Capitolul 15:

409 22 0
                                    

~Rebe~

Ii suna telefonul lui Miri. Stai! E Jimin! Nu se gandeste ca ea inca doarme? Noroc ca il are pe silentios… Ca de nu, ar fi mort deja… Merg cu telefonul incet la baie si raspund.

- Alo? Buna, sper ca te simti mai bine. -spune Jimin pe celalalt fir-

- Hey. Miri inca doarme tusind, sper si eu ca se simte mai bine.

- Ou, scuze! N-am vrut s-o deranjez! -pare ingrijorat-

- Avea telefonul pe silentios, nu-ti face griji. -incerc sa-l inveselesc-

- Ce bine! -spune usurat dar cu un ton mai ridicat-

- Sht! Mai incet! Nu suntem la Zoo… -incerc sa-i inchid gura-

- Si mai am o veste, dar buna! Am reusit sa vorbim cu Rap Monster si va va mai da o sansa, numai cu conditia sa dansati in fata unui public mai numeros. -imi spune Jimin vesel-

- Pe bune?! Cum ati reusit? -m-am pierdut-

- Greu, foarte greu… Mai mult cu seful am vorbit decat cu el ce-i drept, dar am reusit! -incepem sa radem-

- Mersi baieti! De data asta vom reusi! Dar inca o intrebare, de ce n-au luat-o pe Miri din prima daca ea a dansat perfect?

- Nici eu nu stiu… Poate pentru ca v-ati inscris impreuna?

- E posibil… Si cand va fi aceasta mare sarada? Si unde?

- Maine la studio.

- Esti nebun?! Cum va dansa Miri in stadiul acesta?!

- Nu noi am decis, ci seful! Nu stie ce s-a intamplat in padure!

- Si n-aveti de gand sa ii spuneti? Nu cred ca si el e ca Rap Monster.

- Cand vine de chestii de genul acesta sunt la fel… 2 incapatanati… Dar daca nu se va simti capabila puteti sa vorbiti voi cu el, ca el n-are ranchiuna aceea peste voi ca si Rap Monster.

- Sper sa ne inteleaga.

- Sigur o va inteleaga daca n-o sa poata Miri sa se ridice din pat.

- Sa speram. Ia stai! Miri s-a trezit, merg sa vad daca e mai bine. Pa!

Si pun rapid telefonul jos si ma repezesc inspre Miri.

- Cum te mai simti? -ma asez langa ea incet-

- Dar nu eram pe drum? -spune nedumerita-

- Am ajuns de ceva timp. Cred ca de o ora.

- Atunci de ce nu m-ati trezit?

- Te simteai foarte rau, somnul iti facea bine. Mai bine te lasam.

- Puteam sa merg! -se supara micuta bolnava-

- Tuseai in timp ce dormeai in bratele lui Jimin… Nu cred ca erai capabila pentru un asemenea efort…

~Miri~

Ce?! Am dormit in bratele lui?! De ce imi bate inima asa tare? Ce se intampla cu mine?

~Rebe~

- Si tu m-ai adus in camera? -ma intreaba nedumerita-

- Nu, ci Jimin. -ii raspund zambind-

- Si mai am o intrebare, cumde era si Rap Monster in masina?!

- Pai… am plecat din pestera ca sa-l caut pe Rap Monster sa incerc sa-i impac pe baieti. Am mers peste tot unde vedeam ca nu ma izbesc de un copac si l-am vazut stand in mijlocul ploii nervos. M-am apropiat de el si aproape mi-a dat un pumn in fata, dar m-am ferit. Am spus ce am avut de spus calma si ca si miracol, m-a ascultat! Si dupa ce mi-am terminat discursul, apar baietii in masina lui Suga si i-am intrebat de tine si mi-au zis ca ai plecat sa ma cauti. Acolo am ramas socata instant, apoi Rap Monster ne-a spus unde v-ati intersectat si asa te-am gasit dormind.

- Stai! Te-a ascultat?! -se uita mirata la mine-

- Avea o sticla mica in mana stanga goala, cred ca era plin cu bautura alcoolica, altfel nu-mi explic. -incep sa rad-

- Era beat si asa se plimba in padure pe furtuna?! -se sperie Miri-

- Posibil… Si in timp ce dormeai s-a mai intamplat ceva. Baietii au vorbit cu seful lor sa ne mai dea o sansa… Asa ca maine la studio trebuie sa dansam in fata unui public mai numeros, dar la cum te simti mai bine anulam si ne intoarcem acasa…

- Ce?! Aici in fata noastra se deschid portile spre o lume unica si tu vrei sa renunti din cauza ca sunt un pic racita?! -incearca sa se ridice din pat dar cade din cauza durerii de cap-

- Nu merge asa… Nici nu te poti ridica, dar anume sa dansezi? Si nu o zic de rau, ci mi frica sa nu patesti ceva.

- Sunt bine! Uite! -se ridica din nou din pat si ametind se plimba-

-o trag in cet in jos- Mai bine stai jos.

- Nu, sunt bine!

- Ba nu, nu esti. Acum gata cu incapatanarea si culca-te pana va fi gata ceaiul. -ii spun si merg in bucatarie sa fac un ceai de fructe pentru ea-

~Miri~

Pot sa umblu! Acum imi voi pregati hainele pe maine. Merg spre dulap sa vad ce am si vad niste blugi verzi comozi si un tricou de culoare de piersica care se potriveste cu pantalonii si niste pantofi negrii. Au! Ma doare capul. Dar nu renunt! Trebuie sa trec peste asta! Altfel ajungem acasa si toate astea au fost in zadar! Bate Rebe la usa, merg si ii deschid.

- Miri, te rog, culca-te! -imi spune punand ceaiul pe masa-

- Dar uite, sunt perfect bine! -fac o pirueta si cad pe pat-

~Rebe~

- Esti bine pe naiba!

- Doar trebuie sa ma odihnesc.

- Bine atunci -ii zambesc- culca-te. Noapte buna! -ies din dormitor si sting lumina-

Ce se incearca? Se vede pe ea cu nici sa se ridice nu poate, dar anume sa danseze… Am nevoie de o plimbare. Stai! Mai ploua? Nu, ce bine! Mai bine ii scriu lui Miri pe un biletel ca am plecat la plimbare daca se trezeste. Scriu: "Buna dimineata raza de soare, Miri! Daca nu ma gasesti prin apartament inseamna ca sunt inca afara, merg la o plimbare". Las biletul pe usa ei pe dinafara si pornesc cu castile in urechi. Totul e asa frumos aici! Incep deja sa cant in mine melodiile ascultate, dar de cele mai multe ori Rose de la Lee Hi.

Plimbandu-ma simt de parca cineva ma urmareste, dar cand ma intorc nu vad pe nimeni. Ciudat… Dar sa nu ma streseze asa tampenie acum. Ce?! Cineva ma imbratiseaza! Ce se intampla?! Cine e? Nu pot vedea!

- Lasa-ma! Cine esti?! -ma zbat in timp ce intreb persoana-

My dream come trueUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum