Sziasztok!
Szerintem a cím elég egyértelmű - szívesen hozzátettem volna még mellé, hogy "megéri-e fanprofilozni?", de szerintem ott vesztettem volna el minden komolyságom és értelmem, tekintve, hogy akkor egy hatalmas ellentéte lennék önmagamnak, ekkora paradoxont nem szívesen hoznék össze ide (főleg, hogy nem hiszem, hogy a visszajelzéseken múlna az, hogy megéri-e).
Szintén ez egy olyan dolog lehet, ami sok embert foglalkoztathat: a lájkok és hozzászólások száma, a profilod aktív követői - meg úgy általában, mit kellene tenni, hogy jobb legyen a profilod és népszerűbbé váljon?
Szerintem ez egy olyan dolog, amit nagyon nehéz befolyásolni, ha az ember nem kezdő és jelen van már egy ideje. Valamint azt is hozzá kell tennem, hogy itt inkább személyes tapasztalatokat említek, azok alapján írok le mindent, mert talán ez az egyik leginkább olyan téma, amit nem lehet egy ember alapján megítélni, mert mindenkinél máshogy van.
"Sztoritájm":
Nemcsak nekem, de az egyik legjobb fanprofilos barátomnak is több profilja volt már, és kicsit mindkettőnkre igaz a helyzet.
És az első fiókomon (remélem nem túl nagyképű a kijelentés) egész népszerű voltam, a frisseim és a többi posztom is viszonylag sok lájkot kapott, a legtöbb posztom alatt kommenteltek is.
Viszont, az utána nyílt fiókjaimnál mindig nehezebben indult be a dolog, de szerencsére elmondhatom azt magamról, hogy vannak érdeklődők mind a frissek, mind a "shitposztok" iránt.
Hogy lehet egy fanprofilt népszerűsteni?
Ez most egy talán hülye megfogalmazás lesz, de én azt vettem észre, hogy elsősorban nem a profil népszerűsége,vagy a gyerekeid népszerűsége számít, hanem a fanprofilos szintje azon a bizonyos ranglétrán és/vagy a fanprofilos személysége. Én több olyan fanprofilost is követek, akinek a kedvencei munkásságát nem követem, de szívesen lájkolom a frisseit, mert a leányzó/srác úgy beszél a gyerekeiről, mintha tényleg a szüleik lennének a sztároknak, stb.
Tehát mondom azt, hogy lehet egy One Directionos fanprofil "népszerűtlen" és lehet egy kisebb kpop csapatról szóló profilnak is nagy a népszerűsége.
Személy szerint úgy gondolom, hogy több dolog járul hozzá, hogy valaki saját magát és a fiókját tudja népszerűsíteni.
1) Hozza a frisseket, amennyire csak tudja - úgy látom, hogy sok fanprofilosnak szimpatikus ez, mert ezzel mondhatni kifejezi, hogy mennyire szereti az "avapjnak tagjait".
2) Posztol magáról - a személységed sokat hozzádob ehhez. Mint én is mondtam, több fanprofilos posztját is lájkolom azért, mert ismerem, és tudom, hogy az ízlése nem lehet rossz, ha már a személysége nem az.
Szóval ha másért nem, hát ezért érdemes shitposztolni - jobban megismernek, és akiknek szimpatikus vagy, így is követik a te és kedvenceid munkásságát.
Ti mit gondoltok erről? Lehet ez egy olyan topik, amiről nem lehet helyesen nyilatkozni, de kíváncsi vagyok, hogy a ti szemszögetekből hogy néznek ki a dolgok. (:
YOU ARE READING
Fanprofilosokról
SaggisticaVolt itt már pletykacica, intagrammos fanprofiltények... most eljött ennek is az ideje.