Din episodul anterior:
Si iata-ne in tren... In drum spre Constanta... Cine stie ce se va intampla cand vom ajunge...Stef pov
Ne aflam in fata apartamentului. Odata ce voi intra pe usa viata mea se va termina... La fel si relatia cu el. Am oftat iar Cristi mi-a luat mana in a lui si mi-a zambit timid semn ca va fi totul ok. Am apasat usor pe clanta usii iar aceasta s-a deschis. Din spatele ei s-a simtit un miros de mancare exact cum facea mama. Am intrat amandoi in hol si se pare ca nimeni nu ne auzise. Toti erau la bucatarie asa ca eu l-am luat de mana si ne-am asezat in fata pragului usii de la bucatarie. Toti 3 au ramas inlemniti atunci cand ne-au vazut.
Dutu s-a ridicat intr-o secunda si a venit sa ne stranga in brate. Dar eu nu prea am vrut sa accept imbratisarea insa am facut-o si am oftat incet. Dupa incheierea imbratisarii l-am putut observa pe tata nervos cum venea spre mine. Pedepsita pe viata... S-a pus in fata mea apoi m-a strans in brate cat de tare a putut iar lacrimile au inceput sa se reverse pe obrajii lui.
T - Imi pare atat de rau... * aud din gura lui*
L-am strans cat de tare am putut in brate. Apoi l-am privit in ochi si i-am zambit timid.
T - Nu trebuia sa va despart... Imi pare atat de rau... E viata voastra pana la urma si nu cred ca face vreun rau...
Cristi s-a mirat la spusele tatalui meu si a zambit in coltul gurii. M-am uitat cu coltul ochiului la el iar acesta a venit si m-a strans tare ridicandu-ma de la sol si incepand sa ma invarta fericit. Cand s-a oprit, m-a privit in ochi apoi m-a sarutat timid ca prima data. Toata lumea a inceput sa se bucure. Dar nici eu si nici el nu am bagat de seama. Noi doi eram in lumea noastra colorata.
C - Inseamna ca nu-i ultima baie fierbinte pe care o vom avea... *rade el*
Es - Ultima ce?? *
E&C - Nimic... *spunem la unison iar ea zambeste in coltul gurii si rade incet*
V - Deci... Voi doi...?
C - Nuuuuu...
E - Inca :)) *completez eu iar Cristi se uita uimit si amuzat la mine*
T - Fara prostii deastea va rog :)))
Es - Duceti-va in camera si culcati-va... probabil sunteti obositi...
C&E - Pfff... :)))
Nu este noapte e deabea 7 seara ce naiba... :))) Ne-am lasat lucrurile in dulap apoi ne-am trantit pe pat.
E - Ok am intrat intr-o lume paralela asta-i clar :)))
C - Ce te face sa crezi asta? *rade el*
E - Ummm... Faptul ca tata nu m-a pedepsit pe viata si ca a reactionat MULT mai bine decat as fi crezut... :))
C - Da... la asta nici eu nu ma asteptam :)))
E - Si... ce o sa facem? Avand in vedere ca putem face orice acum ca suntem impreuna :)))
C - Stai ce? Orice?? *ridica el sprancenele intr-un mod pervers*
E - Hai nu intinde coarda :)))
C - Pff... Mi-am incercat norocul :))) Treci incoace. *spune si ma trage langa el apoi se pune peste mine si incepe sa ma sarute flamand*
Si tot mai mult adancea sarutul si parca ma inecam dar nu voiam sa se mai opreasca. Dar sarutul a fost intrerupt de o bataie in usa. Mda... Mersi...
V - Pot intra? *deschide el usa si face un pas in camera*
E - Deja ai intrat so... *oftez eu*
V - As putea vorbi putin cu voi...?
E - N... *incerc sa spun dar se baga Cristi*
C - Ok... * spune iar eu imi dau ochii peste cap*
Dutu s-a asezat pe pat langa noi iar Cristi s-a dat de pe mine.
