Episodul 19 - Surpriza?

1.9K 167 40
                                    

Din episodul anterior
C - Hmm... *zambeste el malefic* Fifty Shades Darker *se uita la mine cu o fata perversa*
E - Ok *ii zambesc eu superior, dar sincer cred ca va castiga pariul, totusi mie imi convine*

El mi-a luat mana in a lui si m-a sarutat apoi brusc pe obraz.
E - Ce a fost asta? *zambesc eu in coltu gurii*
C - Pai ca sa-ti arat cat de romantic pot fi trebuie sa fii iubita mea pentru o zi. :))
E - Deci tu pentru o zi esti iubitul meu? :)))
C - Cam asa, deci iubito sa mergem! *pune accept pe iubito si rade*
Eu am ras si l-am urmat. A fost un gentleman, mi-a deschis usa, lasam faptul ca mi-a dat cu ea in cap :))), mi-a tinut sucul, nu conteaza ca a dat pe mine :)))
C - A scuze ce fraier is :)))
E - Lasa oricum le spala maica'ta :)))
El imi arata degetul din mijloc si pe mine ma pufneste rasul.
E - Asta n-a fost prea romantic... :))
C - Shut up :)))
Eu nu am mai spus nimic doar am zambit. In timpul filmului Cristi a facut miscarea aia invechita cu cascatul si rezematul bratului pe umarul meu. Mi s-a parut super funny incercarea lui asa ca mi-am rezemat capul pe pieptul lui. Filmul era plin de scene... umm interesante. Si cred ca lui Cristi i-a placut putin cam prea mult avand in vedere ca ce era in pantaloni era de vreo 2 ori mai mare ca de obicei. De ce naiba am zis asta??? XDDD Cringe alert!! Pe tot parcursul filmului m-am abtinut din tot sufletul sa nu pufnesc in ras. Deci imi dadeau lacrimile la cata presiune era in mine. La un moment dat Cristi a ridicat sucul si a dat sa bea din el dar s-a oprit brusc. Mi-a luat si sucul meu, a scos paiul din al meu si l-a bagat la el in pahar.
C - Poftim iubito :))
Eu eram ceva gen wtf? :))) Am baut fara sa spun ceva si am continuat sa privesc filmul. La sfarsit ne-am ridicat si am iesit din sala de cinema.
E - Am castigat pariul :))) Deci haide sa facem un plan pentru a vorbi cu Andrei... *nu ma lasa sa termin ceea ce aveam de spus*
C - Hei, seara nu s-a terminat inca ok? :)))
E - Spui de parca ai planuit ceva...
C - Poate, acum haide! Ti-am zis, o sa castig pariul asta :))
M-a tras de mana apoi m-a luat pe sus ca pe o printesa. Toata lumea se uita ciudat la noi da pe Cristi il durea fix undeva de ce credea lumea. A inceput sa ma invarta ca nebunu pana ce am ametit rau de tot. Cand m-a pus jos mai aveam putin si cadeam din picioare noroc ca m-a prins el.
C - Ce, nu te mai tii pe picioare deja? :)))
E - Tu vorbesti ma? *spun razand si sprijinindu-ma de el*
C - Da, eu sunt ala ce sta sculat in picioare. :))
E - Mai e ceva sculat. *spun razand iar Cristi se înroșește brusc si ma ridica timid apoi zambetul lui dispare* Hei era o gluma... *spun si pun mana pe umarul lui*
C - Ehh stiam! *spune razand apoi ii revine zambetul pe buze*
E - Stai de ce ai reactionat asa? :)))
C - Voiam sa vad ce faci tu! :))) Adica pana mea la orice baiat se scuala cand se uita la un film de genu :)))
E - De ce vorbim noi de asta? :))
C - Tu ai inceput! XDD
E - Ok, deci lasam orice discutie de genu la o parte :)), care este urmatorul tau pas pentru a castiga pariul? *dau eu din sprancene*
C - Ai sa vezi, tu trebuie doar sa ma urmezi.
Am iesit din mall si am mers cam 20 de minute pe jos. Era pe inserate, cred ca era 9 sau 10 noaptea. Nu stiu unde am putea merge la ora asta. Adica este tarziu deja dar am incredere in el adică ce se poate intampla? Am mai mers inca 10 minute si parca nu ne mai opream.
E - Cristi unde mergem atata? Ma dor picioarele! *ma vait eu si el se opreste*
C - Hai sus! *spune si se intoarce cu spatele la mine*
E - Huh?
C - Sus...
E - Vrei sa ma cari?
C - Pai n-ai spus ca te dor picioarele?
E - E na da nu trebuie sa ma cari, dar imi poti spune unde mergem
C - Este o surpriza si nu mai avem mult, mai rezisti? :)))
E - Uhh bene... *oftez eu iar el ma trage de mana si isi pune bratul dupa gatul meu apoi ma saruta pe obraz*
Intr-un final am ajuns. Se pare ca suntem pe plaja. Ce naiba cautam noi pe plaja la ora asta. Poate nu ma pune sa intru in mare ca n-am costumul sau ceva. Ne apropiam de o zona luminata dar nu erau persoane in jur. Nu cred, era un cearșaf aranjat si cateva lumanari puse. Si un buchet de flori era asezat langa.
E - Cristi ce-s cu astea? *intreb facand ochii mari pentru ca nu-mi venea sa cred*
C - Eu cel romantic! *imi zambeste el si imi arata unde sa ma asez*
E - Dar... cand... cum? *il intreb balbaindu-ma, cand a avut timp sa faca astea?*
C - Am prieteni tu ce crezi :)))
E - Cristi e foarte frumos... Nu ma asteptam
C - Stiu :)) Am castigat pariul! :)))
E - Clar...
El nu a a mai spus nimic doar mi-a zambit. Oare sa-i spun?? Adica cred ca a facut-o de dragul pariului pentru a-l castiga. Doamne ce mi-ar placea sa fiu prietena lui. As fi tare geloasa pe iubita lui, daca ar avea una.

