Véleményem a jelentgetésekről

361 19 40
                                    

Sziasztok!

Az utóbbi időben megint láttam több fanprofilost, aki jelentettek, de sajnálatos módon ez egy nem új probléma. (Ugyanez a profilos ma szánt nekem egy posztot. Köszönöm szépen a biztatást tőled, öröm volt olvasni! Az általad leírtakkal egyetértek, a célom mindig is a véleménykifejtés lesz, nem mások megalázása. Ezt most így mindenkinek szánom.)

In medias res:

MI ÉRTELME VAN, HA JELENTGETTEK?

Valaki árulja el nekem. Nem erre az egy alkalomra gondolok, ez mindig is egy örök probléma volt. Engem is jelentettek már, tudom milyen, többször is.

Saját tapasztalatból mondom, hogy nehéz felépíteni egy profilt, ahol összeszeded a dolgait, frisseid, és épp ezért nem értem, mit érez az, aki ezt csinálja.

Csak példaképp mondom, vagy te, kedves olvasó/érdeklődő, felépítesz egy profilt a kedvenceiddel, barátkozol, kezdesz népszerű lenni, stb, és hirtelen törölnek, elveszted az eddigi munkád, lájkjaid, és nem tudsz ellene semmit se tenni. Nem esne kicsit rosszul? (Gyanítom, hogy igen.)

Volt anno egy fanprofilos lány, akiről ma már nem tudok sokat, sajnos már nem tartjuk a kapcsolatot; tavaly ilyenkortájt összeszámoltuk, és összesen 31 profilja volt, és ezt azért, mert mindig jelentették.

Mi haszna volt?

Elárulom: semmi.

Aki ide, KÖZÉNK, FANPROFILOSOK KÖZÉ TARTOZIK, mindig is a részünk lesz. Ha jelentik, visszajön, ha nem is, mindig is egy lesz közülünk.

Én csak nem szeretem, ha valakit meg akarnak törni. Illetve, akinek nem inge, ne vegye magára.

Valamint egy tanács, ha valakit nem kedvelnél!

Jelentés helyett tiltsd le. Feleslegesen ne kavard meg az állóvizet!


Ti mit gondoltok, miért jelentgetnek emberek másokat? Unszimpátia vagy rivalizálás miatt?

FanprofilosokrólWhere stories live. Discover now