~Rebe~
-BOOM! se aude o explozie aproape de noi.
-Ce s-a întâmplat? ne întrebăm reciproc.
Toţi se duc la geam, în afară de mine care am încremenit în mijlocul camerei.
-Arde ceva pe stradă! exclamă Alle mirată.
-Ce arde? îi întreb trezindu-mă.
-O maşină! Kimmy a fost prima care a observat ce arde.
-Cred că ar fi mai bine să mergem acolo, propune Jimin.
-Sper să nu fie niciun mort! se îngrijorează Miri.
~Alle~
Ajungând acolo ce văd? Yesung din celebra trupă Super Junior din compania SM a suferit un accident cu maşina! Omul care m-a inspirat să devin o cântăreaţă acum e pe moarte! Când speram să-l întâlnesc cândva, nu m-am gândit în modul acesta…
-Este Yesung din Super Junior! exclamă toţi în afară de mine.
NINO NINO, se pare că cineva a chemat deja ambulanţa.
-Nu vă faceţi griji, am să-l ducem la spital! ne asigură unul dintre doctori iar restul ducându-l în maşină.
-Sper să-şi revină, spun încet ca pentru mine izbucnind în lacrimi.
-Ce s-a întâmplat? mă întreabă Suga observând.
Ne dorind să-i răspund am fugit cât mai departe posibil, nici nu mai ştiind unde sunt. M-am sprijinit cu spatele de trunchiul unui copac mare şi am început să dau drumul lacrimilor.
*între timp*
~Miri~
-Ce s-a întâmplat cu Alle? întreabă Suga în aer.
-Yesung este cel care a inspirat-o pe Alle să intre în cariera muzicală, îl iubeşte tare mult, şi acum cum îl vede pe moarte s-a şocat, îi spun lui Suga care se uită mirat la mine apoi o i-a pe unde a luat-o Alle.
-Stai! îi ţip, dar în zadar…
~Alle~
-Eşti bine? aud o voce cunoscută de la distanţă, îmi ridic capul şi văd că este Suga.
Nu vreau să vorbesc cu nimeni! Aşa că mă ridic şi fug mai departe.
-Stai! îl aud cum încearcă să mă oprească.
Am fugit până am ajuns la o peşteră, sper că n-am ieşit din oraş… Dar nu-mi pasă, m-am pus pe un bolovan şi am continuat să dau drumul lacrimilor din inima mea.
-Nu te-ai gândit să participi la un maraton? aud vocea lui Suga din "uşa" peşterii chicotind amuzat.
-Lasă-mă în pace! îi ţip cu lacrimi în ochi încercând să fug din peşteră, dar nu m-a lăsat. Aşa că mă pun pe bolovanul acela şi continui să plâng.
-Ce s-a întâmplat?
-Yesung este pe moarte! ţip şi încep să plâng şi mai tare.
-Îl cunoşti în realitate? mă întreabă mirat.
-Nu… îi răspund încet.
-Atunci de ce te doare aşa tare că a suferit un accident?
-El m-a inspirat să fac muzică, nu pot
să văd cum moare aşa repede!
-Am o idee, ce zici să-l vizităm la spital cu urări de însănătoşire? propune ideea zâmbind.
-Nu-i rea ideea, îi răspund cu un mic zâmbet pe faţă.
-Acum hai să mergem înapoi în oraş, mă ia de mână şi mă ridică încet zâmbind.
-B-b-bine, spun încet ruşinată pornind la drum.
Pe drum nu ne spunem nimic, până când Suga sparge liniştea.
-Cred că l-au dus la spitalul din Gangnam.
-De unde ştii? Seoul-ul e mare…
-Gangnam-ul e un cartier mare, deci unde altundeva l-ar duce pe Yesung din Super Junior dacă nu acolo?
-Ai dreptate, dar ştii drumul să ajungem acolo?
-Da.
După asta a mai urmat o parte de linişte până ajungem la căsuţa din copac.
-Unde eraţi? ne întreabă toţi sărind pe noi.
-V-am căutat peste tot! ne strigă Rebe.
[Alle, uite-l pe Yeye al tău! :)) Acum am avut ceva idei şi sper să vă placă. ^~^ Citire plăcută! :3]
CITEȘTI
My dream come true
FanfictionÎn această poveste este vorba despre 2 prietene care au mers la un concert al trupei lor preferate. Ce avea să se întâmple însă nu mai e aşa uşor de imaginat!