Cristi pov
Este mirata de ceea ce am facut. Oare ii place? Adica evident ca-i place, am surprins-o dar poate i-am dat ceva de inteles. Sa ii spun ce vreau sa-i spun de mult? Dar totusi nu pare ca sentimentul e reciproc. Nu-mi da nimic de inteles... O frate ce-i atat de greu? Cristi haide spune ceva.
E - Ummm... haide! *spun si ma ridic apoi imi dau tricoul jos. Poate asa ma linistesc si eu daca fac o baie*
S - Umm ce faci? *im zambeste ea*
E - Ce ti se pare ca fac? Intru in apa cu iubita mea! *pun accent pe iubita poate se prinde si ea*
S - Cristi n-am costumul la mine!
E - Si ce? Nu ti-ai mai udat niciodata chiloții si sutienul? :)))
S - Mor cum a sunat asta :)))
E - Oo haide...
S - Nu, du-te tu daca vrei, eu te astept aici!
E - Ummm... ok
Eu am oftat incet incat sa nu ma auda si m-am apropiat de mare. Am simtit cum apa calda a marii imi relaxa corpul. Am intrat cu totul in apa si am inceput sa inot putin. Peste cateva minute m-am mai gandit si n-am s-o las pe Stefi pe plaja singura asa ca am iesit din apa si m-am apropiat cu viteza de ea. Am luat in brate pe sus ceea ce a facut-o sa rada si sa dea din picioare in speranta ca poate scapa.
S - Cristi e rece apa! *tipa ea la mine cand atinge apa cu piciorul*
E - Ba e foarte buna! *spun si o duc mai in larg apoi ii dau drumul dar ea se lipeste de mine*
S - AAA E RECEEE!! *rade ea*
E - Taci ma :)))
Am inceput s-o ud cu apa sa se incalzeasca si asta o facea si mai tare sa rada. Ce ras colorat are... Peste cateva secunde a venit un val mare si a impins-o in mine. Evident ca am prins-o iar privirile noastre s-au intersectat. O priveam atent in ochi si nici ea nu-si muta privirea in alta parte. Ma pierdeam in ochii ei albastrii. Mi-am apropiat buzele incet de ale ei pana ce s-au atins. Am simtit cum un sentiment de curaj mi-a cuprins corpul asa ca i-am prins abdomenul cu bratele strangand-o si adancind sarutul. Aceasta a acceptat punandu-si mainile dupa gatul meu. Dar sarutul se incheie din lipsa de oxigen. Am zambit timid la fel si ea.
S - Asta a fost parte din romantism nu? *rade ea*
Cand am auzit asta parca am primit o palma peste fata care m-a trezit la realitate. Romantism? Nu s-a prins ca-i pe bune??
E - Umm... bbb... da... da a fost parte din plan! *ma balbai eu si deabea scot cateva cuvinte*
S - A fost misto, mi-a placut! *spune si ma saruta pe obraz apoi iese din apa*
Eram ceva gen Ce doamne iarta-ma s-a intamplat???

EEE episod nou la mine pe profilul principal si da, am postat si pe profilul secundar StefiStef15 (LT - Lifetime Friends) Dati o geana si pe acolo.
Un episod interesant daca pot spune asa. Mi-a placut asa mult incat cred ca ma voi pune sa mai scriu unul ca daca las pe alta data, n-o sa mai am chef :)))) Bagati next rapid, la 100 de voturi pun urmatorul episod, I promise! <3 App sper ca v-a placut! :)))

Alte carti:
Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)

Lifetime Friends /w Cristian & Vlad Munteanu (NEW)

Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15

Their sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum