Episodul 21 - Adevarul iese la iveală?

1.6K 158 25
                                    


   Din episodul anterior:
E - Vrei sa stii adevarul?
C - DA!
E - ...  

E - Bine... ma gandeam la...*spun dar fix atunci imi aud telefonul cum suna*
C - O haide, cine poate fi la ora asta? *spune Cristi nervos si se indreapta spre telefonul meu* E Andrei... *spune trist cand observa cine ma suna si imi intinde telefonul*
E - Da Andrei? *raspund eu*
An - Ce faci draga mea? De ce esti treaza la ora asta?
E - Cum de stiai ca sunt treaza?
An - Nu stiu sigur... Deaia te-am sunat... Sa vad daca esti in regula... Vrei sa vorbim?
E - Umm... De fapt chiar as vrea... Trebuie sa vorbesc ceva foarte important cu tine...
An - Ok ne vedem azi la 15 la mall... e ok?
E - Da e bine...
An - Si incearca sa adormi...
E - Ok... Noapte buna
An - Zi buna de fapt :)))
E - Zi buna :)) *spun apoi inchid apelul si oftez*
C - Ce ti-a spus?
E - M-a intrebat daca vreau sa vorbim si i-am spus ca da...
C - Vrei sa-i spui așa-i?
E - Trebuie s-o fac si pe asta nu-i asa?
    Cristi doar ofteaza si se aseaza in pat tragandu-ma si pe mine odata cu el.
C - Acum poti sa-mi spui te rog la ce te gandeai?
E - Nimic, lasa!
    El doar a oftat si s-a intins pe spate. A stat asa cateva minute apoi s-a ridicat in sezut.
C - Vrei sa vin azi cu tine?
E - Umm... nu... cred ca ma descurc. Doar spune-mi cum sa i-o spun usor...
C - Pai avand in vedere ca el peste vreo 3 zile pleaca inapoi in Craiova... As zice ca te poti agata de motivul asta... Ii spui ca nu esti adepta relatiilor la distanta...
E - Dar nu suna cam dur...? Adica nu vreau sa-l ranesc...
C - Atunci spunei ca ai gasit pe altcineva...
E - Nu pot face asta...
C - Why not?
E - Pentru ca oricum nici nu am pe cineva pe care-l pot numi iubit...
C - Pai oricum cand incepe scoala o saptamana esti iubita mea so de ce nu-i zici de mine?
E - Nu e pe bune saptamana aia... Si nu-l poti minti e prietenul tau...
C - Dar tu esti sora mea... Si acum intre tine si el te aleg pe tine...
E - Nu vreau sa te certi cu el din cauza mea...
C - Ok, bine uite cum facem... tu faci cum ti-am zis mai devreme...
E - Adica?  Ii zic ca nu-s adepta relatiilor la distanta?
C - Mda iar el va intelege...
E - Ok, ma voi gandi eu la o alta varianta pe drum spre el...
C - Da bine... Macar acum dupa ce am mai vorbit te-ai mai linistit?
E - Mda... sa spunem...
C - Ok, hai sa mai dormim cateva ore ca sa fii fresh cand te vezi cu el, ok?
E - Mmm... bine *spun si ma intind in pat langa el luandu-l in brate* Mersi ca ma ajuti... 
C - Oricand... *spune apoi ofteaza* oricand...
    A doua zi ne trezim amandoi din cauza razelor de soare ce parca ne străpungeau ochii si pe sub pleoape. Si fix cand am deschis noi ochii a batut Dutu la usa.
V - Auzi, Stefi, stii unde e... *spune dar se blocheaza cand il vede pe Cristi* nu conteaza *spune nervos apoi tranteste usa*
   Eu si Cristi ne uitam derutati unul la celalalt apoi ne ridicam amandoi din pat si ne ducem la Vlad. Acolo il gasesc pe Dutu privind pe geam in gol. M-am apropiat incet de el si mi-am pus mana pe umarul lui gol dar s-a intors brusc spre mine. 
V - Ce cauta frati'miu la tine in camera? *spune nervos*
C - Dutule usor...
V - Zi-mi ce cauta... Ati facut ceva?
E - Nu copil handicapat ce esti... Este si fratele meu acum si a stat cu mine pentru ca...
C - M-a chemat, a avut un cosmar si mda...
V - Dar de ce ati venit atat de tarziu aseara? 
