Din episodul anterior:
1 - 1 egal... Bine jucat baieti, bine jucat! Dar cum am mai zis, la finalul jocului eu voi fi castigatoarea... 3:)))A doua zi de dimineata ma trezesc zgaltaita de Estela.
E - Da?
Es - Hai Stefi trezeste-te, vreau sa mergem cu totii la un gratar in afara orasul...
E - Huh ce?
Es - O sa-ti placa crede-ma! Vin si prieteni de ai baietilor si vine si Anca...
E - Offff dar chiar trebuie sa merg?
Es - Da... Este o iesire in familie.
E - Mama ce mai familie... *spun in soapta*
Es - Ai zis ceva? *ridica ea o spranceana*
E - Nu... Nimic.
Es - Ok imbraca-te ca in jumatate de ora plecam. *spune apoi iese din camera.*
Eu am oftat si mi-am pus perna pe fata si am inchis ochii... Si peste alte 20 de minute de lenevit in pat a intrat Vlad in camera. A venit la patul meu si mi-a luat perna din cap.
V - Hai ridica-te ca nu stau dupa fundul tau.
E - Atunci pleaca.
V - Intelege! Daca nu te ridici din pat te ridic eu cu forta!
E - Incearca-ma. :)))*spun razand la ceea ce a zis el*
V - Tu faci misto de mine?
E - Da! Greu te prinzi :))
V - Stii ceva? *spune nervos si incepe sa ma traga de picioare dar eu ma tineam de pat.*
E - Haaa nu-mi dau drumu fraiere.
Vlad mi-a dat drumul la picioare si a inceput sa ma gadile iar eu mi-am dat drumul la maini si fix atunci m-a tras de picioare pana am cazut din pat. Din fericire am cazut pe el pentru ca prostu a cazut inaintea mea.
E - Mor ce prost esti! *radeam in hohote*
A inceput si Vlad sa rada de-i dadeau lacrimile. Dupa ce am terminat amandoi de ras Vlad s-a ridicat si mi-a intins mana sa ma ajute sa ma ridic. M-am prins de mana lui si cand m-am ridicat i-am zambit si l-am impins in pat.
E - Tot fraier ramai! *spun zambind iesind din camera.*
Vlad a zambit timid si s-a ridicat din pat si a plecat la bucatarie. Acum sa nu creada ca suntem prieteni sau ceva. Nici pe departe. Nu il suport... Chiar daca m-a ajutat si m-am facut sa rad... Nu... Nu il suport!
Eu m-am schimbat si cand am iesit pe usa dormitorului a inceput Cristi sa comenteze. Pai se putea altfel?
C - Ce iti ia 7 ani sa-ti pui niste haine pe tine?
E - Vai ce sa-ti povestesc, prințișorul nu a putut astepta 10 minute?
C - Nu pot sa astept dupa o rasfatata ca tine careia ii ia 5 ore sa-si puna o bluza pe ea.
E - Bluza asta costa mai mult decat viata ta.
T - Incetati! Gata m-am saturat sa va tot aud certandu-va! Nu puteti si voi sa va impacati?
E - Dar el a inceput...
T - Nu-mi pasa cine a inceput. Gata m-am hotarat! Nu mai mergem la gratar mergem cu cortul in padure departe de oras...
C&V - Ce...?
T - Si voi veti sta in acelasi cort.
E - Toti 3?
T - Da!
E - Tata nu...
C - Te rog nuu...
T - Am hotarat! Prietenii voștri vor sta in alt cort...
V - Dar Bianca?
T&E - Care Bianca?
C - E iubita lui.
T - Va sta cu Anca... S-a inteles?
C&V&E - Bine...
E - Asta e doar din vina ta! *ii spun lui Cristi la ureche cand trec pe langa el iar el ma calca nervos pe picior. Mama ce-mi vine sa-l bat!*
In fine dupa cum ziceam nu-i suport. Dupa am plecat sa-i luam pe toti, toti însemnând Anca, Bianca, Andrei si doi prieteni de ai baietilor pe care nu-i cunosc. Eu eram in masina cu Estela, Anca si Bianca iar Tata era cu Cristian, Vlad, baietii si Andrei in cealalta masina...Faza e ca nu incapeau toti 6 in masina... Asa ca Andrei a venit la noi. Si a venit de buna voie. Poftim Cristi ce mai zici acum? 2 - 1 pentru mine...
Si intr-un final am ajuns...
T - Deci atentie la mine. Fiecare stie cu cine sta fiecare da?
Toti - Da...
T - Bun sa inceapa distractia.
Fiecare a trebuit sa-si monteze cortul.
V - Cred ca bara asta vine acolo. *spune uitandu-se la instructiuni apoi la ea*
C - Nu ma boule vine acolo. *si arata in alt loc, gresit normal*
Eu doar mi-am dat ochii peste cap si le-am luat bara din mana si am pus-o unde trebuia apoi am ridicat cortul singura.
V - Bine merge si asa.
E - Amatori.
C - Stii nu ne trebuia ajutor. *spune gen ca un apropo.*
Eu am trecut pe langa el si normal pentru ca e nesimtit mi-a pus piedica si am dat cu fata de pamant.
C - O scuze... N-am vrut! *spune cu o fata sarcastica si diabolica*
Se egaleaza scorul prea rapid... Nu e de bine... 2 - 2
... - Cristi de ce esti asa rau? Esti bine? *spune unul din baieti uitandu-se la mine*
E - Da sunt bine. *spun apoi ma ajuta sa ma ridic*
M - Eu sunt Mihai...
E - Eu Stefi da cred ca ma stii deja...
M - Da te stiu bine...
E - Yeyy... *spun sarcastic si dau sa plec da ma prinde de incheietura mainii*
M - Hei... Nu-ti fac nimic, nu sunt rau cu tine... Chiar as vrea sa devenim prieteni...
E - Chiar vrei? Nu ti-au zis aia minciuni de mine?
M - Ba au zis, mai ales prietenul meu Silviu... Dar nu-i ascult...
E - Deci sa-nteleg ca el e Silviu? *spun aratand spre celalalt baiat*
M - Da... Dar e de treaba daca ajungi sa-l cunosti...
E - Probabil... In fine... Vrei sa te ajut cu cortul?
M - Nu cu cortul as vrea sa ma ajuti ci cu altceva...
E - Spune...
M - Vreau sa ma bag in seama cu prietena ta...
E - Uuu asta e cam greu... :))
M - Deci nu ma poti ajuta? :((
E - Mai vedem ;)...
Si cand voiam sa continui a aparut Cristi care i-a pus o mana dupa gat lui Mihai si l-a tras intr-o conversatie lasandu-ma pe mine cu ochii in soare... Mda... Am oftat, mi-am dat ochii peste cap si cand m-am intors am dat din greseala peste...Hehe suspans baby! Multumesc mult pentru sustinere... Dar acum vreau sa ma ajutati sa mai sustinem pe cineva... zurlygirl2 este prietena mea cea mai buna si are o carte care se numeste Totul s-a schimbat... Ea si-a pierdut vechiul cont care era ZurlyGirl si cred ca multi stiu cartea ei... In fine vreau sa va anunt ca s-a reapucat de carte si continuarea este pe contul ei actual (zurlygirl2) asa ca dati o geana pe acolo s-o sustinem cum se cuvine pentru ca pana la urma a facut si face o treaba buna! Apropo daca sunteti curiosi sa o vedeti cum arata aveti poza la media! A da si: Te iubesc mult taranco❤❤❤ Si nu uitati next la 50 de voturi!
Alte carti:
⭐ Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
⭐ A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15
CITEȘTI
Their sister
FanfictionAceasta carte este DOAR un pamflet și trebuie tratat ca atare! Eu sunt o fata simpla sau cel putin am fost... Mergeam intr-o zi la scoala si din ziua aia viata mea s-a schimbat... nici acum nu-mi dau seama daca in bine sau in rau. Nici nu stia...