~Alle~
-Alle şi-a făcut o tură de maraton până la peşteră, le spune Suga amuzat.
-În afara oraşului? se miră Jin.
-Acum plec, pa! le spun şi am luat-o la fugă.
Unde este spitalul de care vorbea Suga? Gangnam nu-mi spune multe… Google maps dacă tot s-a inventat! Atunci mai sunt câteva probleme, numărul #1: Ce să-i spun?
Numărul #2: Ce să-i duc? Că totuşi, în faze ca astea e etic să duci ceva. Voi vedea acolo ce-i spun, că acum nu-mi vine nimic! Şi de dus, o oglindă? un eyeliner? Ambele îi plac foarte mult, deci ambele. Gândindu-mă la atâtea chestii am şi ajuns acasă să mă uit pe Google maps la tot. #1: spital, #2: magazin bun. NINO NINO DANONINO, bine, ştiu că soneria mi penibilă, dar e zgomotoasă. Rebe sună, mai bine îi răspund babei.
-Da babo? îi răspund râzând.
-Sunt Suga, Rebe m-a lăsat să-i folosesc telefonul. Nu vrei să te duc la spitalul la care m-am gândit?
-L-am găsit deja pe Google maps, mersi oricum.
-Bine… spune părând trist şi închide telefonul.
Deci, unde am rămas? A, da, magazinul! Îmi pun căştile în urechi şi pornesc. Ascult în mare melodiile de la Super Junior şi ştiindule pederos le fredonez simţindule cu toată inima. La magazin n-a fost nimic interesant, dar aici, la spital va începe acţiunea.
-Scuzaţi-mă, în acest spital este Kim Yesung din trupa Super Junior? întreb fiindu-mi un pic frică că am greşit spitalul.
-Da, îmi răspunde dulce asistenta, este în camera 2 la etajul 3.
-Şi când se pot primi vizite?
-În weekend între orele 15:00 şi 18:00.
-Vă mulţumesc! La revedere!
Ies din clădire şi mă duc acasă tristă. NINO NINO DANONINO! Mă sună Kimmy.
-Unde eşti? îmi ţipă prin telefon.
-La spitalul din Gangnam!
-Ce cauţi acolo?
-Yeye, ce altceva să caut?
-Să venim după tine sau unde ne întâlnim?
-Vreau să stau un pic singură, sper să nu vă supăraţi, spun şi închid telefonul.
Acum unde să merg pentru pace şi linişte?
~Kimmy~
-Cine este Yeye? le întreb pe fete, că băieţii nu cred că ştiu.
-Se referă la Yesung din Super Junior, îmi spune Rebe.
-Ce poreclă, îmi spun mirată.
-Să o căutăm? întreabă Miri.
-A zis că vrea să fie singură, îi spun tristă.
-Merg s-o caut! exclamă Suga hotărât.
-Vin cu tine! i se alătură Miri.
-Şi eu! restul deodată sar.
~Alle~
Mă pun pe o bancă din faţa spitalului şi ascult Andante de la Super Junior, când dintr-o dată văd o gaşcă de siluete cunoscute care se apropie de mine. Când îi văd le zic direct:
-Aloo! N-aţi auzit de intimitate? şi fug unde văd cu ochii.
-Stai! îmi strigă toţi dar nu slăbesc din ritm.
CITEȘTI
My dream come true
FanficÎn această poveste este vorba despre 2 prietene care au mers la un concert al trupei lor preferate. Ce avea să se întâmple însă nu mai e aşa uşor de imaginat!