Din episodul anterior:
Totul in fata ochilor mei se incețoșa rapid. Auzeam lumea panicata in jurul meu si ambulanta cum sosea... Apoi mi s-a taiat filmul... De tot!Cristi pov
Stefan isi facea deja bagajul... Dupa ce telefonul Stefanei s-a inchis in mod misterios toti ne-am gandit la ce-i mai rau.
V&E - Vin cu tine! *spunem amandoi la unison*
T - Nu! Voi ramaneti aici cu mama voastra. Merg doar eu!
V - Nu! Este si sora noastra si vrem sa stim daca este bine!
Ne-am oprit brusc cu totii cand am auzit la TV: Accident rutier in orasul Iasi. Tanara de numai 15 ani a fost grav ranita si este in prezent in stare critica la spital. Accidentul s-a petrecut cu nu mai putin de 10 minute inainte. Fata a fost transportata la spitalul de urgente pentru copii iar acum se asteapta ca tanara sa se trezeasca din coma. Doctorii spun ca ne-ar trebui un miracol pentru a se trezi... Vom reveni cu mai multe detalii...
Toti am ramas muti... Nu are cum sa fie vorba despre Stefi.
V - Daca fata e... *ii dadeau lui Vlad lacrimile si se chinuia sa scoata cateva cuvinte pe gura*
Stefan si mama nu mai spuneau nimic doar se uitau inspaimântati la noi iar Stefan a plecat brusc din bucatarie. Eu tot priveam in gol... Nu o pot pierde, deabea am reusit sa ma imprietenesc cu ea, o iubesc din tot sufletul meu si nu vreau s-o las singura...Vlad pov
Este imposibil! Nu se poate... Stefi este bine oriunde ar fi... M-am uitat cu ochii plini de lacrimi la Cristi, si el fiind in aceeasi situatie, si l-am strans cat de tare am putut in brate... O iubesc mult prea mult, nu o pot pierde...
E - Trebuie sa gandim pozitiv, poate este doar o coincidenta!
C - Ai dreptate! *isi sterge nasul si spune dar ne fiind sigur de spusele mele*
Sperantele mele s-au spulberat cand am primit un telefon de la Selaru.
E - Nu-i momentul acum Selarule!
Ad - Vlad imi pare foarte rau! Stiu ca fost o idee proasta dar asta e... Trebuie sa vii in Iasi acum!
E - Ce? Ce s-a intamplat?
Ad - Stefi e la spital in coma!
Cand toate banuielile mi s-au confirmat Am inchis telefonul fara sa mai spun ceva si m-am uitat la mama care astepta sa vada ce este...
Es - Deci? *spune ingrijorata*
E - Stefana e in coma la spital... *spun iar cand aude asta, Cristi cade in genunchi si isi pune mana pe fata*
C - Ok... E un vis si trebuie sa ne trezim!
Es - Linistiti-va, Stefana e o fata puternica... O sa-si revina si noi ii vom fi alaturi...
E - Si daca nu va fi, mamă, atunci ce vom face?
Es - Nu stiu! *ofteaza ea zgomotos*Peste cateva ore:
Am ajuns in oras doar de cateva minute si imediat am mers spre spital... Cum am intrat in el am simtit mirosul ala de medicamente... Uhhh il urasc din tot sufletul... Mama si Stefan au vorbit si imediat ce au aflat camera in care era Stefi internata au bagat amandoi o viteza de nu-i mai intrecea nimeni. Eu si cu frati'miu i-am urmat. Si iata-ne in fata salonului ei... Odata ce intrăm acolo sperăm sa iesim cu totii... Mama ne-a impins usor pe mine si pe Cristi sa deschidem usa si sa intram. Si cand am intrat... Parca tot cerul mi-a cazut in cap.
Il vazusem pe Andrei care ii tinea mana in a lui si o privea cu lacrimi in ochi. Cand noi am intrat el s-a ridicat repede iar eu m-am dus spre el si am vrut sa-i dau si un pumn... Dar n-am facut-o.
Ad - Imi pare atat de rau ca am venit aici! *spune el cu lacrimi in ochi*
Eu am oftat si l-am strans in brate...
Stefan se uita la sora mea si avea o multime de lacrimi in ochi. S-a asezat in genuchi langa patul ei si i-a luat mana sarutandu-i-o suav.
T - Te rog trezeste-te, pe tine te mai am si nu vreau sa te pierd! * spune dar ea nu facea nici o miscare*
Cristi nici nu mai stia ce sa spuna. Era efectiv blocat...
C - De ce tu? *a reusit sa scoata niste cuvinte pe gura*
Au trecut cateva ore bune de cand suntem aici... Am ramas doar eu si Cristi sa stam cu ea... Niciunul din noi nu vrea s-o lase singura...
E - Cristi?
C - Ce? *spune el uitandu-se trist in gol*
E - Daca... daca nu se va trezi... *spun balbaindu-ma*
C - O va face...
E - Ai auzit ce a spus medicul... Nimeni nu s-a mai trezit dintr-o asemenea coma...
C - Atunci ea va fi prima! Nu renunt la ea si nu renunt sa sper ca se va trezi!
E - Mi-e frica...
C - Si mie!Gata si cu acest episod palpitant... Va las in suspans si haideti sa strangem 90 de voturi ca se poate!
Poza de la media a fost facuta de un fanpage de pe insta asa ca dati un follow: mntchristian_vladAlte carti:
⭐ Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
⭐ A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15
CITEȘTI
Their sister
Fiksi PenggemarAceasta carte este DOAR un pamflet și trebuie tratat ca atare! Eu sunt o fata simpla sau cel putin am fost... Mergeam intr-o zi la scoala si din ziua aia viata mea s-a schimbat... nici acum nu-mi dau seama daca in bine sau in rau. Nici nu stia...