Ciasztoook!
Az elejére(vagyis ide) nem nagyon szoktam írni, viszont most fontosnak tartottam hogy megértsétek ezt - és a többi - részt.
Mivel eddig a történetben a múltat elevenítjük fel, ezért Sehun még csak 13 éves. Bár lehet sokan nem vettétek észre, mert szarul fogalmazok😂😂😅😅😅
De az a lényeg, hogy Sese még csak 13, ezért nem lesz szexuális tartalom, max ha visszaugrunk a jelenbe és esetleg lesz rá igény💖💖- Mit akarsz játszani Luhan? - kérdeztem unott hangon.
Hát... Arra gondoltam sakkozhatnánk. - mondta lelkesen.
- Utálok sakkozni.
De sakk versenyekre vittek a szüleid. - fejét vállamra hajtotta.
- Attól még utálok sakkozni. - simítottam meg vállamon pihenő fejét. Magam sem értem miért csináltam.
Mit szólnál ha fogócskáznánk? - hajolt arcomhoz.
- Kicsi a szoba. - tártam szét kezeimet.
Annyira unatkozok, Sehun~. - csapkodta mellkasomat.
- Ez van. - fújtam ki a levegőt.
Néha annyira gyerekes, annyira...más. Ilyenkor nagyon aranyos és idegesítő is. Legtöbbször meg fizikailag és lelkileg bánt, ezért utálom.
Pár perc múlva kinyílt az ajtó, és Yixing jött be.
- Szia Sehun. Hogy vagy?
- Jól. De miért jössz óránként ellenőrizni?
- Sehun, a zárt osztályon vagy. Azt hiszed hagyni fogom, hogy megőrülj?
- Nem vagyok őrült. - puffogtam.
- De normális se. - vonta fel szemöldökét.
-Kösz, ez kedves. - forgattam meg szememet.
- Gyere, kimegyünk az udvarra.
- Nem akarok. - motyogtam.
- De kell egy kis levegő. Gyere. - megfogta a kezemet, majd kivezetett az udvarra, ami meglepően szép volt.
Jézus, Sehun. Milyen hülye ez a Yixing... Azt hiszi nem vagy normális. Pedig ez lenne a normális, hogy látsz minket. - flegmázott Luhan.
-Jól van Luhan, kicsit maradj már csöndbe! - kezdtem ideges lenni.
Mi van Sehun? Menstruálsz vagy mi a szar van veled? - kérdezte duzzogva.
- Nagyon vicces vagy. - forgattam meg szememet.
Játsszunk valamit! - bökdöste meg arcomat.
- Mit akarsz játszani? - kérdeztem unottan.
Fogócskázzunk! Ha elkaplak akkor életed végéig azt csinálok veled amit akarok! - huzogatta szemöldökét.
- Egyszer úgyis elkapsz, szóval legyen egy megadott idő, ami alatt el kell hogy kapj. - kacsintottam rá. - 5 percet kapsz hogy megfogj, ha nem sikerül akkor örökre el kell tűnnöd az életemből! - nyújtottam felé a kezemet amit ő készségesen elfogadott.
Benne vagyok! Készülj fel Oh Sehun, mert nem fogsz tőlem szabadulni. - mondta egy gonosz mosoly kíséretében.
- Vigyázz, kész, RAJT! - elkezdtem futni ahogy csal tudtam, Luhan pedig utánam.
Már egy ideje futottam, mikor kicsit elfáradtam, ezért lelassítottam, de megbotlottam egy gyökérbe és elestem. Luhan odarohant hozzám, majd felsegített a földről.
Jól vagy Sese? - kérdezte aggodalommal teli hangon.
- Persze, csak lehorzsoltam a tenyeremet. - mutattam meg a sebes felületet.
Két apró keze közé fogta előbb említett testrészemet, majd egy puszit nyomott rá.
- Ezt miért csináltad? - kérdeztem döbbenten.
Ez gyógyító puszi kicsi Sese. Már nem is fáj, ugye? - ragyogtak fel szemei.
- De igen, még mindig fáj.
Ilyenkor azt kell mondani, hogy ' Oppa, már nem is fáj annyira'. - pöckölte meg az orromat. - Amúgy megvagy! Szóval...
- Úgy tűnik nem szabadulok meg tőled. - sóhajtottam lemondóan.
Örökre melletted leszek. - karolta át nyakamat mosolyogva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hallom Őket!
ParanormalA történetbe igaz és kitalált elemek egyaránt megtalálhatóak! A nevem Oh Sehun.18 éves vagyok és a minden napjaimat egy hatalmas fehér szobában töltöm. Sokan úgy is emlegetik ezt a helyet, hogy a 'zártosztály'. Már 13 éves korom óta ez az otthonom...