V - Uitati vreau sa-mi cer scuze fata de voi. N-a fost corect ce am facut
E - Nu, nu a fost...
V - Imi pare rau doar ca eram gelos... Pentru ca el a fost mai bun ca mine si a avut mai multa grija de tine decat as fi putut avea eu...
E - Si pentru asta a trebuit sa plec eu de acasa? * intreb nervoasa*
C - Stef...
V - Nu-ti cer sa ma ierti...
E - Bun... pentru ca oricum n-o faceam... *spun asta iar Dutu ofteaza*
V - Sper doar ca intr-o zi sa ai din nou incredere in mine si sa ma poti ierta...
E - Mda... Si eu sper ca intr-o zi sa vina ziua cand te voi putea ierta dar nu prea cred ca va veni. Sorry...
El ofteaza, da din cap apoi iese din camera trist. Ce? Am fost prea dura?
C - ...
E - Ce? Am fost chiar atat de dura...?
C - Du-te dupa el...
E - Dar...
C - Haide du-te... Te astept sa continuam dupa aia...
E - Uhhh... bine... *imi dau ochii peste cap si ma duc la Dutu in camera*
L-am putut observa cum statea la geam cu fundul pe pervaz si privea in gol. Hei asta-i treaba mea...
E - E treaba mea sa ma uit in gol...
V - Mda... Nu mai e... De ce ai venit?
E - Pai... *Nici nu stiu ce sa-i spun in pana mea...*
V - Te-a trimis Cristi nu-i asa? *ma intreaba fara sa faca contact vizual cu mine*
E - ...
V - Mda... Asa ma gandeam si eu. Eram aproape sigur ca nu-i din propria ta initiativa.
E - Ma poti invinui? *oftez eu si ma asez pe patul lui*
V - Mmm... Nu... Eu am fost cel care a gresit... M-am indragostit de tine...
E - Dutule... Ba nu-i o greseala... Nu alegi de cine te indragostesti.
V - Nu dar alegi pe cine sa iubesti... *spune, se da jos de pe pervaz, vine in fata mea si se aseaza pe vine* Iti suna cunoscut?
E - Mda... Nu stiu de ce am venit sa vorbesc cu tine... E clar ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda... *spun si dau sa ma ridic sa plec din camera dar ma prinde de incheietura*
V - Stiu ca am gresit si nu ai nici un motiv sa faci asta dar trebuie sa ma ierti...
E - De ce trebuie?
V - Pentru ca...
E - Pentru ca? *ridic o spranceana*
V - Pentru ca stiu ca inca insemn ceva pentru tine... Am dreptate?
E - Dutu... Daca ai fi avut dreptate eu acum te-as fi iertat si te-as fi strans in brate...
V - Pai n-ai facut asta...
E - Exact... Pentru ca nu te-am iertat... Si o sa-mi fie greu s-o fac...
V - O sa astept cat este nevoie...
E - Bine...
Eu ies din camera lui si ma indrept catre a mea. Deja ma doare capul rau de tot. Am oftat si m-am asezat in pat langa Cristi care se uita la TV.
C - Cum a fost? *ma intreaba iar eu ii arunc o privire ceva gen Taci sau mori!* Ok deci nu a fost bine...
E - Mie imi zici? Ma duc sa fac o baie. Ma doare capul.
C - Vin si eu.
E - Ummm Cristi... nu mai suntem doar noi 2 in casa...
C - Mda... Dar tot putem...
E - Vrei multe...
C - Asta nu-i mult :)))Hehe episod nou chiar aici. Next la 100 de voturi... sa vedem ce putem sa mai facem :))
Alte carti:
⭐ Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
⭐ A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)⭐ Lifetime Friends /w Cristian & Vlad Munteanu
Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15
CITEȘTI
Their sister
FanfictionAceasta carte este DOAR un pamflet și trebuie tratat ca atare! Eu sunt o fata simpla sau cel putin am fost... Mergeam intr-o zi la scoala si din ziua aia viata mea s-a schimbat... nici acum nu-mi dau seama daca in bine sau in rau. Nici nu stia...