Episodul 28 - Plimbare cu ambulanta

1.2K 146 22
                                    


      Din episodul anterior:
E - Eu... *incerc sa spun ceva dar in zadar pentru ca deja vedeam doar negru in fata ochilor... Cum sa nu, trebuia sa ma astept la asta...*

   Cristi pov
   O vad pe Stefi ca nu se simtea prea bine. Apoi brusc am vazut-o cum era intinsa pe jos. Am incercat s-o fac sa se trezeasca dar in zadar... Am chemat ambulanta si in cateva minute am ajuns... De ce s-a intamplat asta? Oare din cauza bolii ei? Cum am ajuns la spital eu am fost dus in sala de asteptare si pus sa stau acolo ore intregi asteptand ca cineva sa-mi spuna ceva... orice. Apare intr-un final o asistenta si ma roaga sa dau date despre Stefana. Fac intocmai cum a spus apoi incerc sa aflu starea ei dar femeia imi da cu seen... Am oftat si ma gandeam daca s-o sun pe mama... sau sa-l sun pe Stefan... sau sa nu sun pe nimeni. Am decis. Am pus mana pe telefon si am format numarul.

    Vlad pov
    Telefonul imi suna de nebun. Eu stateam in camera si ma uitam in gol. Unde or fi aia doi? Brusc cand vad cine m-a sunat imi cade fata. Era frati'miu. Am raspuns intr-un suflet si apoi i-am auzit vocea groasa la telefon. Ma bucuram atat de tare ca este bine...
E - Cristi? Slava Domnului ca esti bine... Multumesc! Unde esti? Veniti acasa... Va rog...
C - Nu putem...
E - De ce? *intreb mirat*
C - Stefi... * spune si face o pauza* e in spital...
E - POFTIM??
C - Mda... Am coborat din avion si a lesinat in aeroport. Si nimeni nu vrea sa-mi spuna nimic despre starea ei... Mi-e teama sa nu fie ceva grav...
E - O Doamne... In ce oras sunteti? Venim sa va luam...
C - Nu... O sa ne intoarcem... Amandoi... promit... Dar trebuie sa tii secretul asta... Sa nu spui nimanui ca am sunat... N-am incredere ca o vei face dar sper pentru ca esti fratele meu inca... Chiar daca m-ai tradat tot esti... Te rog...
E - Uite Cristi... Imi pare rau pentru tot... E numai vina mea... Daca imi tineam gura acum amandoi erati acasa bine... Doar ca eram... gelos... pentru ca erai cu fata pe care o placeam... Si mai ales pentru ca fata aceea te-a ales pe tine dintre noi doi.
C - De asta ai facut-o? Din gelozie?
E - Mda... Imi pare rau...
C - Este ok...
E - Sper ca intr-o zi sa ai din nou incredere in mine.
C - Mda... Ma duc sa vad ce pot afla despre Stefi... *ofteaza apoi inchide*
    Sper din suflet ca totul sa fie bine si ea sa se trezeasca.

    Cristi pov
     A venit peste ceva timp un doctor la mine si m-a condus pana in salonul ei. Se pare ca a avut doar o scadere de calciu... Nimic mai mult... Nimic declansat de boala ei... E bine... Ea dormea atat de frumos... M-am asezat langa patul ei incet si i-am luat mana in a mea. Ea a deschis ochii usor si mi-a zambit timid.
E - Hei... * ii spun eu incet*
S - Hei... * imi raspunde ea*
E - Cum esti?
S - Mai bine cred... Adica ma simt extenuata... As da orice sa fac acum o baie calda * rade ea silentios ceea ce ma face si pe mine sa rad*
E - Mda... :)))
S - N-o sa mai am parte nu-i asa? *se intristeaza ea*
E - Vom vedea...
      In seara aceea am dormit cu ea la spital. Ea si-a asezat capul pe pieptul meu si a oftat fericita intr-un fel. A inchis ochii si a adormit instant. De dimineata ar trebui sa o externeze si apoi ne vom intoarce acasa... Adio momente frumoase petrecute impreuna... Adio saruturi pe plaja la apusul soarelui... Adio băi fierbinti alaturi de ea...
    M-am trezit eu primul si am inceput sa ma joc cu o suvita de par de a ei. Era asa draguta cand doarme, n-as fi vrut s-o trezesc. Dar a trebuit pentru ca trebuia sa plecam odata...
     Si iata-ne in tren... In drum spre Constanta... Cine stie ce se va intampla cand vom ajunge...

    Gata si cu acest capitol. Sorry bcs e cam scurt dar ehh... Hai cu 100 de voturi pentru next... :))))

Alte carti:
Best Friends or Lovers /w Vlad Munteanu
A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)

Lifetime Friends /w Cristian & Vlad Munteanu

Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15

Their sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum