Ma uit in ochii lui albastrii , si ii spun:
- Am facut-o, ti-am spus adevarul , da, te iubesc dar nimic nu se va intampla intre noi doi.
- Cum? Tocmai ai spus ca ma iubesti , si acum narui tot! Si eu te iubesc mai mult ca orice !
- Uite.. Luke , nustiu daca ma iubesti cu adevarat, esti un curvar si asa vei ramane mereu , pentru ca nu te vei putea schimba nici pt fata potrivita. Vad, observ, cat de frumos de comporti la inceput cu o fata , si dupa o lasi balta pt alta si pe asta pentru urmatoarea. Ele au suflet ,Luke . Doar ca tu nu vezi cat sufera pentru ca nu iti pasa .
- Stiu cum sunt ,ma cunosc! Si atunci o lacrima se rostogoleste pe obrazul fierbinte a lui Luke. Am motive sa fiu asa! Tu nu ma cunosti , nu imi sti povestea! Nu sti prin cate am trecut , asta las eu sa se vada , dar tu nu ma cunosti!
- Nici nu mi-ar placea! Stiu ca am facut o greseala sa spun ca te iubesc dar nu , nu te iubesc , nu am sa iubesc niciodata o persoana ca tine, care face doar rau. Inundata de lacrimi fug inapoi in casa. Ma trantesc pe jos , sprijinita cu spatele de perete si incep sa plang in hohote , eu chiar il iubesc , mult , si sunt asa slaba , nu voi ceda indiferent de situatii , desi ... Il iubesc ! Dar stiu ca se va folosi de mine cum face cu toate.
Se aude cum cineva deschide usa , e Luke.. Ma vede ghemuita pe jos , ma ridica in picioare , ma prinde de talie ca nu cumva sa pic , imi sterge lacrimile si isi lipeste buzele , moi , vanilate de ale mele. Ma trage mai aproape de el, corpurile noastre sunt unite complet , ii dau acces , limbile noastre danseaza sincron cum doar cu el danseaza asa , e minunat nu iasi mai da drumul , ne sarutam de mult , respiratia mi se accentueaza , simt ca nu mai am aer , ne dezlipim si respiram greu .
-Te iubesc! Imi spune el respiramd cu greu.
- Din pacate , si eu!
Si ne imbratisam.. Tocmai atunci ii baraie telefonul lui Luke . Era Sophia , una dintre ..fete... Era exact ca el , insela pe toata lumea doar ca ea sa se simta bine nu ii pasa cate inimi lasa rupte in urma ei.
- Ei bine ce a spus?
- Ca vrea sa ne vedem la ea acasa .
- Ok ! Pa! Nu vroiam sa arat ca imi pasa..
- Nu ma duc nicaieri , stau cu tine , pe tine te iubesc cu adevarat , ea e doar o aventura de noapte. Tu esti fata care imi face Inima sa bata tare , aproape ca imi iese din piept doar la auzul numelui tau. Acum, dupa sarutul ista , stiu ca pe tine te iubesc cu adevarat si nu mai conteaza nici o fata , inafara de tine.. Emma stiu ca nu ma crezi , dar te iubesc al naibii de tare.
-Luke , e greu sa te schimbi asa de repede , sunt realista. Te iubesc , dar iubirea mea este imposibila .. Sunt prea multe obstacole. Ce ar spune Bea daca ar sti?
- Daca ma iubesti, nu conteaza ce va spune.. Iubitea nu e niciodata imposibila , vei vedea ca ma voi schimba . Chiar acum vii cu mine la Sophia, sa clarificam tot!
- Nu , Luke ! Tu faci ce vrei , nu ma implica in asta! Urlu eu la el!
- Ok , cum doresti. Si ma ia in brate si ma baga la el in masina , conducand spre casa Sophiei.
- Esti un nesimtit , rad eu cand ma pune pe scaunul din fata!
- Stiu , si tu esti nesimtita mea!
Am ajuns in fata casei Sophiei. E bogara , are o casa imensa , nustiu de ce Luke nu ramane impreuna cu ea , ii poate oferii de toate .
- Ok , am ajuns . Te rog sa vii cu mine inauntru ca sa ii spunem tot.
- Dar nu vreau . Nu vreau sa ii vad moaca aia de curva .
- Te i-au pe sus .. Ok?
- Umm. Nu prefer sa vin pe picioarele mele.
- Ok , si incepem sa radem
Luke bate la usa ei. Se deschide usa , si cum il vede , Sophia sare la gatul lui si il saruta. Dar , Luke o i-a de langa el ma i-a de mana si ii spune:
- Uite, stiu ca tu mai ai inca cel putin 20 de barbati si nu vei suferi . Eu o iubesc pe ea , Emma e iubirea mea!
- Vai de mine , cum ma poti lasa pentru nimica asta? Tu nu vezi ca nu are forme , e proasta si nepopulara cum te-ar putea satisface?
