5. Suttogás

223 62 30
                                    

*5 évvel később*

A fehér ágyban fekszem, fehér falak között. Még mindig itt vagyok. Már 5 éve és Luhan nem változott semmit.

Egyre több ismeretlen hangot hallok, akik bántani akarnak, de Luhan megvéd. Úgy érzem, hogy van valaki aki szeret, és ez boldogsággal tölt el.

*

Nyílt az ajtó. Yixing doki lépett be rajta.

- Hogy érzed magad, Sehun? - ült le az ágyam szélére.

- Nincs itt. Elment. De visszajön, ugye? - motyogtam.

- Kiről beszélsz Sehun? - kaptam pár kérdő pillantást.

- Luhanról! - ültem fel az ágyon.

- Nem tudom mikor jön vissza. - hajtotta le a fejét.

- Itt vannak. A szoba tele van ezekkel a férgekkel és Luhan nincs sehol. - csaptam idegesen a párnába.

- Nyugodj meg! Biztos hamarosan vissza jön. - fogta meg csuklómat.

Kiment a szobából becsukva maga után a ajtót.
Vissza dőltem az ágyra, és újra a plafont kezdtem el elemezni. Sokkal többen vannak. Ezek szaporodtak idő közbe vagy mi van? Ilyenkor hol van Luhan?

Csak nem félsz, Sehun?! - kérdezte az egyik lény. Egy fekete pacára hasonlított.

- Tudod ki félne tőled! - mondtam magabiztosan, bár belül féltem.

Hiányzik Luhan. Nincs itt, hogy baszogasson, elment és nem hagyott mást maga után csak ürességet.

Tudom hogy félsz! Látom a szemedből! - felelte gúnyosan.

- Kussoljál! - vágtam hozzá a párnát, de hiába.

Csak nem ideges vagy, Sehun? Nincs itt a kis Luhanod hogy megmentsen?

- Fogd be! - a szoba az üvöltésentől viszhangzott.

Sehun! - hallottam meg Luhan riadt hangját.

Hátra fordulva megpillantottam azt a lényt, aki tönkretette a gyerekkoromat, mégis képtelen lennék tőle megválni.

- Luhan... - suttogtam elhaló hangon, majd odarohantam hozzá.

Semmi baj Sehun, itt vagyok! Nincs semmi baj! - átölelte -akkor- aprónak tűnő testemet, kezét hajamba vezetve  simogatta fejemet.

Tudom, nagyon rövid lett ez a rész is, de kevés időm van írni ( meg lusta vagyok :c )
De ha ennek ellenére van olyan olvasó, akinek tetszett az kérlek csillagozzon és kommenteljen!
Hideget - meleget elfogadok, mert a kritika mindig jól jön ^^
Megpróbálok sietni, de nem ígérek semmit

Ciasztoook💖

Hallom Őket! Where stories live. Discover now