Mit jelent fanprofilosnak lenni?

164 19 9
                                    

Sziasztok!

Van itt egy dolog, amit mindenki tud, hogy mi - de mégsincs kimondva, szabályok köré építve.

Kaptam egy olyan javaslatot, hogy esetleg arról is írhatnék, hogy mit jelent fanprofilosnak lenni.

Számomra mit jelent a fanprofilozás?

Fontos, hogy szerintem fanprofilosnak lenni és a fanprofilos KÖZÖSSÉG két különböző dolog.

Szerintem kicsit régi módi a gondolkodásmód, aki szerint egy fanprofilos attól fanprofilos, hogy frisseket hoz, nem "shitposztol", és csak a gyerekei éltetik, és ki kell állnia mellettük bármi áron (na az utóbbi is akkora hülyeség).

Én úgy gondolom, hogyha valaki egyszer csatlakozik a közösségbe, az része a fanprofilos világnak, és mondhatni az avap mappa az, ami miatt valaki fanprofilos lesz. NEM AZ SZÁMÍT, hogy mennyire gyakran hozza a frisseket, mennyit 'shitposztol", hiszen a profilját elsősorban a gyerekeihez szánja a profilját, és szerintem ez tesz minket azzá, akik vagyunk.

A fanprofilos közösség már más tészta véleményem szerint.

Én úgy gondolom, ha valaki fanprofilosokkal veszi magát körül, a bejegyzéseink foglalkoztatják, kommentel hozzánk, ilyesmi... van több olyan profil is, akik nem fanprofilosok, de szerintem fontos tagjai a közösségünknek.

És mi van akkor, ha valaki abbahagyja a fanprofilozást/nem hoz frisseket?

Szerintem ha hivatalosan nem is marad fanprofilos, szerintem a közösségünk tagja marad a továbbiakban is. Ha ideiglenesen, ha véglegesen, akkor is - aki egyszer fanprofilos volt, a szememben örökké a közösség tagja fog maradni.

Ti hogy vagytok ezzel? Számotokra mit jelent fanprofilosnak lenni és a közösségünkhöz tartozni?


FanprofilosokrólWhere stories live. Discover now