- Tu nu intelegi ca nu e vorba de asta? O iubesc , si daca iubesti o persoana cu adevarat nu conteaza cum arata. Se uita Luke la mine si vede ca imi curg lacrimi din ochi. Mi le sterge delicat si ma saruta pe frunte si imi zice : Sa nu o asculti ca nu e adevarat.
- Ok , atunci va las ca la 5 am intalnire cu Brok. Pa, nu va dura mult relatia crede-ma.
- Mai vedem noi . Spuse Luke.
Ne bagam in masina :
-Uite , vezi ca s-a rezolvat?
- Nu s-a rezolvat nimic .. Pentru ca nu trebuie sa afle Bea si Mike.
- Cum? De ce?
- Pentru ca ei stiu ca te urasc , si ca nici nu vreau sa te privesc in ochi.
- Ok, te inteleg.
- Da sti.. Nu apuc sa termin propozitia ca o lumina alba se napusteste in jurul meu.
Peste 30 de min:
- Emma , Emma esti bine? Se aude o voce cunoscuta. Ma trezesc , fiind inconstienta in ambulanta. Luke era langa mine in ambulatoriu si ma tinea strans de mana.
- Luke ce s -a intamplat?
- A-ti luat parte la un acident cu masina. Raspunse medicul de garda.
- Cum? Spun eu panicata? Nu se poate. Luke?
- Da e adevarat , am fost distras de tine cand conduceam si am intrat intr-un sant , si ne-am rostogolit , tu ti-ai pierdut constienta la scurt timp dupa accident pentru ca te-a lovit o piatra mai mare in cap si ai lesinat . Am incercat sa te salvez dar nu mai puteam pentru ca la scurt timp s-a spart parbrizul si am fost taiat de sticla si am lesinat . Si m-am trezit aici.
- Vai.. Doamne ! Daca acum era rau , atunci acum va fi si mai si. Soferul pierde controlul masinii , vine o domna mai invarsta si urla:
- Cineva dinafara este inarmat si a tras in cauciucuri , vom muri!!
- Stiu eu cine e acel cineva , spuse Luke. Ametit se ridica de pe targa spune soferului sa opreasca masina si deschide usile de la ambulanta.
-Luke ce vrei sa faci? Esti nebun? Spun eu panicata
- E pentru binele tau!
- Nuu Luke, dar e prea tarziu .
Sare din masina si alerga catre o persoana imbracata in negru , care tinea arma indreptata spre el.
Luke POV:
- De ce ai facut asta , nemernicule?
- Nu te-am vazut de mult , amice ? Cum o mai duci?
- Prost , ca mi-ai aparut din nou in viata.
- Si eu ma bucur sa te vad . Acum , o voi omora pe prietena ta!
- Haha , rad eu ironic, nu vei pune tu mana pe ea niciodata, s-a inteles ?
- Nu mai spune , am angajat niste oameni sa se dea paramedici , si cica sa va ajute la accident.
- Deci tu...
- Da , eu am provocat accidentul , am pus niste minibombe in jenti care au facut Bum!
- Ipocrit , gelos ce esti! Si ii dau un pumn in fata .
Emma POV:
Oamenii istia m-au legat de maini si de picioare , ce dracu vor sa faca cu mine ?
Un barbat musculos ma da jos din ambulanta ma ia pe un umar si o i-a la fuga!
-Lukeee , strig eu panicata , AJUTOR! si m-a lovit in cap astfel eu pierzandu-mi din nou cunostinta.
Luke POV:
- Emma !! Nu mai aud nimic din partea ei si incep sa ma panichez . Dintr-o miscare ii i-au arma lui Fill si o indrept spre el.
Spune-mi unde a-ti dus-o!
- Niciodata!
- Spune sau trag!
- Haha, nu imi pasa daca mor, eu doar imi doresc ca tu sa suferi.
- Bine atunci, si il impusc in umarul drept.
Pica de durere pe jos.
- Nenorocitule mi-ai distrus mana.
- Da stiu si eu , imi vei spune unde este ? Sau te mai fac sa suferi ?
- Nu iti voi spune nici daca ar trebui sa ma sinucid !
- Ok , atunci si il impusc in mijlocul fruntii.
Ma indrept prin padurea negra , pe unde a dus-o pe Emma , daca ii vor face ceva , vor simti mania mea de o suta de ori mai mare . Ii voi mutila , distruge .
" Sper ca v-a placut ! De acum incepe actiunea adevarat! Se vor intampla multe , oare Luke cu Emma vor fii fericiti vreodata? Ne vedem Miercuri :* nu ma supar daca imi veti lasa un Vot+ Comm. :* Ok , ne auzim saptamana viitoare , papa!❤️
-Diana"
CITEȘTI
Obsession ♛ Luke Hemmings♛ (F.F)
FanfictionUn baiat niciodata nu isi va arata sentimentele pana dã de fata potrivita. Aceasta este povestea Emmei o fata obisnuita si Luke curvarul liceului .. Ps: Multumesc din suflet @KissyPissy pentru coperta incredibila. Iti ramand indatorata pe ve...