vajon mi közöm van hozzá. Hiszen eddig nem is ismertem Luhan-t.
Sehun. Csak az olyan emberek látnak engem amilyen te is vagy. Nem akar bemutatni a zártosztály lakóinak? - huzogatta szemöldökét.
- Nem. És most egyedül szeretnék lenni, szóval kérlek hagyj békén.
Ne csináld! - nyújtózott el az ágyon. - Nincs rajtam kívül senki aki normális embernek gondol téged és akivel tudsz beszélgetni. Mit szólnál hozzá ha játszanánk, kicsi Sehun? - jött egyre közelebb.
Itt is lennék a 3. résszel ami megint csak nem lett valami hosszú, viszont úgy gondoltam, hogy ezt ennél szeretném befejezni. Kíváncsi vagyok szerintetek Luhan mire gondolt, mikor azt mondta Sehunnak hogy játszani akar vele😏💖
Ha tetszett csillagozz és komizz! Tippedet ne felejtsd el leírni!
Pusszancs💖💖😘😘😘
YOU ARE READING
Hallom Őket!
ParanormalA történetbe igaz és kitalált elemek egyaránt megtalálhatóak! A nevem Oh Sehun.18 éves vagyok és a minden napjaimat egy hatalmas fehér szobában töltöm. Sokan úgy is emlegetik ezt a helyet, hogy a 'zártosztály'. Már 13 éves korom óta ez az otthonom...