C - Am stat cu Anca si Mihai... Vrei sa nu mai faci atata pe nebunu si sa te calmezi?
E - Da Dutule calmeaza-te...
V - Este ceva intre voi?
C - Nu...
E - Si daca ar fi ce? Ti-am spus ca noi nu putem fi impreuna...
V - Dar nici cu el nu poti fi...
E - Oricum nici nu as vrea... *spun deja trista iar Cristi se intristeaza si el la auzul cuvintelor mele*
V - Bine atunci...
E - Te-ai mai linistit acum?
V - Mda...
E - Bun... vezi ca ma duc sa vorbesc cu Selly...
V - Vrei sa te desparti de el...?
E - Mai bine eu decat el... nu?
   Dutu nu a mai spus nimic doar a oftat. Eu am iesit din camera baietilor si m-am indreptat catre a mea dar nu am observat ca ma urma si Cristi. Cand am dat sa-mi inchid usa m-am speriat de prezenta lui.
C - Hei... nu-s chiar asa urat! :)))
E - :)))
C - Auzi... *spune apoi inchide el usa* umm stii pariul nostru...?
E - Da... ce-i cu el?
C - Cred ca ar trebui sa-l lasam balta adica... nici tu nu-ti doresti so...
E - Mda... Si eu cred ca-i mai bine sa uitam de el...
C - Si nu cred ca voi mai putea sta cu tine noaptea... adica ai vazut cum a reactionat Dutu... inca simte ceva pentru tine...
E - Ce? Nu vei mai sta cu mine? ... Adica... mda bine...
C - Ok... Succes azi...
E - Mda... mersi
    El iesi trist din camera iar eu ma trantesc in pat si incep sa urlu in perna... Cred ca cel mai bine ar fi sa-l ignor... Adica oricum nu vom fi niciodata impreuna asa ca nu trebuie sa ma mai chinui degeaba...  Peste ceva vreme m-am ridicat din pat cu greu si m-am imbracat cu ceva ok pentru a putea pleca afara sa ma vad cu Selly... Ok deci sa gasim o scuza... Umm... Sunt lesbi... Nuu... Wtf... Huh... Umm... ma mut in alta tara? No... O frate n-am nici o idee... Mergeam pe strada iar peste ceva vreme ajung la mall si acolo il vad. M-am apropiat de el iar el m-a strans in brate apoi mi-a dat un sarut rapid pe buze la care nu am putut reactiona... A da eu inca sunt impreuna cu el... Ne-am asezat la o masa iar el mi-a luat mainile in ale lui.
An - Uite vreau sa-mi cer scuze pentru ce ti-am spus la spital... Eram doar nervos... Ma poti ierta?
E - Umm da... *Aoleu ma molesesc si nu am sa-i mai pot spune... O frate...*
An - Deci ce voiai sa-mi spui?
E - Umm... Eu...
An - A uite-l pe Cristiano... *spune si mi-l arata pe Cristi*
    Eu raman uimita. Cand a aparut? S-a teleportat ce naiba?
An - Ce faci frate? *il intreaba si bat palma cum fac ei*
C - Uite bine am venit sa o iau pe Stefi acasa...
E - Huh?
C - Uite Andrei... ea ar vrea sa-ti spuna da nu stie cum... Umm ea nu e adepta relatiilor la distanta si mda...
An - Serios? Stefi?
E - Umm...
An - Asta voiam sa-ti spun si eu, hiu ma bucur ca nu te-am ranit! *spune si ma ia in brate iar eu raman ceva gen Ce naiba se intampla aici?* Fug ca ma asteapta un tren...
E - Stai ce pleci azi?
An - Umm... cam da... sorry guys... bye! *spune si pleaca*
E - Ce a fost asta?
C - Asta urma sa se intample daca nu ii spuneam eu mai repede... Cu placere...
E - Dar de ce ai venit pana aici?
C - Mi-am tinut promisiunea. Ti-am spus ca atunci cand vei avea nevoie de ajutor ti-l voi da indiferent unde ai fi! 
E - Mersi... 
C - Acum haide acasa... Curand incepe scoala...

    Gata și cu acest episod. Sper că v-a placut :)) next la 100 de voturi evident:))

Alte carti:
Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)

Lifetime Friends /w Cristian & Vlad Munteanu (NEW)

Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15

Their sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum